Ik ben een groot Kanye liefhebber, maar dat album was vreselijk.quote:
Stond ie op BKS? Je bedoelt ITGWO?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:50 schreef On het volgende:
Ik zag Perfume Genius op BKS, dat festival waar ook veel stellen met hun kinderen waren. Nu was er één stel dat hun baby meenam en dat kind heeft de eerste drie/vier nummers verziekt door er keihard doorheen te huilen. Dit was ook in een klein kerkje en de sfeer moest juist intiem/muisstil zijn. Ik snap echt niet dat je als ouder er zo lang mee wacht om weg te gaan als je merkt dat je de complete show aan het vergallen bent.
quote:In other Four Tet news, he's got a release date for his forthcoming album Beautiful Rewind, which has long been planned for just "soon". The North American pressing will be available on October 15, Hebden writes on Twitter, while several online stores will begin shipping it tomorrow, according to various stores retweeted by Hebden.
Dat is al vrij snel.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu bedenk ik me dat ik Four Tet ben vergeten in mijn albumlijst. Rounds had er zeker in gemoeten.![]()
O ja, het was nog vroeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stond ie op BKS? Je bedoelt ITGWO?
Je bedoelt, het nieuwe album is nu al in zijn geheel te luisteren op soundcloud:quote:
That escalated quickly.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt, het nieuwe album is nu al in zijn geheel te luisteren op soundcloud:
https://soundcloud.com/four-tet/beautiful-rewind
quote:
Ik vreesde ervoor, maar hij is saai...hij is nu meer platen met dance/house vleugjes aan het maken en niet meer die geniale mix van jazz en electro van vroegerquote:
Niet van 1998?quote:
quote:
Eens. Instant tegenvaller deze plaat. Ach, gaat Darkside maar weer voor de verandering op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vreesde ervoor, maar hij is saai...hij is nu meer platen met dance/house vleugjes aan het maken en niet meer die geniale mix van jazz en electro van vroeger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |