Ik vind je heel aardig, maar tussen de band die ik en Gramulanion hebben komt niemand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik was eerder en je quote hem.. where's the love?
Hij heeft zijn goede kanten ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat inZanity niet zo'n fan is van Barca
Ja, eens. Vooral de 2e helft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
N. De Jong was ook weer prima vandaag.
Dat was in Brabant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
''Hoe was het om weer in Nederland te zijn?''
Paar weken terug nog tegen PSV. Rare vraag.
Dat was in Eindhoven. Dat telt niet echt als Nederland.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
Sowieso lijkt het me sterk dat ie nooit meer in Nederland komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Jullie hebben allebei dezelfde humor. Voel jij je nu kut Schanulleke?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was in Eindhoven. Dat telt niet echt als Nederland.
Met een beetje geluk nog een gelijkspelletje tegen Barca, komt helemaal goed dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee keer winnen van Celtic, en daarna AC Milan nog even. Moet te doen zijn. Makkie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee keer winnen van Celtic, en daarna AC Milan nog even. Moet te doen zijn. Makkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |