Als wij het doen is het "overvallen van andere sc". 11 dagen ban.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
kansloos meisje van 17 die hier komt kutten
rené doe er wat aan
Ajacieden zijn allemaal superieur hier of ze zijn mod of ze zijn goed in Fifa OF ALLEBEIquote:
VBL < Fok.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.quote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Toen wij dit deden in andere SC's kreeg men een ban. Helaas is Rene er alleen om users uit VBL erbij te naaien
Banaanvraag.quote:
Wij autisten hier.quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.
ze doet niet normaal renéquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik naai geen VBL'ers buiten VBL, het boeit me niet waar jullie posten, dat is zaak van de mods van dat forum.
Daarom boeit het me ook niks dat mensen hier posten zolang ze normaal doen.
See no evil!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet niet normaal rené![]()
OPEN JE OGEN
WEEK UP RENEEEquote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze doet niet normaal rené![]()
OPEN JE OGEN
feitjesquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
haten op cachie zeker jaloers dat jullie geen nudes hebben
Zolang jij je tieten weigert te posten niet, nee.quote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie niks beters om over te praten?
Dan moet er een [xcachet SC] komen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang jij je tieten weigert te posten niet, nee.
ga je gangquote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan moet er een [xcachet SC] komen.
Jij zou ons al 2x tieten sturen die van die modellen en van jezelfquote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zodra je je tieten post zal ik de naam van de VBl-SC wijzigen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
boehoequote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zou ons al 2x tieten sturen die van die modellen en van jezelf.
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra je je tieten post zal ik de naam van de VBl-SC wijzigen.
Waar dan?quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
boehoe
[..]
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.
Hmm, ik zit rustig reggae te pompen. Dit gaat een stapje te ver voor de maandag.quote:
jammer GGMMquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, even over tot de orde van de dag;
mijn Photoshop start niet meer op.
In DM naar GGMM dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik weer 2 weken ban. Ik heb ze al gepost.
thnx voor de tipquote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In DM naar GGMM dan komt het helemaal goed.
Wat zonde. Wie moet er nu de naaktfoto's van je moeder bewerken?quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Moet je maar een legale versie gebruikenquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik uh..quote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zonde. Wie moet er nu de naaktfoto's van je moeder bewerken?
Welk programma heb je?quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Doet hij helemaal niks meer?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Misschien dat er ook mannen zijn die een idee hebben waar het aan zou kunnen liggen?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Misschien dat er ook mannen zijn die een idee hebben waar het aan zou kunnen liggen?
Wellicht een beroerde plug-in? Kun je niet proberen met iemand anders zijn of haar account in te loggen kun je zien of het daar aan ligt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Of uit en aan, die is meestal effectiever.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?
Ja, uiteraard is dit mijn eerste oplossing om elk probleem wat ik ooit op de computer ondervind op te lossen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of uit en aan, die is meestal effectiever.
Apart. Laatst een oude PC met Photoshop CS3 opgestart en zelfs die deed het nog gewoon.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij denkt ff na maar doet dan niks. Ook bij taakbeheer draait er niks.
En jij hebt ICT gedaanquote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik had het vermoeden dat er toch een Photoshop-applicatie meedraaide via taakbeheer, dus deze sloot ik af.
Maar dat bleek de setup te zijn.
Teringdom.
Grappige TTquote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2637 xcachet is een stinkwijf
LB ZEG ER ALS MOD WAT VAN
Tjackaquote:
Dat is het ook. Vooral Nicolas Cage was er raar in.. nog raarder dan normaal that is.quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Kick-ass gekeken gisteren.
Ik vond het maar een rare film.
En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
Echt kansloos dat Verbeek ontslagen is.
Nicolas Cage kan toch maar 1 rol perfect spelen? Die van een verslaafdequote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het ook. Vooral Nicolas Cage was er raar in.. nog raarder dan normaal that is.
Weeral?quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo.
Stel jezelf eens voor.
Haar niet kennenquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo.
Stel jezelf eens voor.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.
Zeelandquote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan je zachte g te horen kom je uit Limburg?
Vreemdste is dat het best goed liep en AZ stond vierde kom je out of the blue met zulke besluiten.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.
Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemdste is dat het best goed liep en AZ stond vierde kom je out of the blue met zulke besluiten.
Bij Feyenoord is hij ook al een keer ten onrechte ontslagen.
Nee, volkomen terecht.quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is hij ook al een keer ten onrechte ontslagen.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij kent Xcakut dus LB. Kan je haar weer mee terugnemen naar de ballenbak?
Natuurlijk is hij een moeilijke vent maar wel eentje die weet waar hij het over heeft en streng is voor de spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?
Denk het ook wel gedeeltelijk. Anders hadden ze hem vast niet laten gaan, gezien de resultaten.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?
Een trainer die al een paar keer in zijn carrière de spelersgroep tegen zichzelf heeft opgezet, nee, dat moet je hebben inderdaad.quote:
Ben je al bij het katoenplukstuk?quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ah. De vader die zijn dikke negerindochter neukte had ook aids. Alle stereotyperingen komen wel voorbij in deze film zeg.
Bij Feyenoord ergerde hij zich dood aan het gebrek aan topsportmentaliteit en laten we eerlijk zijn dat doen we nu nog steeds toch?quote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een trainer die al een paar keer in zijn carrière de spelersgroep tegen zichzelf heeft opgezet, nee, dat moet je hebben inderdaad.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ah. De vader die zijn dikke negerindochter neukte had ook aids. Alle stereotyperingen komen wel voorbij in deze film zeg.
Nee maar er is wel al moeilijk veel kip in de frituur gegaan.quote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij het katoenplukstuk?
Beter dan davyquote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed met Photoshop?
Waarvoor gebruik je het? Studie?quote:Op maandag 30 september 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan davy
Maar nee, niet echt.
Het is gewoon een losgeslagen debiel met z'n bokstheorietjes die hij wil loslaten in de kleedkamer.quote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ergerde hij zich dood aan het gebrek aan topsportmentaliteit en laten we eerlijk zijn dat doen we nu nog steeds toch?
Dus daarin zal hij een punt gehad hebben.
Anderzijds kon hij niet goed met de vedetten omgaan, soit .
Spelers die nu bij Feyenoord spelen profiteren nog steeds van de enorm bazige kleedkamer die ze volledig te danken hebben aan GJ Verbeek.
Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je het? Studie?
Ofzo, ofzo, ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.
Aha.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.
Laat aub zien GGMM.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Als jullie er echt op aan dringen kan ik natuurlijk wat van mijn creaties laten zien.
*dringt aan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Als jullie er echt op aan dringen kan ik natuurlijk wat van mijn creaties laten zien.
Moeten we dan net als bij jr doen alsof je best talent hebt of moeten we dit keer eerlijk zijn?quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
quote:
Viel reuze mee tweede potje was je iets beter de eerste had je geluk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Elan trouwens helemaal kapot gespeeld.
jaquote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Elan trouwens helemaal kapot gespeeld.
Leuk man. Je zou een eigen bedrijfje moeten beginnen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
Nou, vooruit.
#1: de reden ben ik vergeten, ik geloof een topic op FOK, maar ik heb het hoofd van iemand op de toppers gezet:
[ afbeelding ]
(die middelste is degene die ik heb gemaakt)
Ik maakte nog een eigen goal, zelfs toen kon je niet winnen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel reuze mee tweede potje was je iets beter de eerste had je geluk.
Ja omdat ik óók een eigen goal maaktequote:Op maandag 30 september 2013 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik maakte nog een eigen goal, zelfs toen kon je niet winnen.
hehequote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig wacht je niet tot we gaan lachen.. dan kregen we #3 nooit te zien.
Mijn Photoshop skills:quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
#2: een Rooney-topic, waarbij het doel was zo grappig mogelijk de vallende Rooney in een plaatje te zetten.
[ afbeelding ]
Als jullie uitgelachen zijn #3.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja omdat ik óók een eigen goal maakte.
Laten we het maar houden op thuisvoordeel.
Is goed denk niet dat met veel zal uitmaken alleenquote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mag jij thuis.
Met Fifa?quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Voetballen er hier ook mensen divisie?
Caland.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Deze keer is er geen verlenging.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen komt Jong Ajax op 1-0 tegen FC Volendam.
De vingervissen?quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
Bij de grootste concurrent van de Trekvogels.
Rukduiven. Zoals ze ook wel genoemd worden.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
neequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
Vroeger.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Jedimindtricksquote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
#3:
Een rustgevende Wallpaper.
[ afbeelding ]
Ik heb 8 jaar paardgereden maar paard verkocht dus nu even niks meer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar zit je wel op?
Behalve een stoel, bank en andere bijdehandte opmerkingen, qua sport.
Heb je Mulholland drive gezien?quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk aan Twin Peaks beginnen, maar hij lijkt me best saai.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Mulholland drive gezien?
Paardenmeisjesquote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar paardgereden maar paard verkocht dus nu even niks meer.
jaja paardrijden is geen sport /blablablaquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paardenmeisjes..
Alleen die kontjes zijn nicemaar verder..
Darten ook niet.quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaja paardrijden is geen sport /blablabla
Kijk die eerst.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Mulholland drive gezien?
Tja,ik ivnd het niet echt een sport-sport maar ja.. bowlen is ook technisch een sport. Maar daar ligt mijn probleem met paardrijden/paardenmeisjes niet. Het zijn gewoon een stel autisten.. hun hele leven draait om dat paardquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaja paardrijden is geen sport /blablabla
Omdat dat 1 van zijn meesterwerken is, imo, en als je dat niets vind kan je net zo goed twin peaks ook niet kijken.quote:
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja,ik ivnd het niet echt een sport-sport maar ja.. bowlen is ook technisch een sport. Maar daar ligt mijn probleem met paardrijden/paardenmeisjes niet. Het zijn gewoon een stel autisten.. hun hele leven draait om dat paardje komt altijd op nummer 2
Misschien minder lichamelijk, maar dat is meer geestelijk zwaar.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder dan. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
Wordt dat ding dan net als een voetbal niet een ei?quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
3 uur voor een dartbord staan is anders best vermoeiend.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
Ah, vrouwen zijn dus gewoon dommer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee het ziet er gewoon uit alsof je geen flikker doet. Dat ontken ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien minder lichamelijk, maar dat is meer geestelijk zwaar.
Toffe film. Met open mind kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Staat ook nog op mijn lijstje (mulholland) maar maak er maar geen tijd voor..
Neequote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt dat ding dan net als een voetbal niet een ei?
Fysiek?quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 uur voor een dartbord staan is anders best vermoeiend.
Dat je dat zegt is dom.quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, vrouwen zijn dus gewoon dommer.
Moest lachenquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je zo dik bent als een gemiddelde darter, ja.
Als mod? Denk het niet gast...quote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Raja.
Kom je al bijna terug?
Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.quote:Op maandag 30 september 2013 20:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe mod die de verschillende kampen kan verbinden.
Ik zeg knut.
Waarheid.quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.
wat?quote:Op maandag 30 september 2013 20:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
En Willem Kanon mist je moeder. Daar kan je niet altijd gehoor aan geven mens.
Hoezoquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek word voor het eerst in jaren![]()
Tjacka zijn schuld.
"knoflooksaus"quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Tjacka het volgende:
Jongens er is knoflooksaus op mijn toetsenbord gevallen op het werk.
Hoe krijg ik dit weg?
De mijne werkt niet meer door al die kut smartphonesquote:
Ga stappen in Woensel west dan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mijne werkt niet meer door al die kut smartphones..
"Hier heb je 20cent, bel je moeder maar dat je vanavond niet thuis slaapt"
quote:Op maandag 30 september 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn post geschiedenis in plaats van mijn nummer.
Dan slaap ik niet thuis..quote:Op maandag 30 september 2013 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga stappen in Woensel west dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het moment er is, dat ik moet sterven van mijn lijf, dat het dan is tijdens een orgasme (maar niet bij het fappen, bij het vrijen met een leuke vrouwquote:
Jippie.quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Morgen belangrijk gesprek. Als dat goed verloopt, kom ik misschien terug.
Ik duim de hele dagquote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ah je hoopt dat je ontslagen word en uitkering mag trekken?quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ja jinx het maar weer lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik duim de hele dag
Zal de hele dag aan je denken
quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja jinx het maar weer lekker.
Doe maar niet. Staat een ban op tegenwoordig.quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja jinx het maar weer lekker .
Nee hoor. Vond Don de beste mod die er was.quote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is zorgen dat Raja niet terugkeert als mod. Precies wat dat mens Xcakut voor ogen heeft.
Jongen, alsof zij daar macht over heeftquote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is zorgen dat Raja niet terugkeert als mod. Precies wat dat mens Xcakut voor ogen heeft.
En ik dan?quote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Vond Don de beste mod die er was.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
xcachet, ik stel voor dat je deze SC verlaat.
wie?quote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sinds wanneer zit jij eigenlijk in #TeamInsomnia_quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen mening meer over jou. Ik maak je toch bang.
En dat is dan modquote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vandaagquote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij eigenlijk in #TeamInsomnia_
die gozer die zich als wijf voordoet ?quote:
is dat aldo/elan/loek/ritmoquote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
of een andere user met meer klonen dan bans.
ah dan heb ik je tieten gezien.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Nee ben een kloon van ene madame paxeon ofzo?![]()
Ik heb er zelf geen woorden voor maar andere mensen zouden het vergelijken met alvleesklierkanker.quote:
Dan ben je inderdaad dik.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Nee ben een kloon van ene madame paxeon ofzo?![]()
Ik was wel onder de indruk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dan heb ik je tieten gezien.
Ik was niet onder de indruk, sterker nog.. ik zou mn hond van je af trappen
van het gewicht?quote:
Is een kut een dier?quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
Als welk dier zou je terug willen komen in een volgend leven en waarom?
kut vragen.
Een littlebrowniequote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een zwijn. Dat past wel bij een Duitser.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
tof wijfquote:
een katquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een zeeuwse mossel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een kat.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een moloch:quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Niet zoals dat gemuteerde kuiken want jij een vogel noemt?quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een moloch:
[ afbeelding ]
Patty Brardquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Kanjer op teringdebiel. Ik heb het alleenrecht op ....-berenusernames.quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Maar je bent toch al een kakkerlak![]()
![]()
geregistreerd op: vrijdag 27 september 2013 @ 17:05quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Maar je bent toch al een kakkerlak![]()
![]()
Toch heerlijk man.quote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want jij stopt graag stuff in je achterwerk?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |