Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Misschien is je vriend wel homo en voldoen jouw mannelijke trekjes.
Dit.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Accordtje het volgende:
Waarschijnlijk dacht ie dat het een strikvraag was....
5.1 eerderquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
daar krijg ik ruwe knieen van, nee sorry.quote:Op maandag 30 september 2013 12:27 schreef smegmanus het volgende:
TS doe je ook aan tapijtje botsen?
ja mij lijkt het ook wel tof jou 40 jaar op water en brood te zetten.quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
daar krijg ik ruwe knieen van, nee sorry.
gevangenisje spelen is meer mijn ding
Dat valt wel mee, ik ben 23, mijn partner ook. En wij hebben nog een lange leuke weg voor ons. En dan hebben we trio's al gehad, maar er is zoveel meer dan met meerdere mensen seks hebben. Loop voor de gein eens een beurs binnen of een seksshop. Er is zoveel meer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:18 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig... Dit soort grappen aan het einde van een lang slepende relatie, oké. Maar aan het prille begin? Voordat je 20 bent heb je alle thrillers al gedaan en is het verdere leven een uitermate teleurstellende beleving voorspel ik.
Dat valt nogal mee hoor, veel van hetzelfde in andere vormen. Maar mijn zegen heb je hoor, wie ben ik om er iets van te vinden, al geef ik wel mijn mening natuurlijk. Maar voor sommigen is het wellicht heel anders en heb je telkens weer die spanning.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben 23, mijn partner ook. En wij hebben nog een lange leuke weg voor ons. En dan hebben we trio's al gehad, maar er is zoveel meer dan met meerdere mensen seks hebben. Loop voor de gein eens een beurs binnen of een seksshop. Er is zoveel meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |