SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Valt wel mee. Sowieso de afgelopen 2 dagen bijna geen webapp of console aangeraakt.quote:
haha kk thorbquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan gewoon inloggen... misschien heb je ban.
Klinkt alsof je gehacked bent.quote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
Ik wil me team opslaan in ultimate team, spelers wisselen van plek, uit club wisselen van speler etc..
nu krijg ik als ik wil opslaan op de webapp ultimate team een melding van : Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden.
als ik op me playstation wissel, dan geeft die een foutmelding en sluit die ultimate team af.
wat moet ik nu doen? hoe ik kan het oplossen, ik wil absoluut me team niet kwijt, en ook me spelers niet verkopen als dat nog kan.. want dan maak ik alleen maar verlies als ik dezelfde spelers allemaal opnieuw moet kopen.
graag serieuze reacties aub
Ik had niet verwacht dat je al zoveel zou hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
59 minute spammen.Deal na deal toen de n00bs het spel in bezit kregen.
Liep echt als een tierelier.
Even je club verwijderen en dan weer opnieuw aanmakenquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
Ik wil me team opslaan in ultimate team, spelers wisselen van plek, uit club wisselen van speler etc..
nu krijg ik als ik wil opslaan op de webapp ultimate team een melding van : Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden.
als ik op me playstation wissel, dan geeft die een foutmelding en sluit die ultimate team af.
wat moet ik nu doen? hoe ik kan het oplossen, ik wil absoluut me team niet kwijt, en ook me spelers niet verkopen als dat nog kan.. want dan maak ik alleen maar verlies als ik dezelfde spelers allemaal opnieuw moet kopen.
ja en dan met 0 munten en divisie 10..quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Even je club verwijderen en dan weer opnieuw aanmaken
Klik op deze link:quote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
repostquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
nee ?quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
ja en dan met 0 munten en divisie 10..
ik zeg wat je moet doenquote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
jammer voor je, niemand reageert dus vraag ik het opnieuw.
Als er niemand reageert weet men het hier blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nee, want als je zo reageert, zullen we vast in de rij gaan staan om jou te mogen helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
bij squad selector je squad deleten en opnieuw makenquote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nou nu gaan er vast wel mensen serieus reageren!quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Dat zal idd maar 1 persoon zijn. En die doet dat alleen om jou te jennen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Rare gang van zaken soms. Ben druk bezig met traden met 1 bepaalde speler, structureel plaats ik dan biedingen.
Nu is er al 2.5 uur iemand die 1000+ coins overbied.
Speler gaat voor 1700 weg en die andere persoon plaatst biedingen van 2200+
Prima land inderdaad.quote:
kan never wat jij zegt, als ik nu me team verwijder en nieuwe maak zit ik gewoon in div. 10, met bronze speler en met 0 munten.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zeg wat je moet doen
Beetje meer respect voor de mensen hier is wel op zijn plaats.
NL is net zo erg, maar hier hebben we geen dashboard cam.quote:
Je team. Niet je club.quote:Op zondag 29 september 2013 23:08 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
kan never wat jij zegt, als ik nu me team verwijder en nieuwe maak zit ik gewoon in div. 10, met bronze speler en met 0 munten.
Dat eerste punt mag je wel aannemen lijkt mij, anders zou er een hele andere structuur van biedingen plaats vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zal idd maar 1 persoon zijn. En die doet dat alleen om jou te jennen.
Hij is kut.quote:
Omdat het een Rus is.quote:
Dit exacte team met max 3 wijzigingen ben ik nu echt al tig keer tegengekomen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oui. Ik weet eigenlijk niet hoe ik er aan kom.
Standaard teams jaquote:Op zondag 29 september 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit exacte team met max 3 wijzigingen ben ik nu echt al tig keer tegengekomen.
Thanks.quote:Op zondag 29 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Match of the Day 2, ik herhaal, Match of the Day 2.
Ik heb nu net iets hoger. Het scheelt minder dan 1kquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb nog wat troefen achter de handquote:Op zondag 29 september 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu net iets hoger. Het scheelt minder dan 1k
thx bijna vergeten.quote:Op zondag 29 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Morais #YOLOquote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wie naast Nilton op CDM
Wellington, Rosinei of Ilsinho ?
Ik ook.. maar ik wacht op prijsstijgingen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat troefen achter de hand
Ibson, Marquinho of Kleberson kan ook.quote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wie naast Nilton op CDM
Wellington, Rosinei of Ilsinho ?
ditquote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze stem zat ook in FIFA 13.. ik dacht dat dat gewoon bij het spel hoorde.
True teveel keuzequote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ibson, Marquinho of Kleberson kan ook.
Ik zou voor Ilsinho gaan.
?quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze stem zat ook in FIFA 13.. ik dacht dat dat gewoon bij het spel hoorde.
Tering...zit net aan 50k. Heb alleen afgelopen drie dagen dan ook niet kunnen handelenquote:
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordequote:
oh wist ik nietquote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordeSpeelt Liverpool nu 5 atb?
nee 3-5-2quote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordeSpeelt Liverpool nu 5 atb?
Hoe je zo ver komt vraag ik me echt af.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef Kiid het volgende:
Divisie 2 goed begonnen met 2-0-0. Net 2-0 achter in de rust en toch met 2-3 weten we winnen met echt een prachtige pass en goal van El Shaw
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef DuTank het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van FIFA14 moet vinden. Als je een speler in de voet aanspeelt, dan duurt het echt heel lang voordat je weer iets kan doen en dan ben je alweer gelijk omsingeld door 4 man. En sprinten met de bal is echt een kansloze zaak. Behalve als de tegenstander het doet he, want dan kunnen jouw verdedigers die man niet bijhouden. Sowieso vind ik verdedigen echt een ramp, want poppetjes maken echt hele rare bewegingen af en toe.
Misschien ligt het aan mij, misschien aan het spel. Ik weet in ieder geval nog niet hoe ik er mee om moet gaan
In divisie 10: 2-1-2![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef huhuhuhu het volgende:
Ik zoek echt al een uur naar een goede handel:(
Ik kan wel redelijk goed verdedigen. Soms niet altijd aangezien je niet die lobjes altijd voor de volle 90 minuten goed kan inschatten, maar op zich krijg ik niet zoveel tegen. En als je goed kan verdedigen dan gaat het winnen vanzelf aangezien je altijd wel wat kansen krijgtquote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe je zo ver komt vraag ik me echt af.
Krijg gemiddeld 2,4 goals tegen per wedstrijd
Moet je 20 keer voor winnen en 2 keer voor verliezen. En 0 keer gelijkspelen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Standaard teams ja
Ik vraag me nog steeds af hoe jij een record in seizoenen hebt van 20-0-2
In 13 had ik lang niet zo veel problemen met verdedigen als dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk goed verdedigen. Soms niet altijd aangezien je niet die lobjes altijd voor de volle 90 minuten goed kan inschatten, maar op zich krijg ik niet zoveel tegen. En als je goed kan verdedigen dan gaat het winnen vanzelf aangezien je altijd wel wat kansen krijgt
Zat je zeker alleen maar te containen en/of druk te zetten met 2 man ipv fatsoenlijk instappen en tackelen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In 13 had ik lang niet zo veel problemen met verdedigen als dit jaar.
Nu wil ik je Engels wel eens horen. Kan vast niet slechter zijn als dat van Djeetje.quote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef Kiid het volgende:
Had nog wel een 4-tal filmpjes gedaan van UT 13 mocht je het willen zien. Als je mijn Engels dan maar weg denkt
Be nicequote:Op zondag 29 september 2013 23:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu wil ik je Engels wel eens horen. Kan vast niet slechter zijn als dat van Djeetje.
Wel beter als Djeetje.quote:
EASMLENOquote:Op zondag 29 september 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
'EA wasn't really paying attention this year' (1:40)
Ik kon echt goed dribbelen met Fifa 13 al zag ik het zelf. Neymar op de linker flankquote:Op zondag 29 september 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
Als je dat ziet, merk je pas hoe verneukt dribbelen nu is bij fifa
ik vind het wel prima hoorquote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Kiid het volgende:
Maar het Engels praten zonder Nederlands over te komen is moeilijk. Hoe je jezelf hoort verschilt nogal met wat je hoort als je het opneemt
Beter dan mij jaquote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Kiid het volgende:
Maar het Engels praten zonder Nederlands over te komen is moeilijk. Hoe je jezelf hoort verschilt nogal met wat je hoort als je het opneemt
quote:Op zondag 29 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dan mij ja![]()
Dit is mijn laatste vid van FIFA 13
Alsjeblieft, niet nog zo'n figuurquote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef Kiid het volgende:
Ik was wel beter met Fifa 13. Toen kon ik echt mijn tegenstander volledig domineren met 60%+ balbezit en vaak ook 90%+ passing. Dat kan ik nu niet meer
Had nog wel een 4-tal filmpjes gedaan van UT 13 mocht je het willen zien. Als je mijn Engels dan maar weg denkt
Wat nog zo'n figuurquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet nog zo'n figuur
Felipe.quote:Op zondag 29 september 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
Antonio Ferreira, Felipe, Rodnei, Chico of Emerson naast Kanu?
Ik ben al lang blij dat hij geen hondensteps verkoopt.quote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet nog zo'n figuur
quote:
Laat Toefjes maar even, de frustraties vanwege zijn ontslag beginnen er eindelijk uit te komen.quote:
Heb je gekeken? Wil jouw Engels wel eens horen Gertjanquote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand die hele slechte Engelstalige youtube filmpjes maakt
Ook hoi Toefjesquote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want jij kan het zoveel beter natuurlijk. Je hebt al moeite met Nederlands zo te zienquote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens goed luisteren: I am Toefjes.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Wil jouw Engels wel eens horen Gertjan
Ik heb niet gekeken. Maar wat is er mis met mijn Nederlands?quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, want jij kan het zoveel beter natuurlijk. Je hebt al moeite met Nederlands zo te zien
verrie nijs indietquote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens goed luisteren: I am Toefjes.
Niks mis mee toch?
Wat vind jij nou van FIFA 14 ?quote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Al vind ik je toon soms wat zeurderig. En met uitspraken als 'sweatson87' maak je jezelf ook niet altijd even populair.![]()
100x beter dan mijn Engels in ieder gevalquote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Kiid het volgende:
Tot nu toe niet zo slecht. Moet wel heel erg wennen. Ben erg blij dat pace wat minder belangrijk is. Er zijn nog wel wat puntjes, maar ik ben niet ontevreden. Skillen moet ik weer even bijschaven, maar gaat al een stuk beter. Morgen maar even echt proberen met Zlatan. Pas 1 potje mee gespeeld namelijk.quote:
Ik heb nog Fifa clubs met Bateson87 gespeeld ook. Fifa 12 bij Purple Dragons. Godtering wat was die gozer slechtquote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Al vind ik je toon soms wat zeurderig. En met uitspraken als 'sweatson87' maak je jezelf ook niet altijd even populair.![]()
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.quote:Op zondag 29 september 2013 23:58 schreef Kiid het volgende:
Maar wees niet bang, Toefjes. Ik ga geen videos meer maken. Was leuk voor een week of 3 en daarna had ik het wel weer gezien
Skillen is wel heel effectiefquote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot nu toe niet zo slecht. Moet wel heel erg wennen. Ben erg blij dat pace wat minder belangrijk is. Er zijn nog wel wat puntjes, maar ik ben niet ontevreden. Skillen moet ik weer even bijschaven, maar gaat al een stuk beter. Morgen maar even echt proberen met Zlatan. Pas 1 potje mee gespeeld namelijk.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.
Ik begrijp het wel, maar ik ben hier niet om filmpjes te promoten. Ik maak er geen meer en het kwam toevallig ter sprakequote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.
link van een video van jou.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik ben hier niet om filmpjes te promoten. Ik maak er geen meer en het kwam toevallig ter spraken.
@poker
Ik speel op Xbox
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |