quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Zou het jut en jul al opvallen dat er werkelijk niemand reageert op deze faalprovocatie?
Nee hoor. Dat is met een d op het eind.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Ach. Uiteindelijk is 1-1 een meer dan terechte uitslag. Ajax kon niet, Milan wou niet.
Wilde Milan niet winnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Ach. Uiteindelijk is 1-1 een meer dan terechte uitslag. Ajax kon niet, Milan wou niet.
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
ai ai kapiteinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik het toch weer goed voorspeld. Vaker naar mij luisteren jongens.
prinsengracht 13quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef dieselnoi het volgende:
Wat iemand die naam, adres van de scheids? Dit was echt geen pingel.
Nee, gezien het spelbeeld niet. Als ze de hele wedstrijd zo hadden gespeeld als na de 1-0, dan was Ajax weer met 0-4 kansloos afgegaan.quote:
Die wilden er niet heel veel energie in steken in ieder geval.quote:
Nee, niet waar. Als vastpakken in de zestien wordt gezien dan wordt er voor gefloten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef polderturk het volgende:
De scheids is een smerige hond. Zulke overtredingen komen honderden keren voor zonder dat er ooit gefloten wordt.
Die kwamen meer voor een gelijkspelletje met dat B/C elftal van ze. Net op het moment dat ze begonnen aan te zetten en Ajax eigenlijk geen kant meer op kon viel de Ajax goal werkelijk uit het niets.quote:
quote:
Terecht toch. Zo'n belangrijke pot en het enige dat je hoort is wat vaag tromgeroffel op de achtergrond en af en toe een oe ah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Theater publiek![]()
Jack zijn twitter gaat haattweets krijgen
Alleen El Shaarawy en Kaká misten ze uit het A-elftal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwamen meer voor een gelijkspelletje met dat B/C elftal van ze. Net op het moment dat ze begonnen aan te zetten en Ajax eigenlijk geen kant meer op kon viel de Ajax goal werkelijk uit het niets.
Beide kanten hebben dus wat mazzel gehad met hun goal
MAg ie al niet eens meer de waarheid zeggen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Theater publiek![]()
Jack zijn twitter gaat haattweets krijgen
Twee van de drie beste spelers dus. Zo'n beetje je hele creativiteit weg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen El Shaarawy en Kaká misten ze uit het A-elftal.
Persoonlijk heb ik liever theaterpubliek dan dom schreeuwende mongolen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
MAg ie al niet eens meer de waarheid zeggen dan?
Is algemeen bekend dat er in de Arena theaterpubliek zit.
Ja en in de kuip veel losgeslagen havenarbeiders, zo heb je overal wel wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
MAg ie al niet eens meer de waarheid zeggen dan?
Is algemeen bekend dat er in de Arena theaterpubliek zit.
Hahaquote:
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever theaterpubliek dan dom schreeuwende mongolen.
Goed punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Milan is dan ook 10x beter dan Ajax in anti-voetbal en met 10 man achter de bal. En klopt ook wel, maar als je je energie spaart tot het einde van de wedstrijd ben je dan ook een stuk sterker.
En het was echt een hele domme pingel.
Dat maakt het leuk, die kop van Sjekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef PSV1990- het volgende:
Jack zit er ook doorheen hahah
Ballobaas!
Jack wordt er toch niet warm of koud van?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef PSV1990- het volgende:
Jack zit er ook doorheen hahah
Ballobaas!
Twee a drie spelers weg betekent niet dat het een B/C-team is. Moeten ze maar betere vervangers hebben. Matri halen voor 11 miljoen was dan ook lachwekkend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Twee van de drie beste spelers dus. Zo'n beetje je hele creativiteit weg.
Zet er maar een A achter.... heel medialand is voor ajax ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jack wordt er toch niet warm of koud van?
Die is AFC-supporter.
Vier geloof ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel ton loopt Ajax nu mis? 6 ofzo?
Ronald Waterreus voorop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Zet er maar een A achter.... heel medialand is voor ajax ...
Drank de Boer heeft niet zoveel verstand van judo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Een ypon doen, maar dan zelf op je eigen rug vallen?![]()
Dat weet hij ook, maar hij wil van der Hoorn in bescherming nemen. Hij kan toch moeilijk zeggen: "Penalty was terecht, van der Hoorn heeft het voor ons verkloot"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef PSV1990- het volgende:
De Boer jankertje ,, gewoon 100% penal
Nederland moet leren om de edele kunst van het verdedigen te waarderen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Typisch Nederlands was dit weer. Ambrosini-momentje.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Als je je beste spelers mist spreek je doorgaans van een B-team. Zeker als je zodanig kwaliteit inlevert als dat Milan dat nu doet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee a drie spelers weg betekent niet dat het een B/C-team is. Moeten ze maar betere vervangers hebben. Matri halen voor 11 miljoen was dan ook lachwekkend.
Aha, nou ja wel 5 ton gewonnen dus, dat is meer dan PSV in de gehele EL groepsfase kan vangenquote:
Dan ie houd zichzelf alleen maar voor de gek .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet hij ook, maar hij wil van der Hoorn in bescherming nemen. Hij kan toch moeilijk zeggen: "Penalty was terecht, van der Hoorn heeft het voor ons verkloot"
Ik kijk ook altijd graag naar studio Ajax met rasajacieden als Ronald Waterreus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Zet er maar een A achter.... heel medialand is voor ajax ...
Nou, dat zie ik van der Hoorn wel doen, dus zo slecht is die vergelijking niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nee want hij weet hoe het zit. Hij houdt de media voor de gek zodat ze van der Hoorn met rust laten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dan ie houd zichzelf alleen maar voor de gek .
Uh, neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aha, nou ja wel 5 ton gewonnen dus, dat is meer dan PSV in de gehele EL groepsfase kan vangen
quote:Group match victory: ¤200,000
Group match draw: ¤100,000
quote:
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nederland moet leren om de edele kunst van het verdedigen te waarderen.
Verstandig. Bespaart je een hoop frustratie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef KingRoland het volgende:
ik zep weg want dit Barca is gewoon zielig en triest. Dwergen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verstandig. Bespaart je een hoop frustratie.
Barcelona was weer schandalig bezig met anti-voetbal en onsportief zijn.
Iniesta!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Barcelona zonder Messi is ook wel een vrij matig team.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verstandig. Bespaart je een hoop frustratie.
Barcelona was weer schandalig bezig met anti-voetbal en onsportief zijn.
Beetje vreemd om El Shaarawy met Messi of Ronaldo te vergelijken. El Shaarawy is toch een stuk makkelijker te vervangen. Voor die 11 miljoen van Matri hadden ze een veel betere stand-in kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je beste spelers mist spreek je doorgaans van een B-team. Zeker als je zodanig kwaliteit inlevert als dat Milan dat nu doet.
Betere vervangers is bullshit. Je beste spelers zijn haast nooit te vervangen. Real en Barcelona leveren ook enorm in als ze Ronaldo of Messi missen.
Met Messi ook. Maar zonder Messi blijft er inderdaad helemaal niks meer over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Nou die EL verdient best goed dan hoor.quote:
Met Messi ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Strootman kijkt boos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje vreemd om El Shaarawy met Messi of Ronaldo te vergelijken. El Shaarawy is toch een stuk makkelijker te vervangen. Voor die 11 miljoen van Matri hadden ze een veel betere stand-in kunnen halen.
Hij zegt toch of?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?
Waar zeg ik dat jij Messi met Ronaldo vergelijkt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?
Waar vergelijk ik MEssi of Ronaldo met El Shaarawy bedoel ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij Messi met Ronaldo vergelijkt?
Nadat die pingel gegeven was had iedereen het al opgegeven, hadden waarschijnlijk sowieso al door dat het geen zin meer had.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Goed punt.
Wat me trouwens nog steeds verbaasd, het was niet bepaald één soepele beweging die aanloop bij de penalty. Waarom protesteert niemand daar tegen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
Moest er van komen? Barca had amper kansen, zelfs tegen 10 man.
Ga nou maar gewoon inhoudelijk in op mijn post. Of nou, laat eigenlijk maar. Ik bedenk me net dat ik met een troll aan het discussiëren ben. Beetje zinloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik MEssi of Ronaldo met El Shaarawy bedoel ik?
Dat is die van vorig jaar, voor de mensen die het niet doorhebben.quote:
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dickie zegt dat Celtic thuis altijd het spel wilt maken.
Maar Barca domineerde, net als Ajaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat het bazen zijn, 2-1 winnen met 11% balbezit![]()
Waarom zijn het dan bazen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat het bazen zijn, 2-1 winnen met 11% balbezit![]()
Negeer die idioot gewoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hadden toen maar 11% balbezit.
Ik kan lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hadden toen maar 11% balbezit.
Heb anders 30x kk gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet thuis.
Maar er stonden maar 2 TR's open in 6 topic's dus ik heb jullie prima opgevoed.
Sukkel, nu kun je geen opslag vragen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar er stonden maar 2 TR's open in 6 topic's dus ik heb jullie prima opgevoed.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef valek het volgende:
Onterechte uitslag. Ajax was beter en had de overwinning verdiend. Vond het zelfs geen penalty.
twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates!
reageer retweet
Oh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb anders 30x kk gezienEn mijn moeder kreeg ervan langs
Doen ze niks mee, maar owee als er 2 VBL SC'ers in een ander topic komen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb anders 30x kk gezienEn mijn moeder kreeg ervan langs
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef valek het volgende:
Onterechte uitslag. Ajax was beter en had de overwinning verdiend. Vond het zelfs geen penalty.
Ozil & Arteta.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates! [ afbeelding ] reageer retweet
Ik kan nog steeds niet geloven dat Ozil bij Arsenal speelt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates! [ afbeelding ] reageer retweet
Bedankt voor je medelevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar die topics ga ik niet doorlezen, dus zonder TR hebben ze geluk,.
Al vind ik het een zeer kwalijke zaak dat je moeder er van langs kreeg.
Dan gaan de sirenesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze niks mee, maar owee als er 2 VBL SC'ers in een ander topic komen..
Ik kijk Dortmundquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy is alle posts die niet kunnen uit vorige topics aan het TR'en?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi toch.Meer argumentatie om hem er eens definitief af te gooien.
Dat ze zo'n randdebiel als jou mod maken en, erger nog, houden is echt belachelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi toch.Meer argumentatie om hem er eens definitief af te gooien.
Ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ze zo'n randdebiel als jou mod maken en, erger nog, houden is echt belachelijk.
Sneu figuur.
Dat jij nog terug mag komen is pas echt belachelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ze zo'n randdebiel als jou mod maken en, erger nog, houden is echt belachelijk.
Sneu figuur.
Ga door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sneu figuur.
Van der Hoorn is een wereldspeler.quote:
Snap het wel. Net als die streakers of relletjes op tribune. Als je ze geen aandacht geeft gaat de lol er afquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat soort gekkies moet je lekker buiten beeld houden, anders moedig je dat juist aan.
Behalve als het knappe vrouwelijke streakers betreft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat soort gekkies moet je lekker buiten beeld houden, anders moedig je dat juist aan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als het knappe vrouwelijke streakers betreft.
Ik vind je heel aardig, maar tussen de band die ik en Gramulanion hebben komt niemand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik was eerder en je quote hem.. where's the love?
Hij heeft zijn goede kanten ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat inZanity niet zo'n fan is van Barca
Ja, eens. Vooral de 2e helft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
N. De Jong was ook weer prima vandaag.
Dat was in Brabant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
''Hoe was het om weer in Nederland te zijn?''
Paar weken terug nog tegen PSV. Rare vraag.
Dat was in Eindhoven. Dat telt niet echt als Nederland.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
Sowieso lijkt het me sterk dat ie nooit meer in Nederland komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Jullie hebben allebei dezelfde humor. Voel jij je nu kut Schanulleke?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was in Eindhoven. Dat telt niet echt als Nederland.
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee keer winnen van Celtic, en daarna AC Milan nog even. Moet te doen zijn. Makkie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee keer winnen van Celtic, en daarna AC Milan nog even. Moet te doen zijn. Makkie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.
Mijn insteek was niet echt dat Brabant niet bij Nederland hoort, ik bedoelde meer dat de vraag dan gewoon nutteloos is. In Brabant ben je nooit voor je plezier namelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei dezelfde humor. Voel jij je nu kut Schanulleke?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.
Dat zijn 10 punten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Stiggie het volgende:
- Ajax gelijk in Milan
- Ajax twee x winst tegen Celtic
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Stiggie het volgende:
- Barca wint alles
- Milan gelijk bij Celtic thuis
- Ajax gelijk in Milan
- Ajax twee x winst tegen Celtic
= Ajax 2de plaats. Niet compleet ondenkbaar.
Positief is dat de aanvoerder van Celtic rood heeft gekregen en dus de wedstrijd tegen Ajax mist.
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn 10 punten.
Barcelona wint alles behalve 1x tegen Milan: 15 punten
Milan wint nog eens van Celtic, 1x van Barcelona en thuis van ajax: 13 punten.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.
Morgen toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.
Teletekst 818 kijk ik altijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.
Het is niet ondenkbaar dat Milan bij Celtic gelijk speelt. Dan moet Milan het spel maken en Celtic speelt ook anti voetbal. Eerste wedstrijd hebben ze bovendien gewonnen bij Milan maar makkelijk hadden ze het niet.quote:
Het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
Realistischer scenario: Ajax en Milan winnen allebei thuis van Celtic en spelen uit bij Celtic gelijk. Milan wint thuis nipt van Ajax. Barcelona wint alles. Ajax derde, Europa League. Eruit tegen één of andere oostblokclub. Wel nog kampioen van Nederland.
Goed, dat dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
Realistischer scenario: Ajax en Milan winnen allebei thuis van Celtic en spelen uit bij Celtic gelijk. Milan wint thuis nipt van Ajax. Barcelona wint alles. Ajax derde, Europa League. Eruit tegen één of andere oostblokclub. Wel nog kampioen van Nederland.
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Milan bij Celtic gelijk speelt. Dan moet Milan het spel maken en Celtic speelt ook anti voetbal. Eerste wedstrijd hebben ze bovendien gewonnen bij Milan maar makkelijk hadden ze het niet.
Dat barca alles wint is ook niet ondenkbaar. Dat Ajax uit wint van Celtic is lastig maar niet onmogelijk. Thuis in de arena moet dat iig wel lukken.
Gelijk in Milan gaat ook lastig worden maar het is niet compleet onmogelijk.
Er zitten maar drie tegenstanders in de poule.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.
Barcelona gaat echt niet alles winnen. Zeker niet als ze zo slecht spelen als vandaag. Sowieso zie ik Barcelona niet in Milaan winnen.
Dat Ajax uit bij Celtic wint lijkt me vrijwel onmogelijk. Thuis misschien een gelijkspelletje ofzo og met wat geluk een nipte overwinning.
Ajax wordt gewoon 4e in de groep. Wat overigens helemaal geen schande is met vier (veel) betere tegenstanders.
Oeps.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er zitten maar drie tegenstanders in de poule.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Tranquilize het volgende:
Ik verwacht dat Ajax de laatste wedstrijd met 5 doelpunten doelsaldo voorstaat op Milan maar Milan met 7-1 wint van Celtic.
Celtic als betere tegenstander?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.
Barcelona gaat echt niet alles winnen. Zeker niet als ze zo slecht spelen als vandaag. Sowieso zie ik Barcelona niet in Milaan winnen.
Dat Ajax uit bij Celtic wint lijkt me vrijwel onmogelijk. Thuis misschien een gelijkspelletje ofzo og met wat geluk een nipte overwinning.
Ajax wordt gewoon 4e in de groep. Wat overigens helemaal geen schande is met drie (veel) betere tegenstanders.
Beter dan Ajax ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Celtic als betere tegenstander?
Wat was er humoristisch aan de constatering dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei dezelfde humor. Voel jij je nu kut Schanulleke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |