Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend dat AZ, de minste ploeg die normaal gesproken van de Nederlandse team in Europa is te vinden, vaak het beste presteert in Europa.
Maar dan een graadje minder erg (gouweleeuw dus). Het talent spat er vanaf bij dat soort types.quote:
Ja dit jaar is dan misschien een slecht voorbeeld. Wanneer Twente en evt. Feyenoord ook in Europa zouden acteren, presteert AZ vaak nog het beste.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.
Maar dat AZ beter presteert dan het normaliter betere PSV klopt, ja.
Twente doet het ook structureel beter dan PSV en Ajax wanneer die in de EL instromen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schat AZ een stuk hoger in dan Utrecht en Vites. Dat ze beter presteren dan Ajax is niet heel moeilijk gezien de tegenstanders.
Maar dat AZ beter presteert dan het normaliter betere PSV klopt, ja.
AZ twitter weet de spanning weer goed te verwoorden.twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:42:2282. Na deze treffer dook de hele selectie juichend op elkaar. #ontlading #spanning #turbulenteweek #azpao 1-0 reageer retweet
Ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen nuttige informatie en dus je muil houden als commentator..
Hebben ze zelf gedaan in Italiëquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe hij zo'n mooi land weer zo hard kan verkrachten.
Dat is ook gewoon gebeurd hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij suggereert dat er nu word omkocht.
Valt niet uit te sluitenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij suggereert dat er nu word omkocht.
Ja joh . Ik zeg toch ook nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon gebeurd hoor.
Niets verrassends aan, AZ in Europa is altijd uitstekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Az doet het toch wel verrassend goed in Europa tot nu toe
Die van PAOK.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef HulkHeld het volgende:
Supporters hebben hun kelen schor gezongen, nee Sierd lul, dat zijn klappertjes.
Alexander Derksen zal dit hatenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
We helpen de Grieken al genoeg in Europa, aldus Geert de Vos
Geert de Vos doet aan darten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
We helpen de Grieken al genoeg in Europa, aldus Geert de Vos
Het draait weer eens allemaal om Sierdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alexander Derksen zal dit haten
Godverquote:
De hele wereld moet om Sierd draaienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het draait weer eens allemaal om Sierd
Wat?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:50:19Mathias #Zanka keert dus op een bizarre manier in de basis bij #PSV. Hendrix per ongeluk uit de warming up geschoten door #Tyton. #chopsv reageer retweet
twitter:tijskuijpers twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:48:48Hendrix beetje groggy bij de warming up, kreeg uittrap van tyton vol in het gezicht, zanka loopt inmiddels warm #chepsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |