Klopt. Maar ik wist niets betersquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou dit is alles behalve minimalistisch en atonaal.
Hij heeft in elk geval een betere band met de buren dan die kerel die de pauken speeltquote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zal iemand met een triangel thuis oefenen?
quote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zal iemand met een triangel thuis oefenen?
nee dat was de willem duys afleveringquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
Na een paar minuten uitgezet. Moet ik het nog kijken of was het idd de saaiste DWDD ooit?
Gewoon wat anders kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
Na een paar minuten uitgezet. Moet ik het nog kijken of was het idd de saaiste DWDD ooit?
Maar of we echt gekeken hebben is de vraagquote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kon het ook niet kijken, echt te saai, maar velen hier hebben het blijkbaar toch volgehouden.
Ja half,... Ik geheel nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar of we echt gekeken hebben is de vraagHalfjes.
Zo de herhaling. Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het eigenlijk een top afleveringstuk beter dan weer een econoom die het eigenlijk ook niet weet, of een twee spindocters die om elkaar heen spinnen.
Vooral het momentje tussen louis andriessen en de dirigent van het orkestdat is toch top televisie! Dat heb ik honderd keer liever dan een plaatje van dolly parton op 33 toeren afdraaien.
Een potentieel aardig onderwerp dat de vorige keer niet echt wist te boeien.quote:'Hou je aan je woord' afl. 2: Arjen Lubach, Paulien Cornelisse
Taal is veranderlijk. Dagelijks duiken nieuwe termen en uitdrukkingen op, waarvan sommige het tot ware hype schoppen (remember ‘swaffelen’ en ‘yolo’?). Arjen Lubach en Paulien Cornelisse houden voor ons de ontwikkelingen in de Nederlandse taal bij. Zijn er nieuwe woorden bij gekomen, wat zijn de hypes en wie sprak de mooiste zin uit?
quote:Tafelheer: Wilfred de Bruijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kwam vorige keren als gast wel over als iemand die wat te melden heeft dus laten we hopen dat dit een keer een goede tafelheer is."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |