SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Valt wel mee. Sowieso de afgelopen 2 dagen bijna geen webapp of console aangeraakt.quote:
haha kk thorbquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan gewoon inloggen... misschien heb je ban.
Klinkt alsof je gehacked bent.quote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
Ik wil me team opslaan in ultimate team, spelers wisselen van plek, uit club wisselen van speler etc..
nu krijg ik als ik wil opslaan op de webapp ultimate team een melding van : Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden.
als ik op me playstation wissel, dan geeft die een foutmelding en sluit die ultimate team af.
wat moet ik nu doen? hoe ik kan het oplossen, ik wil absoluut me team niet kwijt, en ook me spelers niet verkopen als dat nog kan.. want dan maak ik alleen maar verlies als ik dezelfde spelers allemaal opnieuw moet kopen.
graag serieuze reacties aub
Ik had niet verwacht dat je al zoveel zou hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
59 minute spammen.Deal na deal toen de n00bs het spel in bezit kregen.
Liep echt als een tierelier.
Even je club verwijderen en dan weer opnieuw aanmakenquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
Ik wil me team opslaan in ultimate team, spelers wisselen van plek, uit club wisselen van speler etc..
nu krijg ik als ik wil opslaan op de webapp ultimate team een melding van : Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden.
als ik op me playstation wissel, dan geeft die een foutmelding en sluit die ultimate team af.
wat moet ik nu doen? hoe ik kan het oplossen, ik wil absoluut me team niet kwijt, en ook me spelers niet verkopen als dat nog kan.. want dan maak ik alleen maar verlies als ik dezelfde spelers allemaal opnieuw moet kopen.
ja en dan met 0 munten en divisie 10..quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Even je club verwijderen en dan weer opnieuw aanmaken
Klik op deze link:quote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
repostquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Cafca_94 het volgende:
Help !
nee ?quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
ja en dan met 0 munten en divisie 10..
ik zeg wat je moet doenquote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
jammer voor je, niemand reageert dus vraag ik het opnieuw.
Als er niemand reageert weet men het hier blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nee, want als je zo reageert, zullen we vast in de rij gaan staan om jou te mogen helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
bij squad selector je squad deleten en opnieuw makenquote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Nou nu gaan er vast wel mensen serieus reageren!quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |