quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.
Mijn insteek was niet echt dat Brabant niet bij Nederland hoort, ik bedoelde meer dat de vraag dan gewoon nutteloos is. In Brabant ben je nooit voor je plezier namelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei dezelfde humor. Voel jij je nu kut Schanulleke?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.
Dat zijn 10 punten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee keer winnen van Celtic, en daarna AC Milan nog even. Moet te doen zijn. Makkie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Stiggie het volgende:
- Ajax gelijk in Milan
- Ajax twee x winst tegen Celtic
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Stiggie het volgende:
- Barca wint alles
- Milan gelijk bij Celtic thuis
- Ajax gelijk in Milan
- Ajax twee x winst tegen Celtic
= Ajax 2de plaats. Niet compleet ondenkbaar.
Positief is dat de aanvoerder van Celtic rood heeft gekregen en dus de wedstrijd tegen Ajax mist.
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn 10 punten.
Barcelona wint alles behalve 1x tegen Milan: 15 punten
Milan wint nog eens van Celtic, 1x van Barcelona en thuis van ajax: 13 punten.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Ik hoef niet meer te kijken. Bedankt.
Morgen toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.
Teletekst 818 kijk ik altijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt toch nooit, weet niet eens wanneer ze spelen.
Het is niet ondenkbaar dat Milan bij Celtic gelijk speelt. Dan moet Milan het spel maken en Celtic speelt ook anti voetbal. Eerste wedstrijd hebben ze bovendien gewonnen bij Milan maar makkelijk hadden ze het niet.quote:
Het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
Realistischer scenario: Ajax en Milan winnen allebei thuis van Celtic en spelen uit bij Celtic gelijk. Milan wint thuis nipt van Ajax. Barcelona wint alles. Ajax derde, Europa League. Eruit tegen één of andere oostblokclub. Wel nog kampioen van Nederland.
Goed, dat dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
Realistischer scenario: Ajax en Milan winnen allebei thuis van Celtic en spelen uit bij Celtic gelijk. Milan wint thuis nipt van Ajax. Barcelona wint alles. Ajax derde, Europa League. Eruit tegen één of andere oostblokclub. Wel nog kampioen van Nederland.
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat Milan bij Celtic gelijk speelt. Dan moet Milan het spel maken en Celtic speelt ook anti voetbal. Eerste wedstrijd hebben ze bovendien gewonnen bij Milan maar makkelijk hadden ze het niet.
Dat barca alles wint is ook niet ondenkbaar. Dat Ajax uit wint van Celtic is lastig maar niet onmogelijk. Thuis in de arena moet dat iig wel lukken.
Gelijk in Milan gaat ook lastig worden maar het is niet compleet onmogelijk.
Er zitten maar drie tegenstanders in de poule.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.
Barcelona gaat echt niet alles winnen. Zeker niet als ze zo slecht spelen als vandaag. Sowieso zie ik Barcelona niet in Milaan winnen.
Dat Ajax uit bij Celtic wint lijkt me vrijwel onmogelijk. Thuis misschien een gelijkspelletje ofzo og met wat geluk een nipte overwinning.
Ajax wordt gewoon 4e in de groep. Wat overigens helemaal geen schande is met vier (veel) betere tegenstanders.
Oeps.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er zitten maar drie tegenstanders in de poule.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Tranquilize het volgende:
Ik verwacht dat Ajax de laatste wedstrijd met 5 doelpunten doelsaldo voorstaat op Milan maar Milan met 7-1 wint van Celtic.
Celtic als betere tegenstander?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is zeker niet ondenkbaar dat Milan gelijkspeelt bij Celtic. Zie Celtic wel winnen, maar die wedstrijd kan alle kanten op gaan.
Barcelona gaat echt niet alles winnen. Zeker niet als ze zo slecht spelen als vandaag. Sowieso zie ik Barcelona niet in Milaan winnen.
Dat Ajax uit bij Celtic wint lijkt me vrijwel onmogelijk. Thuis misschien een gelijkspelletje ofzo og met wat geluk een nipte overwinning.
Ajax wordt gewoon 4e in de groep. Wat overigens helemaal geen schande is met drie (veel) betere tegenstanders.
Beter dan Ajax ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Celtic als betere tegenstander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |