Wat?quote:
Ik durf nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Als je het aanpast zet dan tenminste de juiste vervoeging neer
Het is ook een debielquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan als UI een grammarnazi hebben
Bitterlemon haat me nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan als UI een grammarnazi hebben
Vrouwen en techniek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Computer says no..
Heel de ochtend al problemen met de computer![]()
Zo printte ik per ongeluk 284 pagina's uit.
Een letter per pagina.
Gelukkig kwam het mannetje van de IT mij reddenquote:
Vrouwen en autorijdenquote:
Ja hou op met mequote:
Ik hou nie graag van kuisenquote:
Jij bent een pittige dame dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou nie graag van kuisen![]()
Daarom ziet mijn auto eruit als een rallyauto
Nou.. ik mag wel graag een stukje doorrijden.. en als andere mensen dat niet willen help ik ze graag evenquote:
Je vergeet fileparkeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen en autorijden![]()
![]()
![]()
Vrouwen in koekblikken en autorijden![]()
Vrouwen in koekblikken en autorijden op de snelweg!
en dit jaquote:
Smurfenhousequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
No no, nonono no, nono there's no living
Heujhquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon haat me nu
Ik hou hem toch lekker
In een drukke straatquote:
Hoe vaak eet jíj tosti's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoe vaak per week eet jij tosti's?
ah het was limitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Smurfenhouse
Volgens mij is deze het, ik kan even niet luisteren
Het is voor mij alweer.veul tr lang terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom zag ik geen quote alert.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sowieso smurfenhousequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ah het was limitik denk ook dat het die is, ik kan nu ook.even niet luisteren
afgewisseld met the venga boys enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sowieso smurfenhouse
Alleen die met Irene Moors trouwens.
HEB NIEUWE SCHOENEN SCHOENEN
HEB NIEUWE..................... SCHOENEN!
Keihard aanzetten
Vroeger
Panic! at the disco en deze bands zijn niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben sinds zaterdag ernstig fan van Panic! at the disco
Weet je hoe tof
Nee maar ik had wel een cassettebandje van Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
afgewisseld met the venga boys enzo
Oh dat bedoel ik ook niet, ik vermeld het alleenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Panic! at the disco en deze bands zijn niet te vergelijken![]()
maar ik luister het ook wel eens
Lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Seks op de fiets, dat wordt moeilijk sturen, seks op die fietd
FOB is wel zo'n tienerbandje jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet, ik vermeld het alleen
Oeh en Fall out boy, ook gaaf
Ben overigens geen 14
wij hadden wel een cassette waarmn vader allemaal liedjes had opgezet, en die hebbrn we letterlijk grijsgedraaidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee maar ik had wel een cassettebandje van Bassie en Adriaan
Ik weet, maar echt goede nummersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FOB is wel zo'n tienerbandje ja
thnx for the memoriesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet, maar echt goede nummers
Althans dat vind ik dan.
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
wij hadden wel een cassette waarmn vader allemaal liedjes had opgezet, en die hebbrn we letterlijk grijsgedraaiden ik had een dubbelcd van sesamstraat
Ga gewoon overal postenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
wrm is er niks te doen op fok wt de fok
Oh ja goed idee dan komt hier niemand meer en daar ook niemandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kom we richten onze eigen sc op en noemen het gftdost
(geen fuck te doen onder schooltijd)
Ik ben voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ja goed idee dan komt hier niemand meer en daar ook niemand
gftdost scquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ga je gang
NOEM HET DE HAMERHAAI-CEVICHE SC
In de trein internettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef essnhills het volgende:
Internet in de trein is weer eens waardeloos
huhquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:15 schreef Ceviche het volgende:
Maar kom op, dit is je kans, kies wat tofs.
Meh, ik rij al ruim 5 jaar over dit traject, meerdere keren per week. Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien, muziek luister ik nooit in dr treinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de trein internetten
Buiten kijken, muziek luisteren
Trein
Af en toe kijken op google maps waar je nou eigenlijk bent (als je zo'n topokneus bent als ik)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
Een troost, ik ben waarschijnlijk nog slechter in topo dan jij
Tot mijn 14e wist ik niet alle namen van de provincies
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zit je in de trein, station Oss: waar de fuck ben ik
Ik dacht gelderland
Hoelang zit je in de trein?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik rij al ruim 5 jaar over dit traject, meerdere keren per week. Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien, muziek luister ik nooit in dr trein
- niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer ik die open hij dicht gaat en ik hier naartoe gestuurd word
Denken dat er in Oss goede restaurantjes zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet alle goeie restaurantjes in oss kennen
NOORD- brabantquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht dat het ergens in het hoge noorden lag
Zeker welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Denken dat er in Oss goede restaurantjes zijn
Jammer dat we nooit zullen weten waar Oss ligt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
vooral de kookerij is een aanrader
boven den boschquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit zullen weten waar Oss ligt.
quote:
Denken dat kwaliteit in een telefoon e.d. zitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Kwaliteit niet herkennen
oneindige kwaliteit dat iOS 7quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Denken dat kwaliteit in een telefoon zit
Energyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
hep enerdjie drinkjes van de appie gedrinkt hihihihi
Alestormquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
luister alestorm
kan geen south park gaan kijken op school
Sowieso middelbare schoolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Intressant vakHeb alleen geen zin nu
ik heb van 10 tot 2 schoolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
School van 9-4 en dan nog huiswerk en leren
Social nightmare ook trouwens.
Pauzequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
eigenlijk van kwart over 10 tot 2 en dan nog 3 kwartier pauze
ja echt wel. naar school gaan dan kutten en geen fuck uitvoeren in de les en dan op tijd weer thuis zijn om te gamen enzo ja social nightmare allesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dan blijft de social nightmare staan
We zijn niet allemaal zo sociaal begaafdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja echt wel. naar school gaan dan kutten en geen fuck uitvoeren in de les en dan op tijd weer thuis zijn om te gamen enzo ja social nightmare alles
GTA online is uit he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja echt wel. naar school gaan dan kutten en geen fuck uitvoeren in de les en dan op tijd weer thuis zijn om te gamen enzo ja social nightmare alles
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Conclusie: ceviche heeft social nightmares
Oh ja ik zit op een roc en doe een zogeheten pretopleidingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo sociaal begaafd![]()
Nou zat ik op een gereformeerde school misschien heeft dat er ook mee te maken.
Wat doe je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja ik zit op een roc en doe een zogeheten pretopleiding
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jajajajja leuk ik moet nog een uur in de bus ofzo bedankt david
Ik was oprecht geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uit mijn neus vreten de opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet het officieelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uit mijn neus vreten de opleiding
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was oprecht geïnteresseerd.Mindfuck allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja lachen met jouquote:
Een word/excel cursus nodig hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja lachen met jou
Ict is echt niets voor mij (om maar even alles op mezelf te betrekken) ik heb een word- en excelcursus gehad maar ik kan er nog steeds niet mee omgaan
Topo en computers, dat zijn wel mijn zwakke punten
Snel terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
die kreeg ik ook 2 jaar terug aan het begin van de opleiding
meteen geslaagd alles. maar gebruik het toch niet
8 minquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
over 5 minuten uit driewerf hoera voor mij
Zeulen met een laptopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mobiel fokken terwijl je een laptop hebt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vroeg ik niet naar of wel soms
Nog steeds zeulen in vergelijking tot tablet/telefoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
15 inch en weegt nog geen 2 kilo
Stoute damequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. ik mag wel graag een stukje doorrijden.. en als andere mensen dat niet willen help ik ze graag even
Sommige mensen verdienen net een extra tikjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen net een extra tikje
You've got a dirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joy forever enzo..quote:
Je eerste postquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Xaprios het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan ben ik uit
Ja, leven op het randje hoorquote:
Ja ik heb hem afgelopen weekend in de car wash gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leven op het randje hoor![]()
Is jouw auto al brandschoon dan?
Jawel magquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuw lid van dit forum, mag dat niet dan?
O ja dat zei je ja.. ik onthoud overigens nietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik heb hem afgelopen weekend in de car wash gedaandus hij is weer behoorlijk schoon ja
Ook nog 'hard' aan het werk
Ben je een beetje chaotischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja dat zei je ja.. ik onthoud overigens niets![]()
Is het al half 5?
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuw lid van dit forum, mag dat niet dan?
Hoezo is je eerste post in deze SC?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Gelukkigik ben een nieuwe jonge fokker
Hoi, ik ben Michael, en euh ja..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Haai Xeorquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is je eerste post in deze SC?![]()
Dat is kloonachtig! Ik verdenk je van kloon zijn, en als je geen kloon bent, sorry!
Ik keek gewoon in een random forum waar ik iets kon posten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is je eerste post in deze SC?![]()
Dat is kloonachtig! Ik verdenk je van kloon zijn, en als je geen kloon bent, sorry!
Goed hoorquote:
Had ik ook een keer.. iemand vertelde ineens vanuit het niets dat ze ongeneeselijk ziek is..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Had vanmiddag een klant aan de lijn die begon over haar chemo.dan zit je toch dichtgeklapt achter die telefoon..
Bedje op de bankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben je een beetje chaotischhehe!!!
Nou over 2 uurtjes ja welvoor je het weet lig je weer op de bank
Hetzelfde een keer meegemaakt, maar dan met een buurvrouw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Had vanmiddag een klant aan de lijn die begon over haar chemo.dan zit je toch dichtgeklapt achter die telefoon..
Overal en nergens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Xaprios het volgende:
Maar vertel eens dan, waar posten de meeste nieuwelingen dan?
Ik was er wel hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je een paar dagen niet gezien![]()
Druk gehad?
ahhh dus je moest weer even bijkomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er wel hooralleen niet zo lang
van het weekend uiteraard weer lang gewerkt enzo
![]()
quote:
Altijd hèquote:
Echt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een beetje lui
quote:
Geen ideequote:
Stuwieequote:
Stuwiequote:
Primaquote:
Wel okay thanks. Voel me een beetje klote (ziek/benauwd) though maar dat hoort erbij I guessquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
PrimaLekker uitgerust weer van het weekend enzo
en jij
Heuj, ik dacht in het voorbij scrollen dat je bitterlemon wasquote:
Jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Voel me een beetje klote (ziek/benauwd) though maar dat hoort erbij I guess
Soms Bitterlemon, soms LittleBrownie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht in het voorbij scrollen dat je bitterlemon was
Geen idee, heb ik op zich best wel vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhHoe komt dat? Hier heerst het wel, allemaal collega's die om en om ziek zijn enzo
Uhuh..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms Bitterlemon, soms LittleBrownie.
Je moet ook gezonder eten misterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik op zich best wel vaak eigenlijk
Ik ben anders ook heul geen sletjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
chinafone
[..]
ey
[..]
stu is te oud om een sletje te zijn
Dat sowieso ja, dat is waar. Maar ik ben door mijn astma gewoon gevoeliger voor ziektes en shit I guessquote:
En dat help je niet echt met je huidige dieetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, dat is waar. Maar ik ben door mijn astma gewoon gevoeliger voor ziektes en shit I guess
Nee, dat klopt. Maar vanavond ga ik vis eten en groente erbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat help je niet echt met je huidige dieet![]()
Zǎoānquote:
quote:
Nee een sletinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heul geen sletje
Goedzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar vanavond ga ik vis eten en groente erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |