Ja. Blunder achterin en Johansson speelt de keeper uit en staat ineens zonder iemand tussen hem en het goal met de bal aan zijn voet, maar wel heel ver aan de zijkant van het doel.quote:
Ah bedankt. Ik doe het streampje ook maar even aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Blunder achterin en Johansson speelt de keeper uit en staat ineens zonder iemand tussen hem en het goal met de bal aan zijn voet, maar wel heel ver aan de zijkant van het doel.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat kanjergeluid van de tribune?
Mooi spelertje voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Moest weg vanwege buitenlander-regel in Turkije
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
Dat word ook een nederlaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
2-0 Chernomorets.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
Haha, nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan die knuppels die met van die ubergrote trommels staan.
Nou, laten we het er dan op houden dat het minder hinderlijk is. Constant die kutklappen op die trommels is behoorlijk hinderlijk, doe dat lekker met Carnaval of iets.. waarom laten ze uberhaupt dat soort dingen binnen in het stadion.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik snap wel wat je probeert, en normaliter is er idd wel altijd iets bij een andere supportersgroep te vinden wat minimaal even debiel is, maar dat gaat tegenover dat maffe geklapper toch echt niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef sonnyspek het volgende:
GespeeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering zeg wat zitten er hier een stel goed ABN sprekende Nederlanders op dit forum.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef sonnyspek het volgende:
Bij elke andere uitslag van Karagandy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het wel mee eens. Als ik ergens een teringhekel aan heb, <Youp van Hek mode> nee niet een beetje hekel, ik zei een TERINGhekel </Youp van Hek mode> is het wel die baggertrommelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan die knuppels die met van die ubergrote trommels staan.
Jaja, het is gespeeld. Sorry, lange dagen zijn het deze weken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gespeelttering zeg wat zitten er hier een stel goed ABN sprekende Nederlanders op dit forum.
Blijven in ieder geval gewoon 24 uur. Flauw haha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jaja, het is gespeeld. Sorry, lange dagen zijn het deze weken.
Dan zeg ik toch niks onwaars?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij elke andere uitslag van Karagandy ook
Ja ik wist dat die ging komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Blijven in ieder geval gewoon 24 uur. Flauw haha.
Ik vind Sierd altijd afschuwelijk vervelend als je naar een boeiende wedstrijd kijkt maar als het voetbal niet bijzonder veel aan is is het helemaal niet vervelend om naar te luisteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Doe effe normaal goosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Dat gevoel heb ik bij hem wel ongeacht wat hij ook zegt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef HulkHeld het volgende:
Hij probeert ook Ortiz uit te spreken op z'n Spaans, maar ik weet zeker dat er klodders kwijl op zijn scherm zitten.
Vooral door de FC Twentefans. Ik ergerde mij er al aan toen FC Twente in de Eerste divisie (uit tegen Cambuur) speelde. Toen werd ik er voor het eerst mee geconfronteerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Als ik ergens een teringhekel aan heb, <Youp van Hek mode> nee niet een beetje hekel, ik zei een TERINGhekel </Youp van Hek mode> is het wel die baggertrommels
Stanley is dan ook een rare jongen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stanley Menzo raakte behoorlijk gefrusteerd onder Fred Rutten.
Sierd ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stanley is dan ook een rare jongen.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die IJslander is ook een ramp trouwens
Ja man echt een kutspitsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die IJslander is ook een ramp trouwens
Bijna elk jaar is dat zo ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend dat AZ, de minste ploeg die normaal gesproken van de Nederlandse team in Europa is te vinden, vaak het beste presteert in Europa.
Een type v/d Hoornquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw, de speler die liever in het eigen doel scoort. Wat een dramaverdediger vind ik dat.
Gelukkig heeft de club die jij support er ook zo 1 achterin staanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouweleeuw, de speler die liever in het eigen doel scoort. Wat een dramaverdediger vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |