Hoi Porkiequote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi mensen
Even wat te vreten halen
quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi mensen
Even wat te vreten halen
Ik moet eigenlijk nog even mijn keukenvloer dweilen....maar ik stel het lekker uit tot morgenquote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben mijn nieuwe kamer op orde aan het brengen
Qua persoon wel ja, maar qua muziek dan wel liever Bonoquote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Tem het volgende:
Ik heb denk ik aan Bono nog meer een hekel dan aan Sting.
Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga mijn scheermessen zoeken. Wel gekocht maar zitten nog niet in mijn reiskoffer(tje) == zoek. En ik heb al een baard van 3 dagen.
Waarheen?quote:
Ja. Vond ik die ene keer wel een Topshow.quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Tongpiercing schijnt dan wel weer een plus te zijn, heb ik begrepen.
Ben jij mod hier ofzo?quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Goed kunnen we het nu weer over normale dingen hebben. Anders gaat het weer fout.
Is dat iets uit een game? Ik schudde dat uit mijn grapmouw.quote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ik aan gamen moest denken.
Oh daar had het trouwens wel mee te maken. Iemand had het voor mij bedacht toen ik voor het eerst counterstrike ging doen. Iedereen afgemaakt.quote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ik aan gamen moest denken.
Pwnagequote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dat iets uit een game? Ik schudde dat uit mijn grapmouw.
Nou, leef je uit.quote:
Oh...ik dacht een willekeurige picquote:
Counterstrikequote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh daar had het trouwens wel mee te maken. Iemand had het voor mij bedacht toen ik voor het eerst counterstrike ging doen. Iedereen afgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Toen was ik al een harde baas.Leuke jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, morgen moet mijn vogeltje op de foto.quote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh ik zou nog een foto van mijn konijntje posten, maar dan moet ik zoeken en scannen. Doe ik morgen dan wel.
Toen was ik al een harde baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zou je helemaal doodknuffelen.
Toen was ik al een harde baas.Met z'n strakke groene broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik al een harde baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |