Timmmmmquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Je grote muil houwe tegen corrie, schoelje
Bek dicht, kale mongool.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Gaan we het nu krijgen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga Utregs oefenen en dan je billenmaatje ermee ergeren.
quote:
Mijn piemel heeft gewoon een naam hoor, die hoef je niet met kale mongool aan te spreken. Tiny Tim volstaatquote:
Heb je hem ook weer met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Ja waarom niet.quote:
Ja dan krijgt ie weer een kwartier minder uitbetaald. Oh wacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het zit Matthijs wel heel erg dwars, dat-ie een kwartiertje eerder moet ophouden ivm CL
Warmer dan een zomerjas en niet zo warm als een winterjas.quote:
Sorry Tem. Wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, en als je zo doorgaat met dit inteelt gedoe ga ik nog ff verder.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, en als je zo doorgaat met dit inteelt gedoe ga ik nog ff verder.
Oh ik heb een leren jasje, dan is dat een tussenjas denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Warmer dan een zomerjas en niet zo warm als een winterjas.
Heb je ook nog een winterjasje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb gewoon een midseason jas
Ja heb ik ook ja.Maar geen fotto van helaasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Basilicumman het volgende:
Het meisje achter de gasten vanavond.![]()
Jammer dat het een korte uitzending was, wat een uitstraling.
[..]
Heb je ook nog een winterjasje?
Jij houdt toch van die ordinaire homohumor? Ferry Doedens verdient die ring door zijn geweldige optredens bij Ranking the Stars.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees dat Pieter Derks TV Talent van het jaar kan worden... ik weet niet hoor? Voor iemand die één keer per week vijf minuten natuurlijk extreem hilarische grapjes maakt...
Als het Ferry Doedel maar niet wordt zeg ik dan maar.
Ik heb hem ontzettend niet grappig zien doen bij het aan elkaar praten van wereldwijde hoogtepunten van Idols.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van die ordinaire homohumor? Ferry Doedens verdient die ring door zijn geweldige optredens bij Ranking the Stars.
Hij is ook niet genomineerd voor dat weggooi amusement, een beetje onterechte kritiek van jouw kant dus. Maar ik ben geloof ik de enige op dit forum die Ferry geweldig vindt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem ontzettend niet grappig zien doen bij het aan elkaar praten van wereldwijde hoogtepunten van Idols.
Natuurlijk is dat een straf op zich, maar toch dacht ik: ik hoop dat die jongen een verkoudheid krijgt.
Ik beoordeel de kandidaten op het totaalpakket.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is ook niet genomineerd voor dat weggooi amusement, een beetje onterechte kritiek van jouw kant dus. Maar ik ben geloof ik de enige op dit forum die Ferry geweldig vindt.
Pieter heeft ook nog in een of ander improvisatieprogramma gezeten en in de slimste mens, dat hij zelfs gewonnen heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees dat Pieter Derks TV Talent van het jaar kan worden... ik weet niet hoor? Voor iemand die één keer per week vijf minuten natuurlijk extreem hilarische grapjes maakt...
Als het Ferry Doedel maar niet wordt zeg ik dan maar.
True.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef Pino112 het volgende:
Matthijs moet z'n muil een keer houden als iemand praat.
Ja, toen had Gijp moeten winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef marcodej het volgende:
Guus Meeuwis won die prijs als panellid van Ik Hou van Holland.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees dat Pieter Derks TV Talent van het jaar kan worden...
Je hebt de andere kandidaten nog niet gezien? Denk dat je dan blij bent als Pietertje die award wint.quote:
Ik neem aan dat je vastgebonden zat op een stoel en onder schot werd gehouden toen je dat keek?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem ontzettend niet grappig zien doen bij het aan elkaar praten van wereldwijde hoogtepunten van Idols.
Natuurlijk is dat een straf op zich, maar toch dacht ik: ik hoop dat die jongen een verkoudheid krijgt.
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je hebt de andere kandidaten nog niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |