Mister Universe en iemand met één gezichtsuitdrukking.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef xibalba het volgende:
Nicholson, maar dan mag One flew over the cuckoo's nest er ook bij.
Wat maakt Newman een grote acteurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Eastwood > Nicholson > Newman > De Niro
Zijn 12 oscar nominaties, bijvoorbeeldquote:
Mooie man in mooie films. Voor mij geen groot acteur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zijn 12 oscar nominaties, bijvoorbeeld
Ben wel benieuwd naar jouw definitie van groot acteurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie man in mooie films. Voor mij geen groot acteur.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw definitie van groot acteurZeker gezien je Hopkins en Pacino wel in je OP zet maar bijv. Eastwood en Newman niet
Nu draai je de zaak toch een beetje om.. de foto die ik postte is van een film die 2 jaar uitkwam voor die van Dean..quote:
Zal ze goed doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Opzouten met al die eerder genoemde 'grootheden' alhoewel er wel een paar favorieten van mij bij zitten (Brando,Hopkins,De Niro,Pacino)
Wie kent ze niet ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
Leslie Cheung hoort in ieder geval een vermelding te krijgen. Toshiro Mifune ook.
Elitair gelul. Picasso beoordeel je ook niet op z'n laatste schilderij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pacino en De Niro gaan sowieso al overboord met hun bagger van de laatste 10/15 jaar. Een topper tilt ook rommel naar een hoger niveau, zij kunnen dat duidelijk niet. Hopkins heb ik nooit zo bijzonder gevonden. Dus van dit viertal zou het Nicholson zijn.
Maar ik vind een Fonda of James Cagney ook beter.
Of Philip Seymour Hoffman als het dan toch recentere namen moeten zijn.
Of John Cazale, als het generatiegenoten moeten zijn, die heeft door zijn overlijden nooit de kans gekregen om zo'n wandelende grap te worden als Pacino of De Niro
Mwah, misschien niet meteen van naam, maar voor de arthouse fan,of in ieder geval fans van aziatische cinema, zouden ze toch wel bekend moeten zijnquote:
We geloven je directquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, misschien niet meteen van naam, maar voor de arthouse fan,of in ieder geval fans van aziatische cinema, zouden ze toch wel bekend moeten zijn
Leslie speelde in klassiekers als Farewell my Concubine, Rouge, A Better Tomorrow, A Chinese Ghist Story, en uiteraard een aantal erg goede Wong Kar Wai films.
Mifune natuurlijk bekend van voornamelijk zijn Kurosawa-werk, alswel Shogun (mini-serie) en de Samurai trilogie.
Ah, alleen Hollywood kent getalenteerde acteurs en goede films...!?quote:
Dat heb je me allemaal niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, alleen Hollywood kent getalenteerde acteurs en goede films...!?Hoe naief en bekrompen kun je zijn!?
En dan ook nog eens de zeer voorspelbare uitgekauwde namen tegenkomen in de lijstjes die we iedere keer zien...(!)(en waarvan velen al jaren geen fatsoenlijke rol meer hebben gespeeld...)
Als je dan voor 'Hollywood' wilt gaan, noem dan bijvoorbeeld een Ian McShane, Brad Dourif (Deadwood), of Bryan Cranston.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb je me allemaal niet horen zeggen.
Ik zeg alleen: ik geloof je direct
Humprey Bogard, Clark Gable en Buster Keaton niet kennen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:11 schreef arjan1112 het volgende:
er worden nooit acteurs van 1920-1950 genoemd
Daarom zeg ik Chaplin
de enige die ik ken uit die tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |