quote:
Geen ideequote:
Stuwieequote:
Stuwiequote:
Primaquote:
Wel okay thanks. Voel me een beetje klote (ziek/benauwd) though maar dat hoort erbij I guessquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
PrimaLekker uitgerust weer van het weekend enzo
en jij
Heuj, ik dacht in het voorbij scrollen dat je bitterlemon wasquote:
Jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Voel me een beetje klote (ziek/benauwd) though maar dat hoort erbij I guess
Soms Bitterlemon, soms LittleBrownie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht in het voorbij scrollen dat je bitterlemon was
Geen idee, heb ik op zich best wel vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhHoe komt dat? Hier heerst het wel, allemaal collega's die om en om ziek zijn enzo
Uhuh..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms Bitterlemon, soms LittleBrownie.
Je moet ook gezonder eten misterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik op zich best wel vaak eigenlijk
Ik ben anders ook heul geen sletjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
chinafone
[..]
ey
[..]
stu is te oud om een sletje te zijn
Dat sowieso ja, dat is waar. Maar ik ben door mijn astma gewoon gevoeliger voor ziektes en shit I guessquote:
En dat help je niet echt met je huidige dieetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, dat is waar. Maar ik ben door mijn astma gewoon gevoeliger voor ziektes en shit I guess
Nee, dat klopt. Maar vanavond ga ik vis eten en groente erbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat help je niet echt met je huidige dieet![]()
Zǎoānquote:
quote:
Nee een sletinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heul geen sletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |