2unlimited?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Op het BKS was het gehalte "Oe deze ken ik! Tu-du-du-du-tu-du-tu-tu!" inderdaad erg hoog
Festivalpubliek is vaak heel irritant. Sta je te genieten van muziek, komt er een dronken dropje van 17 tussendoor die grappen zit te makenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Op het BKS was het gehalte "Oe deze ken ik! Tu-du-du-du-tu-du-tu-tu!" inderdaad erg hoog
bah. Of die kerels (het zijn altijd kerels) die tijdens een rustig stukje SPEELUUUH te moeten schreeuwenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Festivalpubliek is vaak heel irritant. Sta je te genieten van muziek, komt er een dronken dropje van 17 tussendoor die grappen zit te maken
Tijdens Perfume Genius hoorde ik vanuit alle kanten "homoooo" en "flikkerrrr" uit het publiek
In 2014 ga ik eens een Duits festival bezoeken. Veel meer onderling respect.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijdens Perfume Genius hoorde ik vanuit alle kanten "homoooo" en "flikkerrrr" uit het publiek
Op Pukkelpop anders niets van gemerkt, wat een geweldig festival!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Festivalpubliek is vaak heel irritant. Sta je te genieten van muziek, komt er een dronken dropje van 17 tussendoor die grappen zit te maken
Nooit geweest, mijn klacht was tegen Werchter. Sfeer is beter dan bij Pink Pop, maar dan houdt het ook op. Ben er wel klaar mee. Tijd voor een echt relaxt festival, liefst met wat grote (indie) artiesten. Zit te denken aan een Duits festival of Roskilde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Pukkelpop anders niets van gemerkt, wat een geweldig festival!
Vind The Quotidian Beasts eigenlijk nog mooier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Moody het volgende:
Deze maakt het Line of Fire wel erg moeilijk:
Eens. Vind ik ook het beste nummer op die plaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind The Quotidian Beasts eigenlijk nog mooier.
Ook een kanshebber iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind The Quotidian Beasts eigenlijk nog mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Die plaat van Israel Nash Gripka is erg lekker trouwens. Vreemd dat die hier nog niet genoemd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook op Werchter absoluut geen last van gehad in de keren dat ik er was. Sfeer is anders (minder) dan op Pukkelpop maar wat jij beschrijft herken ik totaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Nooit geweest, mijn klacht was tegen Werchter. Sfeer is beter dan bij Pink Pop, maar dan houdt het ook op. Ben er wel klaar mee. Tijd voor een echt relaxt festival, liefst met wat grote (indie) artiesten. Zit te denken aan een Duits festival of Roskilde.
Ik schetste geen algehele sfeer over 3 of 4 dagen, meer een aantal ergernissen die ik niet eerder op kleinere festivals of eerdere edities van RW heb meegemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook op Werchter absoluut geen last van gehad in de keren dat ik er was. Sfeer is anders (minder) dan op Pukkelpop maar wat jij beschrijft herken ik totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:14 schreef DO2 het volgende:
Beste nummer 2013:Je plaatje is stuk maar aan de url kan ik zien dat je een naar mannetje bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan misschien een paar betere verzinnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:19 schreef DO2 het volgende:
En ook nog steeds het beste album van 2013.
Ik had het tegenovergestelde toen ik hem in Rotterdam ging zien in een heel kitscherige kerk. Ik en een maat van me waren een van de weinig aanwezigen die geen homo koppeltje waren. Bizar om in een kerk tussen een rijtje van 5 'bears' te zitten. Kreeg een versierpoging naar me hoofd van een man in de eind 30 nog prima drank en gesprek uit gekregen. Ironisch dat dit dan ook weer in Rotjeknor wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |