Ja, leven op het randje hoorquote:
Ja ik heb hem afgelopen weekend in de car wash gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leven op het randje hoor![]()
Is jouw auto al brandschoon dan?
Jawel magquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuw lid van dit forum, mag dat niet dan?
O ja dat zei je ja.. ik onthoud overigens nietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik heb hem afgelopen weekend in de car wash gedaandus hij is weer behoorlijk schoon ja
Ook nog 'hard' aan het werk
Ben je een beetje chaotischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja dat zei je ja.. ik onthoud overigens niets![]()
Is het al half 5?
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuw lid van dit forum, mag dat niet dan?
Hoezo is je eerste post in deze SC?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef Xaprios het volgende:
[..]
Gelukkigik ben een nieuwe jonge fokker
Hoi, ik ben Michael, en euh ja..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Haai Xeorquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is je eerste post in deze SC?![]()
Dat is kloonachtig! Ik verdenk je van kloon zijn, en als je geen kloon bent, sorry!
Ik keek gewoon in een random forum waar ik iets kon posten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is je eerste post in deze SC?![]()
Dat is kloonachtig! Ik verdenk je van kloon zijn, en als je geen kloon bent, sorry!
Goed hoorquote:
Had ik ook een keer.. iemand vertelde ineens vanuit het niets dat ze ongeneeselijk ziek is..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Had vanmiddag een klant aan de lijn die begon over haar chemo.dan zit je toch dichtgeklapt achter die telefoon..
Bedje op de bankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben je een beetje chaotischhehe!!!
Nou over 2 uurtjes ja welvoor je het weet lig je weer op de bank
Hetzelfde een keer meegemaakt, maar dan met een buurvrouw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Had vanmiddag een klant aan de lijn die begon over haar chemo.dan zit je toch dichtgeklapt achter die telefoon..
Overal en nergens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Xaprios het volgende:
Maar vertel eens dan, waar posten de meeste nieuwelingen dan?
Ik was er wel hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je een paar dagen niet gezien![]()
Druk gehad?
ahhh dus je moest weer even bijkomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er wel hooralleen niet zo lang
van het weekend uiteraard weer lang gewerkt enzo
![]()
quote:
Altijd hèquote:
Echt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een beetje lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |