Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef snakelady het volgende:
Goed begin van een stabiele relatie...
Maar er is geen makkelijke manier om het te zeggen dus wees gewoon eerlijk en zeg het face to face, dus niet via whatsapp.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Arriviste het volgende:
Hoe?
"Ik ben gisteren vreemdgegaan met B."
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 17:48 schreef Vanesaxox het volgende:
ik heb 2x eerder seks met heb gehad
misschien had je je dan niet uit moeten laten wonen door Ricardoquote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.
Als hij zo belangrijk voor je is, waarom ben je dan vreemdgegaan?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.
Ja, dat snap ik.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.
Ik gok dat hij Bart heet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien had je je dan niet uit moeten laten wonen door Ricardo
Oh zo, haha, ik dacht dat je vroeg in hoevere ze vreemd was gegaan, dus alleen zoenen of meer.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Ik kauwde enkel voor wat ze aan haar lieftallige vriendje zou kunnen vertellen.
Oké, trolltopic!!quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.
Ik heb geen vader en met mijn moeder wil ik het er niet mee over hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef Weston het volgende:
Je kan er het best met je vader over praten. Die heeft vast wel goede raad voor je
Dit is geen trolltopic alleen omdat het buiten was? De vorige x toen ik seks met hem had was het ook buiten omdat het bij hem binnen niet kan en bij mij ook niet dus ik weet niet wat jou probleem is ik vraag gewoon om hulp.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, trolltopic!!
Maar om toch te happen ( haha no pun intended) pijpen valt ook onder seks.
Niet eens een breezer gekregen nadien? Wat voor goedkope pijpslet ben jijquote:
Koop en touw een betonhaak, schroef deze in het plafond en ga je afvragen wat je allemaal kan doenquote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dit is geen trolltopic alleen omdat het buiten was? De vorige x toen ik seks met hem had was het ook buiten omdat het bij hem binnen niet kan en bij mij ook niet dus ik weet niet wat jou probleem is ik vraag gewoon om hulp.
Dump je 'vriendje' dan maar.quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dit is geen trolltopic alleen omdat het buiten was? De vorige x toen ik seks met hem had was het ook buiten omdat het bij hem binnen niet kan en bij mij ook niet dus ik weet niet wat jou probleem is ik vraag gewoon om hulp.
Het was niet de bedoeling.quote:Op zondag 29 september 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld, kinderen van 15 die vreemdgaan
Je gleedt uit en zomaar opeens zat zijn knoeiharde erectie in je mond?quote:
Ze mist het zakelijk instinct. Dan ga je het niet ver schoppen in die business...quote:Op zondag 29 september 2013 18:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nog erger, gewoon een gratis sletje
Waar kom jij vandaan? In Nederland is het volgens mij niet legaal om als volwassenen sex te hebben met een kind van 14quote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef Dven het volgende:
Kan je wat foto's van jezelf sturen? Misschien dat ik je over laat vliegen voor een goede pijpbeurt. Geen zorgen, ik zal je niet betalen en boven de 14 is legaal hier dus we komen beide niet in de problemen
You tripped, fell and landed on his dick?quote:
Waar ik vandaan kom? Nederland.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Weston het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan? In Nederland is het volgens mij niet legaal om als volwassenen sex te hebben met een kind van 14
Je benen en je mond dicht houden voortaanquote:
Nee we hadden afgesproken.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je gleedt uit en zomaar opeens zat zijn knoeiharde erectie in je mond?
Kwam door de drank en drugsquote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je pijpte hem om jullie warm te houden?
Dat gebeurd soms...quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
You tripped, fell and landed on his dick?
En toen zat er opeens een pik in je mond. Kan gebeuren jaquote:
Nee we hadden afgesproken dat ik hem zou pijpen..quote:Op zondag 29 september 2013 18:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie hebben afgesproken dat jij uit zou glijden en bovenop zijn pik valt met jouw kut?
Geil.quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee we hadden afgesproken dat ik hem zou pijpen..
Benen bij elkaar houden volgende keer.quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Kunnen wij geen afspraakje maken, kleine pijpdoos?quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Deze wendingquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.
Waarom zou je afspreken met hem om hem te pijpen terwijl je een vriend hebt waarvan je beweerd dat je die helemaal te gek vind?quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig. Even een appje en hop, weer een minderjarige slet om te deppenquote:
Inderdaad, maar dan wel psychologie.quote:Op zondag 29 september 2013 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Deze wending![]()
Dit hoort in R&p trouwens. Ik denk ik zeg het ffe!
Oh gaat het zo tegenwoordig?quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig. Even een appje en hop, weer een minderjarige slet om te deppen
Maar het was niet de bedoelingquote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik 15 was had ik ook wel al seks, maar wel met een jongen met wie ik een vaste relatie had.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Toen ik 15 jaar was speelde ik nog met Mechano en techische Lego. Niet afspreken om te pijpen.
Had ik nu toch maar een mobiele telefoonquote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh gaat het zo tegenwoordig?
Even iemand appen
Nouja, ik op mijn 20ste pasquote:Op zondag 29 september 2013 18:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik 15 was had ik ook wel al seks, maar wel met een jongen met wie ik een vaste relatie had.
Geen afspraakjes om een jongen te pijpen achter de kerk.
Het was dan ook niet de bedoelingquote:Op zondag 29 september 2013 18:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou je afspreken met hem om hem te pijpen terwijl je een vriend hebt waarvan je beweerd dat je die helemaal te gek vind?
Nee want hij wou dat ik hem ging pijpen maar omdat ik een vriend had wou ik zeggen dat ik dat niet meer wou.quote:Op zondag 29 september 2013 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de bedoeling
Waarom over 3 jaar?quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Weston het volgende:
Als ik jou was zou ik gwn stoppen met school en over 3 jaar lekker je geld verdienen achter de ramen
Ik vraag me echt af hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de bedoeling
En wat is daar dan misgegaan? Als je moeite hebt met nee zeggen zou ik serieus even met je huisarts gaan praten voor een doorverwijzing voor wat hulp.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee want hij wou dat ik hem ging pijpen maar omdat ik een vriend had wou ik zeggen dat ik dat niet meer wou.
Maar toen had je z'n leuter al in je mond zitten waardoor het praten wat lastig ging ofzo..quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee want hij wou dat ik hem ging pijpen maar omdat ik een vriend had wou ik zeggen dat ik dat niet meer wou.
Het vriendje was 54quote:Op zondag 29 september 2013 18:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
En wat is daar dan misgegaan? Als je moeite hebt met nee zeggen zou ik serieus even met je huisarts gaan praten voor ene doorverwijzing.
Hoe oud is die jongen eigenlijk en je vriendje?
Waarschijnlijk 18, want het is hip om een oudere vriendje te hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 18:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
En wat is daar dan misgegaan? Als je moeite hebt met nee zeggen zou ik serieus even met je huisarts gaan praten voor een doorverwijzing.
wat een logische verklaringquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Die jongen is 17 en mijn vriend is 15quote:Op zondag 29 september 2013 18:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
En wat is daar dan misgegaan? Als je moeite hebt met nee zeggen zou ik serieus even met je huisarts gaan praten voor een doorverwijzing voor wat hulp.
Maar waarom heb je dan geen nee gezegd?quote:Op zondag 29 september 2013 18:19 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Die jongen is 17 en mijn vriend is 15
Ja het was koud dus daarom hadden we niet geneukt.quote:Op zondag 29 september 2013 18:18 schreef LelijKnap het volgende:
Het was koud, daarom pijpte ik 'm.
Ik had afgesproken om 'm te pijpen.
?
Hoe dan ook, het was niet de bedoeling.
Kid (lees gerust: vuige slet), please.
Ze is verslaafd aan pikquote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan geen nee gezegd?
Ik snap het wel. Bij gebrek aan koffie of thee krijgt ze toch even een opwarmertje binnen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat een logische verklaring
Bevroren zaadpegels die tegen haar voortanden aan kletterenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Bij gebrek aan koffie of thee krijgt ze toch even een opwarmertje binnen.
Je sprak af om m te pijpen, maar:quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ja het was koud dus daarom hadden we niet geneukt.
Niets mis mee om een beetje te pikschrokken. Ik hoop voor je dat hij een beetje welgevormd wasquote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet het ging gewoon sneller omdat ik het al eerder met hem had gedaan.
Nee ik heb nog maar 3 weken iets met hem en hij is nog maagd.quote:Op zondag 29 september 2013 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
Heb je je vriend al geneukt ? Vind je dat hij te lang wacht met een "move" maken ?
Ah, dan zeg je toch gewoon dat je andere pikken neukt en pijpt tot hij m er eens uit haalt (en er goed mee overweg kan) ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee ik heb nog maar 3 weken iets met hem en hij is nog maagd.0
Oke doe het als volgt: geef die jongen een beurt (want geloof me, daar staat ie om te springen). Vervolgens zeg je dat hij veel beter is en een veel grotere lul heeft dan B. "Ohja die heb ik pas nog gepijpt... sorry"quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee ik heb nog maar 3 weken iets met hem en hij is nog maagd.
Oh, schatje, van al je vrienden heb jij de grootstequote:Op zondag 29 september 2013 18:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke doe het als volgt: geef die jongen een beurt (want geloof me, daar staat ie om te springen). Vervolgens zeg je dat hij veel beter is en een veel grotere lul heeft dan B. "Ohja die heb ik pas nog gepijpt... sorry"
Ik wil nog geen seks eerst met mijn vriend.quote:Op zondag 29 september 2013 18:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke doe het als volgt: geef die jongen een beurt (want geloof me, daar staat ie om te springen). Vervolgens zeg je dat hij veel beter is en een veel grotere lul heeft dan B. "Ohja die heb ik pas nog gepijpt... sorry"
wtf mankeer jij? Willekeurige jongens die een blowjob op straat willen is geen punt, maar je vriendje moet lijden. Je verdient 'm niet, slettebak.quote:Op zondag 29 september 2013 18:40 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil nog geen seks eerst met mijn vriend.
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?quote:Op zondag 29 september 2013 18:40 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil nog geen seks eerst met mijn vriend.
Kreeg ze toch nog iets warms binnenquote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?
Pijpen is geen sexquote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?
Oh dus dan is ze ook niet vreemdgegaan? Probleem opgelost!quote:
Ik wil de eerste tijd nog geen seks met m'n vriend.quote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?quote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil de eerste tijd nog geen seks met m'n vriend.
Sinds wanneer ben je zo kieskeurig ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Omdat ze het koud had. Dat zegt ze toch. Wel opletten ja!quote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?
Leuke gedachten voor die vriend van haar vriend terwijl die zn lul in dr mond hangtquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?
vind je je vriend wel echt leuk? Met die andere jongen heb je het al meerdere keren gedaan maar met je vriend wil je nietquote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ja dag, ik zeg hoax.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Vind je zijn piemel lekker in je mond ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet het ging gewoon sneller omdat ik het al eerder met hem had gedaan.
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef poepeneesje het volgende:
Mensen zoals jij zouden wij niet moeten helpen; die zin namelijk niet te helpen. Succes met je SOA.
Nee ze heeft volgens mij gewoon met hem afgesproken ( dus niet met pijp intentie... ( i hope)) toen wilde hij sex maar ze vond het te koud dus heeft ze hem gepijpt.quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp de logica van dit hele topic niet, even een samenvatting.
- TS heeft een vriend waar ze helemaal gek mee is, ze zijn pas 3 weken samen
- TS heeft afgesproken met haar ex , die tevens een vriend is van haar vriend, om hem te pijpen omdat het voor neuken te koud was.
- TS heeft ex "per ongeluk" gepijpt.
- TS wil geen sex met vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Klopt dit zo ongeveer?
En van neuken word je niet zwanger, daar heb je bijtjes voor nodigquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.
Ik denk eerder dat ze over een week een topic maakt welke gaatquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.
Ik denk dat Ze haar vriend ook gewoon mee de kou in moet nemen dan krijgt hij ook wat lolquote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp de logica van dit hele topic niet, even een samenvatting.
- TS heeft een vriend waar ze helemaal gek mee is, ze zijn pas 3 weken samen
- TS heeft afgesproken met haar ex , die tevens een vriend is van haar vriend, om hem te pijpen omdat het voor neuken te koud was.
- TS heeft ex "per ongeluk" gepijpt.
- TS wil geen sex met vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Klopt dit zo ongeveer?
Dat is m'n ex nietquote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
et vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Oh wacht, je hebt alleen seks met hem gehad...quote:
Echt?quote:
Ze schreef eerder dat ze had afgesproken hem te pijpen, maar daarvoor dat het per ongeluk was, ik weet het niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee ze heeft volgens mij gewoon met hem afgesproken ( dus niet met pijp intentie... ( i hope)) toen wilde hij sex maar ze vond het te koud dus heeft ze hem gepijpt.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Bij gebrek aan koffie of thee krijgt ze toch even een opwarmertje binnen.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Bevroren zaadpegels die tegen haar voortanden aan kletteren
Grappig jei!quote:
Dit is hetzelfde als Jerry Springer kijken, je weet dat het nep is, het acteerwerk is flut maar toch is het vermakelijk.quote:
Gvd, ik kreeg vroeger alleen een extra jas als ik het koud hadquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Je had opeens zijn kloppende blanke sabel in zijn mond? Of meer waarschijnlijker in jouw geval, zijn lichtgetinte kromzwaard?quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Ik had met hem afgesproken en hij wou dat ik hem ging pijpen maar ik wou dat niet en wou dus met hem afspreken en zeggen dat ik geen seks meer met hem wou enzo omdat ik een vriend had en toen heb ik hem gepijpt maar dat was per ongeluk want ik wou het niet.
ja, de kaboutertjes hebben zijn penis in jouw mond gelegdquote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Ik had met hem afgesproken en hij wou dat ik hem ging pijpen maar ik wou dat niet en wou dus met hem afspreken en zeggen dat ik geen seks meer met hem wou enzo omdat ik een vriend had en toen heb ik hem gepijpt maar dat was per ongeluk want ik wou het niet.
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren. Bedoel is toch normaal Jezus luister niet naar deze mensen hoor meid, je bent prachtig en mooi zoals je bent :squote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Dat is niet per ongeluk, dat is gewoon geen nee kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeurenquote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren. Bedoel is toch normaal Jezus luister niet naar deze mensen hoor meid, je bent prachtig en mooi zoals je bent :s
Dat is waar, gisteren had ik dat nog in de winkel, sta rustig te wachten om mijn boodschappen te betalen en plots zat er een piemel in mijn mond, geen idee hoe die daar kwam maar no biggie, dat gebeurd nu eenmaal.quote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeuren
Hoi, heb je iets te doen vanavond?quote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren.
Ja, dus ik kan niet afspreken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Flounder het volgende:
[..]
Hoi, heb je iets te doen vanavond?
Ja, niks mis met een slet zijn, sletten hebben swag, YOLOquote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeuren
quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is waar, gisteren had ik dat nog in de winkel, sta rustig te wachten om mijn boodschappen te betalen en plots zat er een piemel in mijn mond, geen idee hoe die daar kwam maar no biggie, dat gebeurd nu eenmaal.
Als dit een serieuze vraag zou zijn: Uitmaken met je vriend en hem vertellen waarom.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Weston het volgende:
Maar niemand geeft antwoord op haar vraag..
Ach meid, het komt wel goed. Erbij horen is je laatste weg uit.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik schaam me zo diep voor mijn 'leeftijdsgenoten'.
Daarover gesproken. Hoe doe je dat in vredesnaam?quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
Dit topic gaat in mijn bookmarks, altijd leuk op een regenachtige dag.[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Erbij horen is je laatste weg uit.
Meer met je mond op vreemde piemels vallenquote:
Dat is een goed teken in dit geval.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik schaam me zo diep voor mijn 'leeftijdsgenoten'.
Dat je wel mag vreemdgaan met mij als je een relatie met me hebt.quote:
FOK!usertest eerlijk ingevuld maar klopt van geen kant want :quote:
Daten?quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
FOK!usertest eerlijk ingevuld maar klopt van geen kant want :
Wat voor FOK!user ben jij?
Dven is een gemiddelde user a.k.a. onopvallende user die vaak leuk meepost.
Haal me vanavond maar om elf uur opquote:
Denk je dat ik niks anders te doen heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |