Heujhquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon haat me nu
Ik hou hem toch lekker
In een drukke straatquote:
Hoe vaak eet jíj tosti's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoe vaak per week eet jij tosti's?
ah het was limitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Smurfenhouse
Volgens mij is deze het, ik kan even niet luisteren
Het is voor mij alweer.veul tr lang terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom zag ik geen quote alert.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sowieso smurfenhousequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ah het was limitik denk ook dat het die is, ik kan nu ook.even niet luisteren
afgewisseld met the venga boys enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sowieso smurfenhouse
Alleen die met Irene Moors trouwens.
HEB NIEUWE SCHOENEN SCHOENEN
HEB NIEUWE..................... SCHOENEN!
Keihard aanzetten
Vroeger
Panic! at the disco en deze bands zijn niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben sinds zaterdag ernstig fan van Panic! at the disco
Weet je hoe tof
Nee maar ik had wel een cassettebandje van Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
afgewisseld met the venga boys enzo
Oh dat bedoel ik ook niet, ik vermeld het alleenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Panic! at the disco en deze bands zijn niet te vergelijken![]()
maar ik luister het ook wel eens
Lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Seks op de fiets, dat wordt moeilijk sturen, seks op die fietd
FOB is wel zo'n tienerbandje jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet, ik vermeld het alleen
Oeh en Fall out boy, ook gaaf
Ben overigens geen 14
wij hadden wel een cassette waarmn vader allemaal liedjes had opgezet, en die hebbrn we letterlijk grijsgedraaidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee maar ik had wel een cassettebandje van Bassie en Adriaan
Ik weet, maar echt goede nummersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FOB is wel zo'n tienerbandje ja
thnx for the memoriesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet, maar echt goede nummers
Althans dat vind ik dan.
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
wij hadden wel een cassette waarmn vader allemaal liedjes had opgezet, en die hebbrn we letterlijk grijsgedraaiden ik had een dubbelcd van sesamstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |