Moet je eens goed luisteren: I am Toefjes.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Wil jouw Engels wel eens horen Gertjan
Ik heb niet gekeken. Maar wat is er mis met mijn Nederlands?quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, want jij kan het zoveel beter natuurlijk. Je hebt al moeite met Nederlands zo te zien
verrie nijs indietquote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens goed luisteren: I am Toefjes.
Niks mis mee toch?
Wat vind jij nou van FIFA 14 ?quote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Al vind ik je toon soms wat zeurderig. En met uitspraken als 'sweatson87' maak je jezelf ook niet altijd even populair.![]()
100x beter dan mijn Engels in ieder gevalquote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Kiid het volgende:
Maar het Engels praten zonder Nederlands over te komen is moeilijk. Hoe je jezelf hoort verschilt nogal met wat je hoort als je het opneemt
Tot nu toe niet zo slecht. Moet wel heel erg wennen. Ben erg blij dat pace wat minder belangrijk is. Er zijn nog wel wat puntjes, maar ik ben niet ontevreden. Skillen moet ik weer even bijschaven, maar gaat al een stuk beter. Morgen maar even echt proberen met Zlatan. Pas 1 potje mee gespeeld namelijk.quote:
Ik heb nog Fifa clubs met Bateson87 gespeeld ook. Fifa 12 bij Purple Dragons. Godtering wat was die gozer slechtquote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Al vind ik je toon soms wat zeurderig. En met uitspraken als 'sweatson87' maak je jezelf ook niet altijd even populair.![]()
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn Engels is prima.
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.quote:Op zondag 29 september 2013 23:58 schreef Kiid het volgende:
Maar wees niet bang, Toefjes. Ik ga geen videos meer maken. Was leuk voor een week of 3 en daarna had ik het wel weer gezien
Skillen is wel heel effectiefquote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot nu toe niet zo slecht. Moet wel heel erg wennen. Ben erg blij dat pace wat minder belangrijk is. Er zijn nog wel wat puntjes, maar ik ben niet ontevreden. Skillen moet ik weer even bijschaven, maar gaat al een stuk beter. Morgen maar even echt proberen met Zlatan. Pas 1 potje mee gespeeld namelijk.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.
Ik begrijp het wel, maar ik ben hier niet om filmpjes te promoten. Ik maak er geen meer en het kwam toevallig ter sprakequote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had niet door dat er een link of verwijzing naar filmpjes was trouwens, ik zag Engels, en youtube filmpjes. Toen kreeg ik angstige beelden van de filmpjes van Djeetje die terug keerden. Zie het als een soort van trauma.
link van een video van jou.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik ben hier niet om filmpjes te promoten. Ik maak er geen meer en het kwam toevallig ter spraken.
@poker
Ik speel op Xbox
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |