Kreeg ze toch nog iets warms binnenquote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?
Pijpen is geen sexquote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?
Oh dus dan is ze ook niet vreemdgegaan? Probleem opgelost!quote:
Ik wil de eerste tijd nog geen seks met m'n vriend.quote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?quote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil de eerste tijd nog geen seks met m'n vriend.
Sinds wanneer ben je zo kieskeurig ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Omdat ze het koud had. Dat zegt ze toch. Wel opletten ja!quote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?
Leuke gedachten voor die vriend van haar vriend terwijl die zn lul in dr mond hangtquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een ander pijpen?
vind je je vriend wel echt leuk? Met die andere jongen heb je het al meerdere keren gedaan maar met je vriend wil je nietquote:Op zondag 29 september 2013 18:48 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ja dag, ik zeg hoax.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.
Vind je zijn piemel lekker in je mond ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet het ging gewoon sneller omdat ik het al eerder met hem had gedaan.
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef poepeneesje het volgende:
Mensen zoals jij zouden wij niet moeten helpen; die zin namelijk niet te helpen. Succes met je SOA.
Nee ze heeft volgens mij gewoon met hem afgesproken ( dus niet met pijp intentie... ( i hope)) toen wilde hij sex maar ze vond het te koud dus heeft ze hem gepijpt.quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp de logica van dit hele topic niet, even een samenvatting.
- TS heeft een vriend waar ze helemaal gek mee is, ze zijn pas 3 weken samen
- TS heeft afgesproken met haar ex , die tevens een vriend is van haar vriend, om hem te pijpen omdat het voor neuken te koud was.
- TS heeft ex "per ongeluk" gepijpt.
- TS wil geen sex met vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Klopt dit zo ongeveer?
En van neuken word je niet zwanger, daar heb je bijtjes voor nodigquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.
Ik denk eerder dat ze over een week een topic maakt welke gaatquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als TS denkt dat je van pijpen geen SOA kan krijgen.
Ik denk dat Ze haar vriend ook gewoon mee de kou in moet nemen dan krijgt hij ook wat lolquote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp de logica van dit hele topic niet, even een samenvatting.
- TS heeft een vriend waar ze helemaal gek mee is, ze zijn pas 3 weken samen
- TS heeft afgesproken met haar ex , die tevens een vriend is van haar vriend, om hem te pijpen omdat het voor neuken te koud was.
- TS heeft ex "per ongeluk" gepijpt.
- TS wil geen sex met vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Klopt dit zo ongeveer?
Dat is m'n ex nietquote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef snakelady het volgende:
et vriendje omdat het daar nog te vroeg voor is.
Oh wacht, je hebt alleen seks met hem gehad...quote:
Echt?quote:
Ze schreef eerder dat ze had afgesproken hem te pijpen, maar daarvoor dat het per ongeluk was, ik weet het niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee ze heeft volgens mij gewoon met hem afgesproken ( dus niet met pijp intentie... ( i hope)) toen wilde hij sex maar ze vond het te koud dus heeft ze hem gepijpt.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Bij gebrek aan koffie of thee krijgt ze toch even een opwarmertje binnen.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Bevroren zaadpegels die tegen haar voortanden aan kletteren
Grappig jei!quote:
Dit is hetzelfde als Jerry Springer kijken, je weet dat het nep is, het acteerwerk is flut maar toch is het vermakelijk.quote:
Gvd, ik kreeg vroeger alleen een extra jas als ik het koud hadquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.
Je had opeens zijn kloppende blanke sabel in zijn mond? Of meer waarschijnlijker in jouw geval, zijn lichtgetinte kromzwaard?quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Ik had met hem afgesproken en hij wou dat ik hem ging pijpen maar ik wou dat niet en wou dus met hem afspreken en zeggen dat ik geen seks meer met hem wou enzo omdat ik een vriend had en toen heb ik hem gepijpt maar dat was per ongeluk want ik wou het niet.
ja, de kaboutertjes hebben zijn penis in jouw mond gelegdquote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Ik had met hem afgesproken en hij wou dat ik hem ging pijpen maar ik wou dat niet en wou dus met hem afspreken en zeggen dat ik geen seks meer met hem wou enzo omdat ik een vriend had en toen heb ik hem gepijpt maar dat was per ongeluk want ik wou het niet.
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren. Bedoel is toch normaal Jezus luister niet naar deze mensen hoor meid, je bent prachtig en mooi zoals je bent :squote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Dat is niet per ongeluk, dat is gewoon geen nee kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeurenquote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren. Bedoel is toch normaal Jezus luister niet naar deze mensen hoor meid, je bent prachtig en mooi zoals je bent :s
Dat is waar, gisteren had ik dat nog in de winkel, sta rustig te wachten om mijn boodschappen te betalen en plots zat er een piemel in mijn mond, geen idee hoe die daar kwam maar no biggie, dat gebeurd nu eenmaal.quote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeuren
Hoi, heb je iets te doen vanavond?quote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik pijp ook heel vaak per ongeluk, kan gebeuren.
Ja, dus ik kan niet afspreken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Flounder het volgende:
[..]
Hoi, heb je iets te doen vanavond?
Ja, niks mis met een slet zijn, sletten hebben swag, YOLOquote:Op zondag 29 september 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja een ongeluk zit in een klein hoekje dus ja kan zomaar gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |