Ja zegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef kciR het volgende:
Dit is ook wel een fraai nummer, van het vorige album
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Moody het volgende:
Jose Gonzalez (jeweetwel....van die Heartbeats cover) is de zanger van Junip. Dat wist ik dus echt niet
Iemand die het wel wist? (wel eerlijk zijn)
Ja. Is ook de reden dat ik Junip ken. En die stem is uit duizenden te herkennen toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Moody het volgende:
Jose Gonzalez (jeweetwel....van die Heartbeats cover) is de zanger van Junip. Dat wist ik dus echt niet
Iemand die het wel wist? (wel eerlijk zijn)
Ik kan dit ook erg waarderen, alleen heb ik vrijwel nooit de tijd en het bijbehorende geduld om dergelijke muziek te beluisteren. Ambient heeft een rustige omgeving en tijd nodig. Helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef DO2 het volgende:
Deze is ook zo belachelijk mooi. Mijn favorietje, toch wel:
Ja, die track. Een vervlogen zomernacht, het staren in de eindeloze geheimen die een donkere zee herbergt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef DO2 het volgende:
Ken dat nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef DO2 het volgende:
Euh... Dit soort werk doet het uiteraard het beste als je in alle rust op de bank ligt. Met weinig om handen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Moody het volgende:
Waar luister jij dit soort muziek DO2? Toch niet in de auto of op de fiets?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
De hoeveelheid muziek die ik al dobberend op luchtbedden luister is veel te laag
Ja precies, situaties die zich vrijwel nooit voordoen. Wanneer lig je 45-60 minuten in de schaduw onder een boom of op een luchtbed? Ik bedoel: Er is bijna nooit een goede surrounding om veel ambient te luisteren. Zeker niet met al die andere muziek die dagelijks uitkomt. Ik heb er in ieder geval weinig geduld voor, moet ik eerlijk bekennen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Euh... Dit soort werk doet het uiteraard het beste als je in alle rust op de bank ligt. Met weinig om handen.
Maar beter nog buiten, op een broeierige dag, in de schaduw, onder een grote boom.
Of dobberend op een luchtbed, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |