Hoi Porkiequote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi mensen
Even wat te vreten halen
quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi mensen
Even wat te vreten halen
Ik moet eigenlijk nog even mijn keukenvloer dweilen....maar ik stel het lekker uit tot morgenquote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben mijn nieuwe kamer op orde aan het brengen
Qua persoon wel ja, maar qua muziek dan wel liever Bonoquote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Tem het volgende:
Ik heb denk ik aan Bono nog meer een hekel dan aan Sting.
Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga mijn scheermessen zoeken. Wel gekocht maar zitten nog niet in mijn reiskoffer(tje) == zoek. En ik heb al een baard van 3 dagen.
Waarheen?quote:
Ja. Vond ik die ene keer wel een Topshow.quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Tongpiercing schijnt dan wel weer een plus te zijn, heb ik begrepen.
Ben jij mod hier ofzo?quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Goed kunnen we het nu weer over normale dingen hebben. Anders gaat het weer fout.
Is dat iets uit een game? Ik schudde dat uit mijn grapmouw.quote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ik aan gamen moest denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |