Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.quote:Op maandag 30 september 2013 20:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe mod die de verschillende kampen kan verbinden.
Ik zeg knut.
Waarheid.quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.
wat?quote:Op maandag 30 september 2013 20:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
En Willem Kanon mist je moeder. Daar kan je niet altijd gehoor aan geven mens.
Hoezoquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek word voor het eerst in jaren![]()
Tjacka zijn schuld.
"knoflooksaus"quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Tjacka het volgende:
Jongens er is knoflooksaus op mijn toetsenbord gevallen op het werk.
Hoe krijg ik dit weg?
De mijne werkt niet meer door al die kut smartphonesquote:
Ga stappen in Woensel west dan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mijne werkt niet meer door al die kut smartphones..
"Hier heb je 20cent, bel je moeder maar dat je vanavond niet thuis slaapt"
quote:Op maandag 30 september 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn post geschiedenis in plaats van mijn nummer.
Dan slaap ik niet thuis..quote:Op maandag 30 september 2013 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga stappen in Woensel west dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het moment er is, dat ik moet sterven van mijn lijf, dat het dan is tijdens een orgasme (maar niet bij het fappen, bij het vrijen met een leuke vrouwquote:
Jippie.quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Morgen belangrijk gesprek. Als dat goed verloopt, kom ik misschien terug.
Ik duim de hele dagquote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ah je hoopt dat je ontslagen word en uitkering mag trekken?quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ja jinx het maar weer lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik duim de hele dag
Zal de hele dag aan je denken
quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja jinx het maar weer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |