Ik heb nog wat troefen achter de handquote:Op zondag 29 september 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu net iets hoger. Het scheelt minder dan 1k
thx bijna vergeten.quote:Op zondag 29 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Match of the Day 2, ik herhaal, Match of the Day 2.
Morais #YOLOquote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wie naast Nilton op CDM
Wellington, Rosinei of Ilsinho ?
Ik ook.. maar ik wacht op prijsstijgingen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat troefen achter de hand
Ibson, Marquinho of Kleberson kan ook.quote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wie naast Nilton op CDM
Wellington, Rosinei of Ilsinho ?
ditquote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze stem zat ook in FIFA 13.. ik dacht dat dat gewoon bij het spel hoorde.
True teveel keuzequote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ibson, Marquinho of Kleberson kan ook.
Ik zou voor Ilsinho gaan.
?quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze stem zat ook in FIFA 13.. ik dacht dat dat gewoon bij het spel hoorde.
Tering...zit net aan 50k. Heb alleen afgelopen drie dagen dan ook niet kunnen handelenquote:
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordequote:
oh wist ik nietquote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordeSpeelt Liverpool nu 5 atb?
nee 3-5-2quote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In career mode was er zo'n announcer die de resultaten voor ging lezen. Dat was dezelfde die je net ook hoordeSpeelt Liverpool nu 5 atb?
Hoe je zo ver komt vraag ik me echt af.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef Kiid het volgende:
Divisie 2 goed begonnen met 2-0-0. Net 2-0 achter in de rust en toch met 2-3 weten we winnen met echt een prachtige pass en goal van El Shaw
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef DuTank het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van FIFA14 moet vinden. Als je een speler in de voet aanspeelt, dan duurt het echt heel lang voordat je weer iets kan doen en dan ben je alweer gelijk omsingeld door 4 man. En sprinten met de bal is echt een kansloze zaak. Behalve als de tegenstander het doet he, want dan kunnen jouw verdedigers die man niet bijhouden. Sowieso vind ik verdedigen echt een ramp, want poppetjes maken echt hele rare bewegingen af en toe.
Misschien ligt het aan mij, misschien aan het spel. Ik weet in ieder geval nog niet hoe ik er mee om moet gaan
In divisie 10: 2-1-2![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef huhuhuhu het volgende:
Ik zoek echt al een uur naar een goede handel:(
Ik kan wel redelijk goed verdedigen. Soms niet altijd aangezien je niet die lobjes altijd voor de volle 90 minuten goed kan inschatten, maar op zich krijg ik niet zoveel tegen. En als je goed kan verdedigen dan gaat het winnen vanzelf aangezien je altijd wel wat kansen krijgtquote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe je zo ver komt vraag ik me echt af.
Krijg gemiddeld 2,4 goals tegen per wedstrijd
Moet je 20 keer voor winnen en 2 keer voor verliezen. En 0 keer gelijkspelen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Standaard teams ja
Ik vraag me nog steeds af hoe jij een record in seizoenen hebt van 20-0-2
In 13 had ik lang niet zo veel problemen met verdedigen als dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk goed verdedigen. Soms niet altijd aangezien je niet die lobjes altijd voor de volle 90 minuten goed kan inschatten, maar op zich krijg ik niet zoveel tegen. En als je goed kan verdedigen dan gaat het winnen vanzelf aangezien je altijd wel wat kansen krijgt
Zat je zeker alleen maar te containen en/of druk te zetten met 2 man ipv fatsoenlijk instappen en tackelen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In 13 had ik lang niet zo veel problemen met verdedigen als dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |