Denk het wel. Hadden het beste uitvak in jaren in de Arena.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:
Dat wordt weer genieten met de PAOK-supporters
Vanavond doet hij de interviews.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Grifte het volgende:
Commentaar van Sierd donderdag bij AZ - PAOK
Heeft een maand geleden in Kiev gewonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:55 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Odessa heeft in Oekraïne evenveel punten als Shakthar en 5 meer dan Dinamo Kiev. Zal dus zeker niet makkelijk worden nee.
Kiev zit een sintelbaan omheenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef hafcfan het volgende:
Niemand gaat winnen en Psv krijgt dik op de broek. Mooie stadions hebben ze daar in Oekraïne. Shaktar, Djniper, Kiev en deze hebben allemaal een modern stadion waarbij je dicht op het veld zit..
Dat klopt, maar ik vind het een zeer mooi stadion. Die sintelbaan is wel wat jammer inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kiev zit een sintelbaan omheen
Ze spelen normaal in een kleiner en ouder stadion. Alleen bij grote wedstrijden wijken ze sinds kort uit naar het olympische stadion. Kan me herinneren dat Ajax nog in die kleine speelde in 2010.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het een zeer mooi stadion. Die sintelbaan is wel wat jammer inderdaad.
Dit ja. En dan sta je weer voor lul tegen FC grvtggtsk of FC schubbekutveenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef TLC het volgende:
Ze willen maar niet snappen dat dit het niveau moet zijn voor de Nederlandse clubs ipv de CL.
Erg jammer dat PSV de EL maar niet serieus wil nemen, of andere Nederlandse clubs for that matter.
Over bars in Amsterdam kunnen ze je alles vertellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik wil graag wat weten over leuke restaurantjes in Saloniki.
Tien jaar geleden zeiden we nog 4-0 5-1quote:
Ik weet het Tong, ik weet het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zeiden we nog 4-0 5-1
quote:
Als voetballer vond ik hem alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ton LokhoffNet toen je dacht ze allemaal gehad te hebben...
Mischien op het waagplein. In het stadion? Hoop het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Grieken gaan op zeker rellen daar
Hoezo? In het stadion kennen we het tenminste zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien op het waagplein. In het stadion? Hoop het niet.
Stadion gaan ze afbreken als ze op verliezen staanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mischien op het waagplein. In het stadion? Hoop het niet.
Waarom speelt Bale bij Real Madrid?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom speelt Stoch bij PAOK? Speelde afgelopen 2 seizoen volgens mij bijna alle wedstrijden bij Fenerbache....
Moest weg vanwege buitenlander-regel in Turkijequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom speelt Stoch bij PAOK? Speelde afgelopen 2 seizoen volgens mij bijna alle wedstrijden bij Fenerbache....
en hosselaarsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:31 schreef Tchock het volgende:
'Er zijn twee soorten rijken in Rusland; vrienden van Putin en mensen die in de gevangenis zitten'
Voor Az?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
Wat een kansWel een heel erg lastige hoek
Ja. Blunder achterin en Johansson speelt de keeper uit en staat ineens zonder iemand tussen hem en het goal met de bal aan zijn voet, maar wel heel ver aan de zijkant van het doel.quote:
Ah bedankt. Ik doe het streampje ook maar even aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Blunder achterin en Johansson speelt de keeper uit en staat ineens zonder iemand tussen hem en het goal met de bal aan zijn voet, maar wel heel ver aan de zijkant van het doel.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat kanjergeluid van de tribune?
Mooi spelertje voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Moest weg vanwege buitenlander-regel in Turkije
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
Dat word ook een nederlaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
2-0 Chernomorets.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
Haha, nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan die knuppels die met van die ubergrote trommels staan.
Nou, laten we het er dan op houden dat het minder hinderlijk is. Constant die kutklappen op die trommels is behoorlijk hinderlijk, doe dat lekker met Carnaval of iets.. waarom laten ze uberhaupt dat soort dingen binnen in het stadion.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik snap wel wat je probeert, en normaliter is er idd wel altijd iets bij een andere supportersgroep te vinden wat minimaal even debiel is, maar dat gaat tegenover dat maffe geklapper toch echt niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef sonnyspek het volgende:
GespeeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering zeg wat zitten er hier een stel goed ABN sprekende Nederlanders op dit forum.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef sonnyspek het volgende:
Bij elke andere uitslag van Karagandy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het wel mee eens. Als ik ergens een teringhekel aan heb, <Youp van Hek mode> nee niet een beetje hekel, ik zei een TERINGhekel </Youp van Hek mode> is het wel die baggertrommelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan die knuppels die met van die ubergrote trommels staan.
Jaja, het is gespeeld. Sorry, lange dagen zijn het deze weken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gespeelttering zeg wat zitten er hier een stel goed ABN sprekende Nederlanders op dit forum.
Blijven in ieder geval gewoon 24 uur. Flauw haha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jaja, het is gespeeld. Sorry, lange dagen zijn het deze weken.
Dan zeg ik toch niks onwaars?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij elke andere uitslag van Karagandy ook
Ja ik wist dat die ging komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Blijven in ieder geval gewoon 24 uur. Flauw haha.
Ik vind Sierd altijd afschuwelijk vervelend als je naar een boeiende wedstrijd kijkt maar als het voetbal niet bijzonder veel aan is is het helemaal niet vervelend om naar te luisteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Doe effe normaal goosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Dat gevoel heb ik bij hem wel ongeacht wat hij ook zegt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef HulkHeld het volgende:
Hij probeert ook Ortiz uit te spreken op z'n Spaans, maar ik weet zeker dat er klodders kwijl op zijn scherm zitten.
Vooral door de FC Twentefans. Ik ergerde mij er al aan toen FC Twente in de Eerste divisie (uit tegen Cambuur) speelde. Toen werd ik er voor het eerst mee geconfronteerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Als ik ergens een teringhekel aan heb, <Youp van Hek mode> nee niet een beetje hekel, ik zei een TERINGhekel </Youp van Hek mode> is het wel die baggertrommels
Stanley is dan ook een rare jongen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stanley Menzo raakte behoorlijk gefrusteerd onder Fred Rutten.
Sierd ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stanley is dan ook een rare jongen.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die IJslander is ook een ramp trouwens
Ja man echt een kutspitsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die IJslander is ook een ramp trouwens
Bijna elk jaar is dat zo ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend dat AZ, de minste ploeg die normaal gesproken van de Nederlandse team in Europa is te vinden, vaak het beste presteert in Europa.
Een type v/d Hoornquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw, de speler die liever in het eigen doel scoort. Wat een dramaverdediger vind ik dat.
Gelukkig heeft de club die jij support er ook zo 1 achterin staanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw, de speler die liever in het eigen doel scoort. Wat een dramaverdediger vind ik dat.
Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend dat AZ, de minste ploeg die normaal gesproken van de Nederlandse team in Europa is te vinden, vaak het beste presteert in Europa.
Maar dan een graadje minder erg (gouweleeuw dus). Het talent spat er vanaf bij dat soort types.quote:
Ja dit jaar is dan misschien een slecht voorbeeld. Wanneer Twente en evt. Feyenoord ook in Europa zouden acteren, presteert AZ vaak nog het beste.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.
Maar dat AZ beter presteert dan het normaliter betere PSV klopt, ja.
Twente doet het ook structureel beter dan PSV en Ajax wanneer die in de EL instromen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.
Maar dat AZ beter presteert dan het normaliter betere PSV klopt, ja.
AZ twitter weet de spanning weer goed te verwoorden.twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:42:2282. Na deze treffer dook de hele selectie juichend op elkaar. #ontlading #spanning #turbulenteweek #azpao 1-0 reageer retweet
Ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen nuttige informatie en dus je muil houden als commentator..
Hebben ze zelf gedaan in Italiëquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe hij zo'n mooi land weer zo hard kan verkrachten.
Dat is ook gewoon gebeurd hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij suggereert dat er nu word omkocht.
Valt niet uit te sluitenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij suggereert dat er nu word omkocht.
Ja joh . Ik zeg toch ook nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon gebeurd hoor.
Niets verrassends aan, AZ in Europa is altijd uitstekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Az doet het toch wel verrassend goed in Europa tot nu toe
Die van PAOK.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef HulkHeld het volgende:
Supporters hebben hun kelen schor gezongen, nee Sierd lul, dat zijn klappertjes.
Alexander Derksen zal dit hatenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
We helpen de Grieken al genoeg in Europa, aldus Geert de Vos
Geert de Vos doet aan darten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
We helpen de Grieken al genoeg in Europa, aldus Geert de Vos
Het draait weer eens allemaal om Sierdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alexander Derksen zal dit haten
Godverquote:
De hele wereld moet om Sierd draaienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het draait weer eens allemaal om Sierd
Wat?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:50:19Mathias #Zanka keert dus op een bizarre manier in de basis bij #PSV. Hendrix per ongeluk uit de warming up geschoten door #Tyton. #chopsv reageer retweet
twitter:tijskuijpers twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:48:48Hendrix beetje groggy bij de warming up, kreeg uittrap van tyton vol in het gezicht, zanka loopt inmiddels warm #chepsv reageer retweet
Zanka en Arias, wat een goden in de verdediging van PSV. Genot.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Wat?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:50:19Mathias #Zanka keert dus op een bizarre manier in de basis bij #PSV. Hendrix per ongeluk uit de warming up geschoten door #Tyton. #chopsv reageer retweet
Hij werd verdedigd door een Belg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Nederlanders kunnen ook echt niks vasthouden.
Hier al 1-1 en zo dadelijk een nederlaag van de boertjesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Zelfs geen beker of schaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Nederlanders kunnen ook echt niks vasthouden.
Gatenkaasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zanka en Arias, wat een goden in de verdediging van PSV. Genot.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef HulkHeld het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiev doet het nog een minuutje laterMooie spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe ik dat doe hahaha
Jouw anti-PSV slaat een beetje door soms.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Weer geen overwinning voor NL deze week. Italië die er ook niks van bakken doen het nog beter.
xDtwitter:televoetbal twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:56:01AZ mist zege op haar na http://t.co/1YZYju8b9s reageer retweet
Schijtlollig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
xDtwitter:televoetbal twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:56:01AZ mist zege op haar na http://t.co/1YZYju8b9s reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo, thanks, begrijp het nu haha
? Die Oekraïners zijn gewoon hartstikke goed, Heeft niks met anti PSV te maken. Staan gelijk met Shaktar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw anti-PSV slaat een beetje door soms.
Als zoiets je overkomt trek je toch je haar uit je kopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Hebben ook gewonnen van Dinamo Kiev in Kiev.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
? Die Oekraïners zijn gewoon hartstikke goed, Heeft niks met anti PSV te maken. Staan gelijk met Shaktar.
Daarom moet er nog wel een wedstrijd gespeeld worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
? Die Oekraïners zijn gewoon hartstikke goed, Heeft niks met anti PSV te maken. Staan gelijk met Shaktar.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:58:08#Tyton raakte bij #PSV warming up #Hendrix met uittrap per ongeluk hard in het gezicht. Hendrix zelfs geen reserve meer. #chopsv reageer retweet
Dit soort twitter berichten maken mij suïcidaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
En van Dinamo Zagreb in Zagrebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ook gewonnen van Dinamo Kiev in Kiev.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom moet er nog wel een wedstrijd gespeeld worden.
Er zijn mensen die leven onder het motto: ''de bal is rond''quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]Zei je ook voor Barca- Ajax zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |