abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:07:19 #1
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131748091

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Grijp ze!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:07:47 #2
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131748109
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier :P
Grijp ze!
pi_131748738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier :P
Sorry ik had het niet door. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131749470
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Sorry ik had het niet door. ;(
Was je bezig met signalen zoeken? ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131751583
Compleet onzinnige vraag: Maar hoe werkt het vrij chatten van foto's op Paiq? Moeten alle twee de mensen een minimum aantal tekens hebben getypt of is het een totaal aantal? Want dan zou je in principe in je eentje de foto's kunnen vrij krijgen :+

En nee, daar heb je niks aan en ik ben het ook niet van plan, ik vroeg me gewoon af of iemand hier weet hoe dat zit :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:47:59 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131751679
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.

Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
pi_131751728
Goede vraag... gewoon een keer uittesten met een match ofzo :)

Ik dacht zelf aantal zinnen, maar dan wel om en om... Geen idee of het zo is.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:49:41 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131751773
volgens mij gaat het er om dat je alle 2 een bepaald aantal zinnen / letters gebruikt hebt.
Als de 1 aan 1 stuk door lult gebeurd er namelijk niks. Aantal losse zinnen door enteren heeft ook geen nut. Dat heb ik zelf uitgetest.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131752217
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat :D
pi_131752749
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef MissGump het volgende:
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat :D
En vervolgens ben je geblokt zeker :P
pi_131752855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.

Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
pi_131752876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

En vervolgens ben je geblokt zeker :P
quote:
Hij: f teruglezen
Zij: mwah misschien beter van niet
Zij: misschien moet jij dan nu je levensverhaal doen
Zij: dan zijn we weer in evenwicht
Hij: Hahaha heerlijk
Hij: eerste punten heb je gescoord
Hij: qua levensverhaal haak ik af, dit is niet te overtreffen
Nee dus *)
pi_131753150
Wat heb jij dan allemaal getypt?

Ik ben ondertussen even signalen opvangen in de kroeg enzo. :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:22:34 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131753246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Kola het volgende:

[..]

En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
1 van de redenen waarom ik er al lange tijd mee ben gestopt.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:37:22 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131753898
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja op paiq ja.
Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:41:49 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131754148
Over langzaam foto's vrijpraten gesproken: weer een berichtje van die leuke match en ook de foto nu helder: nice! Gelukkig stelde hij voor om te organiseren om tegelijk online te zijn, anders duurt het wel erg lang allemaal.

Met exdate nog wel contact, heb het een beetje uitgelegd. Is niet helemaal kansloos maar denk dat ik toch liever nog even verder praat voor ik weer met hem afspreek. Zou ook een vriendschap kunnen worden.
pi_131754581
Heey Mensen,

Ik ben al 2,5 maanden actief op een sexdating site Sletjes.nl, die ik hatrelijk kon aanbevelen.
Alleen als ik nu naar de site ga krijg ik een sexwebcam site. Wel weet ik dat een website:
sexdatesletjes.nl in aanbouw is, hebben ze de site verplaatst? Zo ja blijven de profielen behouden?

Weet iemand hier meer over?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:52:50 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131754762
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
huh nu volg ik jou even niet :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_131754969
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt :P
pi_131755017
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Capstan het volgende:
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt :P
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:59:00 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131755118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.

Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
pi_131755315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak ;)

Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.

Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
pi_131755476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.

Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.

Het gaat nog steeds niet echt super. Ik probeer bepaalde onderwerpen (studie, werk etc.) te vermijden en dat maakt de gesprekken al snel wat luchtiger. Sommige gesprekken zijn wel leuk, maar leveren uiteindelijk niet zoveel op, andere gesprekken gaan gewoon echt niet goed.

Ik steek er de laatste tijd toch vaak wel minimaal een uur per dag aan tijd in, dus het zou ooit moeten lukken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak ;)

Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.

Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.
pi_131755491
quote:
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten. :)
pi_131755807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten. :)
Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.

En die wet van de grote getallen heb ik heel hard nodig, want ik verlies gemiddeld zo'n 3 vrouwen per dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')