We zijn niet allemaal zo sociaal begaafdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja echt wel. naar school gaan dan kutten en geen fuck uitvoeren in de les en dan op tijd weer thuis zijn om te gamen enzo ja social nightmare alles
GTA online is uit he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja echt wel. naar school gaan dan kutten en geen fuck uitvoeren in de les en dan op tijd weer thuis zijn om te gamen enzo ja social nightmare alles
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Conclusie: ceviche heeft social nightmares
Oh ja ik zit op een roc en doe een zogeheten pretopleidingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo sociaal begaafd![]()
Nou zat ik op een gereformeerde school misschien heeft dat er ook mee te maken.
Wat doe je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja ik zit op een roc en doe een zogeheten pretopleiding
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jajajajja leuk ik moet nog een uur in de bus ofzo bedankt david
Ik was oprecht geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uit mijn neus vreten de opleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet het officieelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
uit mijn neus vreten de opleiding
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was oprecht geïnteresseerd.Mindfuck allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja lachen met jouquote:
Een word/excel cursus nodig hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja lachen met jou
Ict is echt niets voor mij (om maar even alles op mezelf te betrekken) ik heb een word- en excelcursus gehad maar ik kan er nog steeds niet mee omgaan
Topo en computers, dat zijn wel mijn zwakke punten
Snel terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
die kreeg ik ook 2 jaar terug aan het begin van de opleiding
meteen geslaagd alles. maar gebruik het toch niet
8 minquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
over 5 minuten uit driewerf hoera voor mij
Zeulen met een laptopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mobiel fokken terwijl je een laptop hebt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vroeg ik niet naar of wel soms
Nog steeds zeulen in vergelijking tot tablet/telefoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
15 inch en weegt nog geen 2 kilo
Stoute damequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. ik mag wel graag een stukje doorrijden.. en als andere mensen dat niet willen help ik ze graag even
Sommige mensen verdienen net een extra tikjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen net een extra tikje
You've got a dirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joy forever enzo..quote:
Je eerste postquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Xaprios het volgende:
Nog een uur en een kwartier en dan ben ik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |