is dat aldo/elan/loek/ritmoquote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
of een andere user met meer klonen dan bans.
ah dan heb ik je tieten gezien.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Nee ben een kloon van ene madame paxeon ofzo?![]()
Ik heb er zelf geen woorden voor maar andere mensen zouden het vergelijken met alvleesklierkanker.quote:
Dan ben je inderdaad dik.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Nee ben een kloon van ene madame paxeon ofzo?![]()
Ik was wel onder de indruk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dan heb ik je tieten gezien.
Ik was niet onder de indruk, sterker nog.. ik zou mn hond van je af trappen
van het gewicht?quote:
Is een kut een dier?quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
Als welk dier zou je terug willen komen in een volgend leven en waarom?
kut vragen.
Een littlebrowniequote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een zwijn. Dat past wel bij een Duitser.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
tof wijfquote:
een katquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een zeeuwse mossel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een kat.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Een moloch:quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Niet zoals dat gemuteerde kuiken want jij een vogel noemt?quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een moloch:
[ afbeelding ]
Patty Brardquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef TwenteFC het volgende:
kut vragen.
Kanjer op teringdebiel. Ik heb het alleenrecht op ....-berenusernames.quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Maar je bent toch al een kakkerlak![]()
![]()
geregistreerd op: vrijdag 27 september 2013 @ 17:05quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Maar je bent toch al een kakkerlak![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |