Iniesta!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Barcelona zonder Messi is ook wel een vrij matig team.

quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verstandig. Bespaart je een hoop frustratie.
Barcelona was weer schandalig bezig met anti-voetbal en onsportief zijn.

Beetje vreemd om El Shaarawy met Messi of Ronaldo te vergelijken. El Shaarawy is toch een stuk makkelijker te vervangen. Voor die 11 miljoen van Matri hadden ze een veel betere stand-in kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je beste spelers mist spreek je doorgaans van een B-team. Zeker als je zodanig kwaliteit inlevert als dat Milan dat nu doet.
Betere vervangers is bullshit. Je beste spelers zijn haast nooit te vervangen. Real en Barcelona leveren ook enorm in als ze Ronaldo of Messi missen.

Met Messi ook. Maar zonder Messi blijft er inderdaad helemaal niks meer over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:

Nou die EL verdient best goed dan hoor.quote:

Met Messi ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:

Strootman kijkt boos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:

Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje vreemd om El Shaarawy met Messi of Ronaldo te vergelijken. El Shaarawy is toch een stuk makkelijker te vervangen. Voor die 11 miljoen van Matri hadden ze een veel betere stand-in kunnen halen.

Hij zegt toch of?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?

Waar zeg ik dat jij Messi met Ronaldo vergelijkt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik Messi met Ronaldo?

Waar vergelijk ik MEssi of Ronaldo met El Shaarawy bedoel ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij Messi met Ronaldo vergelijkt?

Nadat die pingel gegeven was had iedereen het al opgegeven, hadden waarschijnlijk sowieso al door dat het geen zin meer had.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Goed punt.
Wat me trouwens nog steeds verbaasd, het was niet bepaald één soepele beweging die aanloop bij de penalty. Waarom protesteert niemand daar tegen?

Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
Moest er van komen? Barca had amper kansen, zelfs tegen 10 man.

Ga nou maar gewoon inhoudelijk in op mijn post. Of nou, laat eigenlijk maar. Ik bedenk me net dat ik met een troll aan het discussiëren ben. Beetje zinloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik MEssi of Ronaldo met El Shaarawy bedoel ik?

Dat is die van vorig jaar, voor de mensen die het niet doorhebben.quote:

Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dickie zegt dat Celtic thuis altijd het spel wilt maken.

Maar Barca domineerde, net als Ajaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat het bazen zijn, 2-1 winnen met 11% balbezit![]()

Waarom zijn het dan bazen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat het bazen zijn, 2-1 winnen met 11% balbezit![]()

Negeer die idioot gewoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hadden toen maar 11% balbezit.

Ik kan lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hadden toen maar 11% balbezit.

Heb anders 30x kk gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet thuis.
Maar er stonden maar 2 TR's open in 6 topic's dus ik heb jullie prima opgevoed.

Sukkel, nu kun je geen opslag vragen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar er stonden maar 2 TR's open in 6 topic's dus ik heb jullie prima opgevoed.

Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef valek het volgende:
Onterechte uitslag. Ajax was beter en had de overwinning verdiend. Vond het zelfs geen penalty.

twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates!
reageer retweet

Oh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb anders 30x kk gezienEn mijn moeder kreeg ervan langs

Doen ze niks mee, maar owee als er 2 VBL SC'ers in een ander topic komen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb anders 30x kk gezienEn mijn moeder kreeg ervan langs

quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef valek het volgende:
Onterechte uitslag. Ajax was beter en had de overwinning verdiend. Vond het zelfs geen penalty.

Ozil & Arteta.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates! [ afbeelding ] reageer retweet

Ik kan nog steeds niet geloven dat Ozil bij Arsenal speelt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
twitter:m8arteta twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:56:43Great win lads!!! What a nice atmosphere at the Emirates!! Gran victoria y ambientazo en el Emitates! [ afbeelding ] reageer retweet

Bedankt voor je medelevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar die topics ga ik niet doorlezen, dus zonder TR hebben ze geluk,.
Al vind ik het een zeer kwalijke zaak dat je moeder er van langs kreeg.

Dan gaan de sirenesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze niks mee, maar owee als er 2 VBL SC'ers in een ander topic komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |