quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:10 schreef bork het volgende:
De Oostermaat / Kanaaldijk-West, Gramsbergen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Nico_S. het volgende:
Kasteel Sypestein, Loosdrecht.
https://maps.google.nl/ma(...)Q&cbp=12,270.99,,0,0
Maar die heb ik zelf ook al eens geplaatst, dus doe maar een andere.
Meestal staat er wel iets herkenbaars op de foto waardoor je gericht kunt gaan googlen. En dan wordt het zoekgebied op Google Maps ook een stuk kleiner. Neem bijvoorbeeld de vorige foto: daarop stond een kasteel, dus dan kun je gaan zoeken naar kastelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:12 schreef PRSPCT het volgende:
Even off-topic, maar hoe de neuq wil je ooit weten waar zo'n foto is gemaakt? XD
Zijn er hier serieus mensen die heel Nederland afgaan op Google Maps ?
Soms staat er een bepaald type brug op. Of een kerk met een bepaalde soort toren. Of een Kruidvat. Als je een lijst van die bruggen of kerktorens of Kruidvatten kan vinden, hoef je alleen maar die locaties af te gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:12 schreef PRSPCT het volgende:
Even off-topic, maar hoe de neuq wil je ooit weten waar zo'n foto is gemaakt? XD
Zijn er hier serieus mensen die heel Nederland afgaan op Google Maps ?
Grote woontoren op de achtergrond?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Meestal staat er wel iets herkenbaars op de foto waardoor je gericht kunt gaan googlen. En dan wordt het zoekgebied op Google Maps ook een stuk kleiner. Neem bijvoorbeeld de vorige foto: daarop stond een kasteel, dus dan kun je gaan zoeken naar kastelen.
Overigens zie ik op deze foto nog niet direct iets herkenbaars
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:14 schreef -J-D- het volgende:
Kennen jullie http://www.earth-pics.com/geo-game al?
Is geen spamKwam gewoon die StreetView-game tegen.
quote:GAME FINISHED!
Total Score: 73.198 points Current position: 52 of 2153 (52/2153)
Total Distance: 4.012,19 km / 2.493,06 miles.
jazekerquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:00 schreef Nico_S. het volgende:
Krabbendijke.
https://maps.google.nl/ma(...)_2jgRA&cbp=12,0,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief het punt voor Rockfire
Ah, die had ik dus net buiten beeld moeten laten...quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Rockfire het volgende:
Slotlaan, Loenersloot
Handig die fietsroutebordjes voor iemand zoals ik die heel veel van die routes heeft gefietst
kak, niet goed gekeken, ik had al gegoogled op spoor + coupures en toen kwam Krabbedijke voorbij maar heb niet goed genoeg gezocht daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:00 schreef Nico_S. het volgende:
Krabbendijke.
https://maps.google.nl/ma(...)_2jgRA&cbp=12,0,,0,0
quote:
Misschien meer geluk met de nieuwe, die volgens mij niet zo moeilijk is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:37 schreef Bart het volgende:
Godver ik wist dat het in Groningen was en waar ongeveer, maar toen had ik geen tijd om te zoeken, en daarna was ik het vergeten.
Ik ben over het algemeen alleen goed in het herkennen van plaatsen die ik kenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:41 schreef HilarityEnsues het volgende:
Misschien meer geluk met de nieuwe, die volgens mij niet zo moeilijk is.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:16 schreef Rockfire het volgende:
Krugerweg,Hilversum. Daar ben ik de laatste tijd een aantal keer langs gefietst onderweg naar een klant
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:18 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Is nog behoorlijk trappen de heuvel op.
Inderdaad en met een OV-fiets zonder versnellingen is dat best vermoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is goeoeoeoeoedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:34 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Emmabrug te Grunn
Met dank aan het Peerd van Ome Loeks.
Jazeker het voetveer naar Belgiequote:
quote:
Primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Nico_S. het volgende:
De Rijp.
https://maps.google.nl/ma(...)iQ&cbp=12,21.49,,0,0
quote:
Deze had ik al eens gepostquote:
Jazeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef Nico_S. het volgende:
Elahuizen.
https://maps.google.nl/ma(...)g&cbp=12,314.05,,0,0
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:32 schreef bork het volgende:
Stichting Militair Ruitersportcentrum "Marcroix", Amersfoort
Sorry, nee dit gebouw is niet toegankelijk voor publiek terwijl het voor heel veel gemeenschapsgeld is opgeknapt. Vroeger zat de commissaris van de Koningin achter het tafeltje in de foto.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Nico_S. het volgende:
Tilburg.
https://maps.google.nl/ma(...)hg&cbp=12,346.3,,0,0
Ziek lekker wijf op die fotoquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef kapteinkluts het volgende:
Barneveld
https://maps.google.com/?(...)cbp=12,92.09,,0,0.75
Je plaatje doet het hier niet. En de vorige van Nico_S ook allemaal niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef kapteinkluts het volgende:
Dit is een van, en zo niet de belangrijkste plaats van de Nederlandse geschiedenis.
tinypic-server probleem, komt wel goed, even geduldquote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je plaatje doet het hier niet. En de vorige van Nico_S ook allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |