quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hey.quote:
Gegroet koffie!quote:
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gegroet schoone deerne!![]()
Jij ook zo'n chille zondag gehad?
Verjaardag van mn zus gehad, wel oke ondanks dat ik een hekel heb aan verjaardagenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er gewoon kleurstof bij of zijn het echt andere smaken?
Heb weer eens niet verder gelezen dan mijn vinger lang is.
wuuu wat?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.
Kijk ze!quote:
quote:
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.quote:
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen lerenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsEquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebben
wtf maken jullie mee zegquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Soort zoekt soort denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort zoekt soort denk ik.
Wij zijn gek dus trekken we gekke mensen aan!
het lukte hem toch zo'n 7 keer.. Ik doe het hem om meerdere redenen niet naquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Lange week geweest.
Dat is ook waar.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.quote:
Koningquote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.
Nouja, alle smatjes op 1 na.quote:
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 29 september 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.
Geen idee, beetje aan het gamen enzo.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Ik heb moves genoegquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen leren
Het was epic manquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
in het kort, hij zei dat ik mooi was, was ik met hem eens. Hij zei dat ik er goed uitzag, was ik met hem eens. Hij zei dat ik leuk was, was ik met hem eens. Hij zei dat ie me waarschijnlijk nooit meer zou zien, was ik met hem eens. Hij vond het een beetje vreemd dat die Smurf hierboven bij me op schoot sprong en vroeg of ik met 'hun' was, smurf vond dat wij met hem daar waren.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dat GvsE dan ook even over Bart uit Barneveld moet vertellen
Ik blijf hem geniaal vindenquote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het kort, hij zei dat ik mooi was, was ik met hem eens. Hij zei dat ik er goed uitzag, was ik met hem eens. Hij zei dat ik leuk was, was ik met hem eens. Hij zei dat ie me waarschijnlijk nooit meer zou zien, was ik met hem eens. Hij vond het een beetje vreemd dat die Smurf hierboven bij me op schoot sprong en vroeg of ik met 'hun' was, smurf vond dat wij met hem daar waren.
Uiteindelijk of ik een vriend had: ja. 'oh'![]()
Volgens mij kon ie wel janken.. Gelukkig vroeg ie niet of ik een relatie had
thnx schat! Mehh ben nog niet van je stadje af.. iets met in reet genaaid wordenquote:
Gheghe, schiet ook nooit opquote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ov is toch niet mijn ding, ik doe er gewoon 4 keer zo lang over om thuis te komen
was het publiek er wel beter?quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Was weer een fijne bouwput in Den Bosch. Had het kunnen weten
Dat wel gelukkig.quote:
Nee, daar kwam ik niet langs.quote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je wel even gezwaaid toen je langs mijn stad kwam?
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
Aaah...
Niet dat ik weet hoe de A59 gaat maar goed
Naja ik was zelf ook niet daar dus het was ook weinig zinvol
(niet dat in de algemene richting van Tilburg zwaaien wel zinvol is als ik daar wel ben, maar het idee is leuk)
Je had ook even kunnen bellen natuurlijk, karma.quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Was weer een fijne bouwput in Den Bosch. Had het kunnen weten
Wilde na het optreden gelijk naar huisquote:Op zondag 29 september 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen bellen natuurlijk, karma.
Toen je arriveerde.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde na het optreden gelijk naar huisMoet er 5 uur uit.
Zwaai jij dan als je langs Putte komt? (over een jaar of 20 misschien met wat geluk)quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Na zo'n smiley geloof ik natuurlijk nooit meer dat jij als een maloot in een vage richting gaat zwaaien omdat een maf mens op fok 'het idee wel leuk vind'![]()
Oke het is misschien wel een raar idee
Maar ik doe wel vaak een mentale zwaai als ik lang fokkers kom (langs de stad dan)
mocht ik ooit langs Putte komen dan doe ik een heel uitbundige fysieke zwaaiquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zwaai jij dan als je langs Putte komt? (over een jaar of 20 misschien met wat geluk)
Het is wel bijna de tijd van het jaar om te planten volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso ff ouwehoeren, ik had vandaag niks geplant.
Had ik je ook voor de bouwputten kunnen waarschuwen.
Als je zo enthousiast bent kun je net zo goed wel even op de koffie komenquote:Op zondag 29 september 2013 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mocht ik ooit langs Putte komen dan doe ik een heel uitbundige fysieke zwaai
met een zittend hupsje van enthousiasme
en waar moet een mens dan op zitten bij jou? Je hebt praktisch geen woonkamerquote:Op zondag 29 september 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je zo enthousiast bent kun je net zo goed wel even op de koffie komen
Ik heb wel gewoon een eetkamertafel hoor. En boven een klein knus kamertje (quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en waar moet een mens dan op zitten bij jou? Je hebt praktisch geen woonkamer
Weet niet hoorquote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
Als ik een vrouw was geweest dan was faxie allang op bezoek geweest.
Getuige zijn hosselpoging op rabarber.
Jij bent onhosselbaarquote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje blind voor online hosselpogingen geloof ik
Behalve die van Air maar die zijn dan ook super duidelijk
Dat kun je wel zeggen. Ik probeer je al maanden te versieren via dm.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje blind voor online hosselpogingen geloof ik
Behalve die van Air maar die zijn dan ook super duidelijk
quote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Ik probeer je al maanden te versieren via dm.
Ja, moet je citroen op het beeldscherm smeren.quote:
Als ik een uur moet rijden en de volgende dag vroeg uit m'n nest moet dan wil ik op tijd thuis zijn. Plus mijn hoofd staat al 2 weken niet op gezelligheidquote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel. Geeft niet hoor, blijf het niet proberen om samen iets te ondernemen.
Prima toch. Het hoeft niet hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een uur moet rijden en de volgende dag vroeg uit m'n nest moet dan wil ik op tijd thuis zijn. Plus mijn hoofd staat al 2 weken niet op gezelligheid
Ik heb ook een topweekend gehadquote:
"Hoi ik ben die gast van zaterdag, wil je iets met me drinken?"quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een topweekend gehad. Gisteren personeelsfeest was echt super
.
Nu wel een probleem, telnr gescoord van een meisje achter de bar, maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik bel.
Ja dat is eigenlijk waar ik aan zat te denkenquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
"Hoi ik ben die gast van zaterdag, wil je iets met me drinken?"
Je moet gewoon naar je intuitie luisteren. Eerste ingeving is meestal de beste.quote:Op maandag 30 september 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk waar ik aan zat te denken. Niet verkeerd gedacht dus
.
Dan moet ik dat maar doenquote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar je intuitie luisteren. Eerste ingeving is meestal de beste.
Salemquote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gedroomd over Salem en daar wil ik GvsE even voor bedanken!
Lol, vaag droomonderwerpquote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heksenprocessen_van_Salem
Ik was zondag met GvsE en Joof naar Amsterdam Dungeon geweest. Daar heeft GvsE ervoor gezorgd dat ik op de brandstapel moest dus dan is het toch wel een logisch droomonderwerp?quote:Op maandag 30 september 2013 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lol, vaag droomonderwerp![]()
Ik heb wel gedroomd maar kan er weinig van herinneren. Hooguit dat ik op vakantie was en een dame met zonnebrandcrème insmeerde
Hahaha inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zondag met GvsE en Joof naar Amsterdam Dungeon geweest. Daar heeft GvsE ervoor gezorgd dat ik op de brandstapel moest dus dan is het toch wel een logisch droomonderwerp?
Het waren niet toevallig Japanners? Die zijn wel goed in kerncentralesquote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gedroomd over een kerncentrale omgebouwd tot zwembad gerunt door chinezen
Wtfquote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gedroomd over een kerncentrale omgebouwd tot zwembad gerunt door chinezen
nee echt chinezenquote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het waren niet toevallig Japanners? Die zijn wel goed in kerncentrales
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.quote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
ja weet ikquote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.
Geen idee.quote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik
kernwasserwunderland of zoiets
is van een nederlander dacht ik: van der most
quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme het is vroeg
en ik heb een wekker waarvan ik niet weet hoe ik hem stil moet krijgen![]()
ik ben dat ding nu al een uur aan het snoozen___!!
Klopt, Kalkar, vorig jaar nog geweestquote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Duitsland heb je een kerncentrale omgebouwd tot pretpark, geloof ik.
ik heb nu de batterijen eruit gehaaldquote:
Veel succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek zo. Ik vind het gesprek niet erg, heb alleen niet zo'n zin om er heen te gaan.
Wat denk je van stekker eruit?quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme het is vroeg
en ik heb een wekker waarvan ik niet weet hoe ik hem stil moet krijgen![]()
ik ben dat ding nu al een uur aan het snoozen___!!
Klopt, die heeft oa ook Preston palace in Almeloquote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik
kernwasserwunderland of zoiets
is van een nederlander dacht ik: van der most
Succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sollicitatiegesprek zo. Ik vind het gesprek niet erg, heb alleen niet zo'n zin om er heen te gaan.
En nu heb je kieuwen?quote:Op maandag 30 september 2013 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, Kalkar, vorig jaar nog geweest
Ondanks dat veel succes!quote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
Dat betekent dat het een goed weekend wasquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Die kerncentrale was verkocht voor 1 euro ofzo.
Dat moment waarop mensen je foto's sturen van afgelopen weekend en je alleen maar kan denken: "did I do that?"
Ik ben stukjes film kwijt
Ja dat kan ik niet ruikenquote:Op maandag 30 september 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaat lastig als hij op batterijen loopt
Glow in the darkquote:
Verdomme dat was te ergquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu weet je hoe we (vin en ik) ons voelden na het stappen
alleen even je pener in het water dopenquote:Op maandag 30 september 2013 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Glow in the dark
Nee, die centrale is gesloten voordat ie ooit opende
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaadquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een goed weekend was
Alsnog succesquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaad
Ja hier ookquote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Er ontbreken nog steeds stukjes film hier van dat avond
Zo erg is het hier ook nog nooit geweestquote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog nooit dingen vergeten, terwijl ik best wel eens ver weg ben geweest. Hoewel, nooit zover dat ik 's ochtend wakker word en verbaasd "WAAR BEN IK!?" schreeuw.
Wil ik het weten?quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet wakker wordt met pijn in je reet kan het meestal weinig kwaad
Die van mij drukt tegen mn kaakspier aan. Ik kan mn mond niet meer open krijgen. Hele weekend dus al amper kunnen eten.quote:Op maandag 30 september 2013 09:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh die ben ik allang kwijt
hamsterwangen gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |