quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hey.quote:
Gegroet koffie!quote:
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gegroet schoone deerne!![]()
Jij ook zo'n chille zondag gehad?
Verjaardag van mn zus gehad, wel oke ondanks dat ik een hekel heb aan verjaardagenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er gewoon kleurstof bij of zijn het echt andere smaken?
Heb weer eens niet verder gelezen dan mijn vinger lang is.
wuuu wat?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, half. Veel zorgen aan de kop. Maar besloten die zorgen naar morgen te verplaatsen.
Kijk ze!quote:
quote:
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.quote:
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen lerenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bij de Old Sailor voor stond een man zijn sjaal af te trekken. Hij had zn sjaal in zn broek, bij het kruis stak een stuk sjaal uit en bij een gat in de knie van zn broek ook. Hij ging synchroontrekken bij kruis en knie.
GvsE en ik bestierven het bijna van het lachen
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsEquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF dat moet er te grappig uit gezien hebben
wtf maken jullie mee zegquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo grappig als die gast met een bloempot op zn kop die ging "opdrukken" voor GvsE
Soort zoekt soort denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort zoekt soort denk ik.
Wij zijn gek dus trekken we gekke mensen aan!
het lukte hem toch zo'n 7 keer.. Ik doe het hem om meerdere redenen niet naquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken, ben te brak om nog langer wakker te blijven
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Lange week geweest.
Dat is ook waar.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onwaar. Elke week met uitzondering van de laatste in het jaar is even lang.
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.quote:
Koningquote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch, zo rol ik. Alle smatjes willen mijn liefde kennen.
Nouja, alle smatjes op 1 na.quote:
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 29 september 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, jij bent rijp voor een colaatje.
Geen idee, beetje aan het gamen enzo.quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle smatjes op 1 na.
Maar goed, hoe is het hier? Ik lig een beetje halfgaar op een matras
Ik heb moves genoegquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, had jonufukuquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunundude moves van kunnen leren
Het was epic manquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf maken jullie mee zeg
ik durf niet eens zonder mijn begeleiding alleen naar buiten![]()
in het kort, hij zei dat ik mooi was, was ik met hem eens. Hij zei dat ik er goed uitzag, was ik met hem eens. Hij zei dat ik leuk was, was ik met hem eens. Hij zei dat ie me waarschijnlijk nooit meer zou zien, was ik met hem eens. Hij vond het een beetje vreemd dat die Smurf hierboven bij me op schoot sprong en vroeg of ik met 'hun' was, smurf vond dat wij met hem daar waren.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dat GvsE dan ook even over Bart uit Barneveld moet vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |