quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hey.quote:
Gegroet koffie!quote:
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gegroet schoone deerne!![]()
Jij ook zo'n chille zondag gehad?
Verjaardag van mn zus gehad, wel oke ondanks dat ik een hekel heb aan verjaardagenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er gewoon kleurstof bij of zijn het echt andere smaken?
Heb weer eens niet verder gelezen dan mijn vinger lang is.
wuuu wat?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.
Kijk ze!quote:
quote:
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.quote:
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen lerenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsEquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebben
wtf maken jullie mee zegquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Soort zoekt soort denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort zoekt soort denk ik.
Wij zijn gek dus trekken we gekke mensen aan!
het lukte hem toch zo'n 7 keer.. Ik doe het hem om meerdere redenen niet naquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Lange week geweest.
Dat is ook waar.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.quote:
Koningquote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.
Nouja, alle smatjes op 1 na.quote:
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 29 september 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.
Geen idee, beetje aan het gamen enzo.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Ik heb moves genoegquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen leren
Het was epic manquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
in het kort, hij zei dat ik mooi was, was ik met hem eens. Hij zei dat ik er goed uitzag, was ik met hem eens. Hij zei dat ik leuk was, was ik met hem eens. Hij zei dat ie me waarschijnlijk nooit meer zou zien, was ik met hem eens. Hij vond het een beetje vreemd dat die Smurf hierboven bij me op schoot sprong en vroeg of ik met 'hun' was, smurf vond dat wij met hem daar waren.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dat GvsE dan ook even over Bart uit Barneveld moet vertellen
Ik blijf hem geniaal vindenquote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het kort, hij zei dat ik mooi was, was ik met hem eens. Hij zei dat ik er goed uitzag, was ik met hem eens. Hij zei dat ik leuk was, was ik met hem eens. Hij zei dat ie me waarschijnlijk nooit meer zou zien, was ik met hem eens. Hij vond het een beetje vreemd dat die Smurf hierboven bij me op schoot sprong en vroeg of ik met 'hun' was, smurf vond dat wij met hem daar waren.
Uiteindelijk of ik een vriend had: ja. 'oh'![]()
Volgens mij kon ie wel janken.. Gelukkig vroeg ie niet of ik een relatie had
thnx schat! Mehh ben nog niet van je stadje af.. iets met in reet genaaid wordenquote:
Gheghe, schiet ook nooit opquote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ov is toch niet mijn ding, ik doe er gewoon 4 keer zo lang over om thuis te komen
was het publiek er wel beter?quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Was weer een fijne bouwput in Den Bosch. Had het kunnen weten
Dat wel gelukkig.quote:
Nee, daar kwam ik niet langs.quote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je wel even gezwaaid toen je langs mijn stad kwam?
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
Aaah...
Niet dat ik weet hoe de A59 gaat maar goed
Naja ik was zelf ook niet daar dus het was ook weinig zinvol
(niet dat in de algemene richting van Tilburg zwaaien wel zinvol is als ik daar wel ben, maar het idee is leuk)
Je had ook even kunnen bellen natuurlijk, karma.quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Was weer een fijne bouwput in Den Bosch. Had het kunnen weten
Wilde na het optreden gelijk naar huisquote:Op zondag 29 september 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen bellen natuurlijk, karma.
Toen je arriveerde.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde na het optreden gelijk naar huisMoet er 5 uur uit.
Zwaai jij dan als je langs Putte komt? (over een jaar of 20 misschien met wat geluk)quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Na zo'n smiley geloof ik natuurlijk nooit meer dat jij als een maloot in een vage richting gaat zwaaien omdat een maf mens op fok 'het idee wel leuk vind'![]()
Oke het is misschien wel een raar idee
Maar ik doe wel vaak een mentale zwaai als ik lang fokkers kom (langs de stad dan)
mocht ik ooit langs Putte komen dan doe ik een heel uitbundige fysieke zwaaiquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zwaai jij dan als je langs Putte komt? (over een jaar of 20 misschien met wat geluk)
Het is wel bijna de tijd van het jaar om te planten volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso ff ouwehoeren, ik had vandaag niks geplant.
Had ik je ook voor de bouwputten kunnen waarschuwen.
Als je zo enthousiast bent kun je net zo goed wel even op de koffie komenquote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mocht ik ooit langs Putte komen dan doe ik een heel uitbundige fysieke zwaai
met een zittend hupsje van enthousiasme
en waar moet een mens dan op zitten bij jou? Je hebt praktisch geen woonkamerquote:Op zondag 29 september 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je zo enthousiast bent kun je net zo goed wel even op de koffie komen
Ik heb wel gewoon een eetkamertafel hoor. En boven een klein knus kamertje (quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en waar moet een mens dan op zitten bij jou? Je hebt praktisch geen woonkamer
Weet niet hoorquote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
Als ik een vrouw was geweest dan was faxie allang op bezoek geweest.
Getuige zijn hosselpoging op rabarber.
Jij bent onhosselbaarquote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje blind voor online hosselpogingen geloof ik
Behalve die van Air maar die zijn dan ook super duidelijk
Dat kun je wel zeggen. Ik probeer je al maanden te versieren via dm.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje blind voor online hosselpogingen geloof ik
Behalve die van Air maar die zijn dan ook super duidelijk
quote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Ik probeer je al maanden te versieren via dm.
Ja, moet je citroen op het beeldscherm smeren.quote:
Als ik een uur moet rijden en de volgende dag vroeg uit m'n nest moet dan wil ik op tijd thuis zijn. Plus mijn hoofd staat al 2 weken niet op gezelligheidquote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel. Geeft niet hoor, blijf het niet proberen om samen iets te ondernemen.
Prima toch. Het hoeft niet hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een uur moet rijden en de volgende dag vroeg uit m'n nest moet dan wil ik op tijd thuis zijn. Plus mijn hoofd staat al 2 weken niet op gezelligheid
Ik heb ook een topweekend gehadquote:
"Hoi ik ben die gast van zaterdag, wil je iets met me drinken?"quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een topweekend gehad. Gisteren personeelsfeest was echt super
.
Nu wel een probleem, telnr gescoord van een meisje achter de bar, maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik bel.
Ja dat is eigenlijk waar ik aan zat te denkenquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
"Hoi ik ben die gast van zaterdag, wil je iets met me drinken?"
Je moet gewoon naar je intuitie luisteren. Eerste ingeving is meestal de beste.quote:Op maandag 30 september 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk waar ik aan zat te denken. Niet verkeerd gedacht dus
.
Dan moet ik dat maar doenquote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar je intuitie luisteren. Eerste ingeving is meestal de beste.
Salemquote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd over Salem en daar wil ik GvsE even voor bedanken!
Lol, vaag droomonderwerpquote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heksenprocessen_van_Salem
Ik was zondag met GvsE en Joof naar Amsterdam Dungeon geweest. Daar heeft GvsE ervoor gezorgd dat ik op de brandstapel moest dus dan is het toch wel een logisch droomonderwerp?quote:Op maandag 30 september 2013 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lol, vaag droomonderwerp![]()
Ik heb wel gedroomd maar kan er weinig van herinneren. Hooguit dat ik op vakantie was en een dame met zonnebrandcrème insmeerde
Hahaha inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zondag met GvsE en Joof naar Amsterdam Dungeon geweest. Daar heeft GvsE ervoor gezorgd dat ik op de brandstapel moest dus dan is het toch wel een logisch droomonderwerp?
Het waren niet toevallig Japanners? Die zijn wel goed in kerncentralesquote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gedroomd over een kerncentrale omgebouwd tot zwembad gerunt door chinezen
Wtfquote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gedroomd over een kerncentrale omgebouwd tot zwembad gerunt door chinezen
nee echt chinezenquote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het waren niet toevallig Japanners? Die zijn wel goed in kerncentrales
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.quote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
ja weet ikquote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.
Geen idee.quote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik
kernwasserwunderland of zoiets
is van een nederlander dacht ik: van der most
quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme het is vroeg
en ik heb een wekker waarvan ik niet weet hoe ik hem stil moet krijgen![]()
ik ben dat ding nu al een uur aan het snoozen___!!
Klopt, Kalkar, vorig jaar nog geweestquote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.
ik heb nu de batterijen eruit gehaaldquote:
Veel succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek zo. Ik vind het gesprek niet erg, heb alleen niet zo'n zin om er heen te gaan.
Wat denk je van stekker eruit?quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme het is vroeg
en ik heb een wekker waarvan ik niet weet hoe ik hem stil moet krijgen![]()
ik ben dat ding nu al een uur aan het snoozen___!!
Klopt, die heeft oa ook Preston palace in Almeloquote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik
kernwasserwunderland of zoiets
is van een nederlander dacht ik: van der most
Succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek zo. Ik vind het gesprek niet erg, heb alleen niet zo'n zin om er heen te gaan.
En nu heb je kieuwen?quote:Op maandag 30 september 2013 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, Kalkar, vorig jaar nog geweest
Ondanks dat veel succes!quote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Dat betekent dat het een goed weekend wasquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Die kerncentrale was verkocht voor 1 euro ofzo.
Dat moment waarop mensen je foto's sturen van afgelopen weekend en je alleen maar kan denken: "did I do that?"
Ik ben stukjes film kwijt
Ja dat kan ik niet ruikenquote:Op maandag 30 september 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaat lastig als hij op batterijen loopt
Glow in the darkquote:
Verdomme dat was te ergquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu weet je hoe we (vin en ik) ons voelden na het stappen
alleen even je pener in het water dopenquote:Op maandag 30 september 2013 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Glow in the dark
Nee, die centrale is gesloten voordat ie ooit opende
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaadquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een goed weekend was
Alsnog succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaad
Ja hier ookquote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Er ontbreken nog steeds stukjes film hier van dat avond
Zo erg is het hier ook nog nooit geweestquote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog nooit dingen vergeten, terwijl ik best wel eens ver weg ben geweest. Hoewel, nooit zover dat ik 's ochtend wakker word en verbaasd "WAAR BEN IK!?" schreeuw.
Wil ik het weten?quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaad
Die van mij drukt tegen mn kaakspier aan. Ik kan mn mond niet meer open krijgen. Hele weekend dus al amper kunnen eten.quote:Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh die ben ik allang kwijt
hamsterwangen gegarandeerd
doen ze dat niet in het ziekenhuis?quote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij drukt tegen mn kaakspier aan. Ik kan mn mond niet meer open krijgen. Hele weekend dus al amper kunnen eten.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Verrek van de pijn
De mijne komen ook door, ik ben bang. Maar ik ben al enorm lang niet naar een tandarts geweest.quote:
Ik ga dus echt niet mixen, houd het bij 1 drankquote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hier ookToch nog eens over doen
Ik heb geen idee. Ik moet eerst naar de tandarts om te kijken wat hij kan doen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
doen ze dat niet in het ziekenhuis?
Goed weekend? Dit was fucking episch op een nieuw niveauquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een goed weekend was
I feel your pain babequote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu weet je hoe we (vin en ik) ons voelden na het stappen
Oh dat heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog nooit dingen vergeten, terwijl ik best wel eens ver weg ben geweest. Hoewel, nooit zover dat ik 's ochtend wakker word en verbaasd "WAAR BEN IK!?" schreeuw.
Dat is kutquote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij drukt tegen mn kaakspier aan. Ik kan mn mond niet meer open krijgen. Hele weekend dus al amper kunnen eten.
Je kunt het beste wel even voor controle gaan, om te kijken of ze recht gaan of compleet verkeerd. Als ze verkeerd gaan; hoe eerder hoe beter dat ze eruit gaan. Geloof mijquote:Op maandag 30 september 2013 09:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne komen ook door, ik ben bang. Maar ik ben al enorm lang niet naar een tandarts geweest.
Ik heb het ook bij 1 drank gehouden.quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet mixen, houd het bij 1 drank
Als het om een verstandskies gaat, is trekken bijna altijd de oplossing.quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik moet eerst naar de tandarts om te kijken wat hij kan doen.
ah meestal plaatje maken enz...quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik moet eerst naar de tandarts om te kijken wat hij kan doen.
Mja, ik moet eens een tandarts gaan zoeken dan.quote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt het beste wel even voor controle gaan, om te kijken of ze recht gaan of compleet verkeerd. Als ze verkeerd gaan; hoe eerder hoe beter dat ze eruit gaan. Geloof mij
Ja daar ging het bij mij al misquote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet mixen, houd het bij 1 drank
I know the feeling and pain. Was zo blij toen ze eenmaal getrokken waren . Sterkte btwquote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou dat doe je goed danquote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed weekend? Dit was fucking episch op een nieuw niveau
[..]
I feel your pain babe
[..]
Oh dat heb ik ook al een paar keer gehad.
Ik krijg het ook voor elkaar om naar veteranendag in Den Haag te gaan en dan de volgende ochtend wakker worden op een boot in Arnhem
Ja, ik hoop ook dat die van mij er gewoon uitgaan. Als ze me maar eerst verdoven in de mond. Ik kan pijn in mijn mond misschien wel het slechtste hebben van alle soorten pijn.quote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het om een verstandskies gaat, is trekken bijna altijd de oplossing.
Ik zal vanmiddag wel horen wat de tandarts wil.quote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah meestal plaatje maken enz...
ik ben destijds in het ziekenhuis van m'n wijsheidstandjes verlost en het heeft resultaat
Daar ging het misquote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij 1 drank gehouden.
Echter maakte ik de fout om ipv vaasjes te drinken zoals de rest gewoon over te stappen op pullen
Opzich niet. Maar zoals ik hierboven al zei; ik vind pijn in de mond een van de ergste soorten pijn. Dus ik ben bang voor de tandarts, omdat ik mijn mond open moet doen voor hij kan verdoven. Het punt is alleen, ik krijg mijn mond niet open zonder echt kapot te gaan van de pijnquote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ook nog een hekel aan de tandarts of dat niet?
Dank!quote:Op maandag 30 september 2013 09:25 schreef Viro het volgende:
[..]
I know the feeling and pain. Was zo blij toen ze eenmaal getrokken waren . Sterkte btw
Dat dan weer wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 09:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar ging het misJij weet tenminste waar het mis ging
Hmm i see... dat is echt klote jaquote:Op maandag 30 september 2013 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar zoals ik hierboven al zei; ik vind pijn in de mond een van de ergste soorten pijn. Dus ik ben bang voor de tandarts, omdat ik mijn mond open moet doen voor hij kan verdoven. Het punt is alleen, ik krijg mijn mond niet open zonder echt kapot te gaan van de pijn
Dat was inderdaad niet zo handig. Wel slim tenzij je exact hetzelfde wilt mee makenquote:Op maandag 30 september 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar ging het bij mij al misEven iets beter eten van te voren
Dankjequote:Op maandag 30 september 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm i see... dat is echt klote jaNogmaals sterkte
Hahaquote:Op maandag 30 september 2013 09:18 schreef Myraela het volgende:
Als kleine Myra wel een keer bij een vriendinnetje gaan logeren en die mocht natuurlijk nog niet drinken. Dus toen ik de volgende ochtend boven de WC hing, zeiden we dat dat kwam omdat ik iets verkeerds had gegeten.
Toen ik mijn moeder opbelde om me op te halen en in pyjama naar buiten liep, moest ze wel lachen en heeft ze de hele terug weg de muziek superhard aan gehad. Ik wilde dood.
Bohquote:Op maandag 30 september 2013 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar zoals ik hierboven al zei; ik vind pijn in de mond een van de ergste soorten pijn. Dus ik ben bang voor de tandarts, omdat ik mijn mond open moet doen voor hij kan verdoven. Het punt is alleen, ik krijg mijn mond niet open zonder echt kapot te gaan van de pijn
Ja ik had wel gegeten, maar dat was alweer een paar uur geleden. Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 30 september 2013 09:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo handig. Wel slim tenzij je exact hetzelfde wilt mee maken
De brakheid van de day after viel nog best mee hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik had wel gegeten, maar dat was alweer een paar uur geleden. Haha dat zou wat zijnMaar nee, ik hoef de volgende dag niet weer zo brak te zijn
Heb je het nu over afgelopen zondag?quote:Op maandag 30 september 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De brakheid van de day after viel nog best mee hoor.
We zijn zondag nog gezellig Amsterdam in gegaan enz
Bahquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Geweldige maandag. Nu al. Eerst verslapen en dan er achter komen dat je kat boos is en je jas ondergezeken heeft.
Wut?quote:Op maandag 30 september 2013 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij vond een jongen het leuk mijn bus te koppen aan de zijkant
quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef rival het volgende:
Goedemorgen leukste SC mensen van Fok!
ja. Zo fijn. De een houd je wakker met dr geile gekrijs en de ander zorgt ervoor dat je doodvriestquote:
Ik niet, ik heb zelfkennisquote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ah, iemand die zich wel aangesproken voelt![]()
mag je ook niet, ik heb namelijk altijd gelijkquote:
Hallo mooie man met ubergeil accentquote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef rival het volgende:
Goedemorgen leukste SC mensen van Fok!
Altijd?quote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag je ook niet, ik heb namelijk altijd gelijk
ja..mooi is datquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd?![]()
Ik had een te rare droom en dat was jouw schuld!!
"mag je ook niet"quote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag je ook niet, ik heb namelijk altijd gelijk
Thats mequote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo mooie man met ubergeil accent
ik zou het maar wel doen, je moet het warm houden enzoquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"mag je ook niet"Nee daar luister ik naar
[..]
Thats me
quote:
Opsluiten in een geïsoleerde ruimtequote:Op maandag 30 september 2013 11:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Zo fijn. De een houd je wakker met dr geile gekrijs en de ander zorgt ervoor dat je doodvriest
Ik las het ja, dan heb je echt het IQ van een varkenquote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks op spoor wordt vrouw fataal
Jezus, dan ben je ook wel echt heel dom
Ik denk dat zelfs een varken slimmer is.quote:Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las het ja, dan heb je echt het IQ van een varken
haha heb ik andere manieren voorquote:Op maandag 30 september 2013 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou het maar wel doen, je moet het warm houden enzo
quote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een varken slimmer is.
Je bent jong en je wilt watquote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
and the darwinaward goes to ....quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Scooter, maar ik stond al 2 minuten op dezelfde plek stil..quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scooter, maar ik stond al 2 minuten op dezelfde plek stil..
Ik ben ook jong, en ik wil ook wel wat. Ik weet alleen heel goed dat ik dat niet op het spoor moet gaan doen. En dat voor een blontje als ikquote:
Bus over het hoofd gezien ja?quote:Op maandag 30 september 2013 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*blondjequote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook jong, en ik wil ook wel wat. Ik weet alleen heel goed dat ik dat niet op het spoor moet gaan doen. En dat voor een blontje als ik
Scooterrijder eigenlijk..quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie had er voorrang? Ik neem aan jij...
Hij zal wel afgevoerd worden naar het ziekenhuis
varkens horen sowieso bij de slimmere dierenquote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een varken slimmer is.
Toevallig een sticker op de zijkant met een tunneltje afgebeeld?quote:Op maandag 30 september 2013 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Technisch ik, ik stond op t fietspad..quote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bus over het hoofd gezien ja?
Trouwens, als jij stil stond is hij toch fout?
Ik zie joof al op het dak van de bus staan, meep meepquote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig een sticker op de zijkant met een tunneltje afgebeeld?
quote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blont is toch dommer dan blond?
oepsquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie joof al op het dak van de bus staan, meep meep![]()
Owja, die mag je niet blokkeren/verhinderen. Die brommert dacht zeker gemakkelijk een nieuw apparaat te kunnen scoren.quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Technisch ik, ik stond op t fietspad..
Hey jij lekker jong blondjequote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook jong, en ik wil ook wel wat. Ik weet alleen heel goed dat ik dat niet op het spoor moet gaan doen. En dat voor een blontje als ik
succesquote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting de tandarts. Hopen dat die rotpijn vanavond weg is![]()
Laters!
quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig een sticker op de zijkant met een tunneltje afgebeeld?
Sterktequote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting de tandarts. Hopen dat die rotpijn vanavond weg is![]()
Laters!
Sterkte!quote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laters!
veel succes!quote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laters!
Ik schat jou ook wel hoger in dan de dame uit het berichtquote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
oh das mooi kut. krijgt dit nu een staartje voor je?quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Technisch ik, ik stond op t fietspad..
quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie joof al op het dak van de bus staan, meep meep![]()
Succesquote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laters!
Hoi.quote:
Opruimen is een bitchquote:Op maandag 30 september 2013 13:51 schreef Myraela het volgende:
Bah, ik moet de hele keuken nog opruimen nadat mijn ouders hier gisteren zijn komen eten. Waarom maak ik er altijd zo'n teringzooi van.Eigenlijk wil ik een dutje doen tot mijn hoofdpijn weg is.
Al ben ik wel blij, want het sollicitatiegesprek was erg tof.
Neuh, dat niet, mijn verklaring is sowieso geen bekentenisquote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
oh das mooi kut. krijgt dit nu een staartje voor je?
Whut, je gaat er gewoon een ander verhaal van maken?quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, mijn verklaring is sowieso geen bekentenis
Nee, het staat er zoals het gebeurd is.quote:Op maandag 30 september 2013 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, je gaat er gewoon een ander verhaal van maken?
Ik doe meestal al een hoop tijdens het koken, misschien helpt datquote:Op maandag 30 september 2013 13:51 schreef Myraela het volgende:
Bah, ik moet de hele keuken nog opruimen nadat mijn ouders hier gisteren zijn komen eten. Waarom maak ik er altijd zo'n teringzooi van.Eigenlijk wil ik een dutje doen tot mijn hoofdpijn weg is.
Al ben ik wel blij, want het sollicitatiegesprek was erg tof.
wat een prutserquote:Op maandag 30 september 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, het staat er zoals het gebeurd is.
Die jongen gaf zelf toe dat ie mij allang gezien had, ik stond er immers al 2 minuten, ik vermoed dat hij toch te hard ging en te laat remde en zodoende te dicht naast de bus eindigde.
dat hij jou al gezien had maakt niet uit als hij voorrang had...quote:Op maandag 30 september 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die jongen gaf zelf toe dat ie mij allang gezien had, ik stond er immers al 2 minuten, ik vermoed dat hij toch te hard ging en te laat remde en zodoende te dicht naast de bus eindigde.
Opvoeren en de remmen niet aanpassenquote:Op maandag 30 september 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dingen erbij verzinnenquote:Op maandag 30 september 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opvoeren en de remmen niet aanpassen
Dat zou krom zijn als dat zo zou zijn... "Oh hij staat daar stil maar ik heb voorrang dus rij gewoon door"quote:Op maandag 30 september 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hij jou al gezien had maakt niet uit als hij voorrang had...
En dat hii te hard reed neemt (volgens mij) de schuld niet bij jou weg
dacht ik
maar ik heb niet eens een rijbewijs
Te hard rijden = opgevoerd rond rijden en als je dat niet op tijd kunt stoppen ben je wel een debielquote:
Www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Honger, maar geen zin om naar buiten te gaan
Je hebt niks in huis?quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Honger, maar geen zin om naar buiten te gaan
te hard rijden / een bocht in gaan heeft niet per definitie iets te maken met opvoerenquote:Op maandag 30 september 2013 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te hard rijden = opgevoerd rond rijden en als je dat niet op tijd kunt stoppen ben je wel een debiel
dat is toch juist logisch?quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou krom zijn als dat zo zou zijn... "Oh hij staat daar stil maar ik heb voorrang dus rij gewoon door"
Je rijd toch nooit door als dat betekend dat je ergens tegenaan gaat?quote:Op maandag 30 september 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist logisch?
Stel er staat iemand in een uitrit stil (of op een kruispunt links van mij) dna heb ik voorrang en rij ik door
zeker als ik hem gezien heb
Heb net alle rotte groenten weg gedaan.quote:
Instant pasta? Zoals die macaroni en cheese?quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net alle rotte groenten weg gedaan.
Heb nog een salade en een zak instant pasta. Dat staat nu gaar te worden.
Zoiets jaquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Instant pasta? Zoals die macaroni en cheese?
nee dat is suf.quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je rijd toch nooit door als dat betekend dat je ergens tegenaan gaat?
Bedoel, het klinkt heel tof hoor. "ik heb voorrang dus ik rij door", maar als je het ziet, dan ben je achterlijk als je bewust tegen een bus aan gaat.
Oké.quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dit is met rode saus.
Hij is best smakelijk
Jawel want je kan met een scooter niet te hard rijden als je hem niet opgevoerd hebtquote:Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
te hard rijden / een bocht in gaan heeft niet per definitie iets te maken met opvoeren
Het is toch normaal om af te remmen bij een bocht of een obstakel? Je rijdt toch niet altijd je maximumsnelheid?quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel want je kan met een scooter niet te hard rijden als je hem niet opgevoerd hebt
Nee dat is niet logisch, wat als je doorrijdt betekent het dat je er tegenaan zitquote:Op maandag 30 september 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch juist logisch?
Stel er staat iemand in een uitrit stil (of op een kruispunt links van mij) dna heb ik voorrang en rij ik door
zeker als ik hem gezien heb
Neequote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef Fascination het volgende:
Weet iemand hier hoe je in je fobo antwoorden kunt invullen op de vragen "wat is je favo film etc."?
Maar de sausquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben niet zo'n fan van rode saus. Sowieso, liever pasta met zo weinig mogelijk saus.
Ja maar dat deed hij niet (voldoende) want anders zat ie niet tegen de bus aan.quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is toch normaal om af te remmen bij een bocht of een obstakel? Je rijdt toch niet altijd je maximumsnelheid?
Bij profiel bewerken geloof ik.quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef Fascination het volgende:
Weet iemand hier hoe je in je fobo antwoorden kunt invullen op de vragen "wat is je favo film etc."?
Maar het is vaak zoveel dat de pasta er haast in verdrinkt. Laatst pasta met kip en pesto op. Dan zit er gewoon een beetje op, een smaakje. Maar niet echt saus. Dat vind ik wel lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Maar de saus![]()
De saus is wat het lekker maakt.
Maar dan is hij toch niet automatisch opgevoerd?quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat deed hij niet (voldoende) want anders zat ie niet tegen de bus aan.
Verstandskiezen?quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doorverwijzing naar de kaakchirurg. Heb die waar ik last van heb hartstikke ontstoken, daar heb ik nu een antibiotica kuurtje voor. Ze moeten er allemaal uit
Je kan geen snelheidsovertreding maken bedoel je misschien...quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel want je kan met een scooter niet te hard rijden als je hem niet opgevoerd hebt
Is zo gedaan!quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doorverwijzing naar de kaakchirurg. Heb die waar ik last van heb hartstikke ontstoken, daar heb ik nu een antibiotica kuurtje voor. Ze moeten er allemaal uit
quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Cryothic het volgende:
volgens mij moet je dan naar FokFilm, en naar een film, bijvoorbeeld
Prince Avalanche
en dan een rating geven ofzo
Maar dat zegt niet meteen dat het een opgevoerde scooter is... dat zegt dat er een prutser op zit.quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat deed hij niet (voldoende) want anders zat ie niet tegen de bus aan.
Alle 4? Dat is behoorlijkquote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van saus.quote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is vaak zoveel dat de pasta er haast in verdrinkt. Laatst pasta met kip en pesto op. Dan zit er gewoon een beetje op, een smaakje. Maar niet echt saus. Dat vind ik wel lekker.
Ik ook. Van mayo, knoflooksaus, curry, ketchup, mosterd en alles wat je beter niet kunt gebruiken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle 4? Dat is behoorlijk
[..]
Ik hou van saus.
Brrrr. Ik heb zo'n hekel aan de tandarts. Ben ook al twee jaar niet geweest.quote:
Oei ik heb dat laatst nog gehad... weet hoe klote dat kan voelenquote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kaakchirurg is wel beter, die weet waar hij/zij mee bezig is. Tandarts kan het soms erger maken dan dat het al is.quote:
Jakkesquote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie heeft het hier over bochten dan? Joof niet volgens mij.quote:Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan geen snelheidsovertreding maken bedoel je misschien...
Of kan jij alle bochten/situaties vol gas nemen met je scooter?
Weet je al hoeveel per operatie?quote:
Pindasausquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Van mayo, knoflooksaus, curry, ketchup, mosterd en alles wat je beter niet kunt gebruiken.
Vanavond shoarma.quote:Op maandag 30 september 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel per operatie?
[..]
PindasausKnoflooksaus
Dat het een prutser is, is 8/10x zo bij dat scootervolk.quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet meteen dat het een opgevoerde scooter is... dat zegt dat er een prutser op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |