Sorry ik had het niet door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier
Was je bezig met signalen zoeken?quote:
En vervolgens ben je geblokt zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef MissGump het volgende:
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.
Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
En vervolgens ben je geblokt zeker
Nee dusquote:Hij: f teruglezen
Zij: mwah misschien beter van niet
Zij: misschien moet jij dan nu je levensverhaal doen
Zij: dan zijn we weer in evenwicht
Hij: Hahaha heerlijk
Hij: eerste punten heb je gescoord
Hij: qua levensverhaal haak ik af, dit is niet te overtreffen
1 van de redenen waarom ik er al lange tijd mee ben gestopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
huh nu volg ik jou even nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Capstan het volgende:
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.
Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.
Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten.quote:Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |