Nee, ik ben helemaal over mijn exen heen en spreek ze ook nooit meer.quote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom heeft hij er een probleem mee? Zie je je exen nog veel? Zitten ze nog achter jou aan?
Als het gewoon het idee is dat hij niet de eerste is dan slaat het werkelijk nergens op, al was het maar omdat hij voor jou ook al iemand anders gehad heeft.
Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nachtquote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Truffeldoos het volgende:
Hmm, balen. Ik heb het andersom.
Trek een grens. Geef duidelijk aan dat hij eroverheen moet stappen en als hij dat niet wil/kan, dat er dan geen toekomst inzit. En als je dat nu al weet, kun je er net zo goed nu een punt achter zetten
Dan zeg 'm dat ie volwassen moet worden. Kom op zeg wat een kinderachtig gedrag ditquote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal over mijn exen heen en spreek ze ook nooit meer.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nacht
Mwoah, ik wel!quote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie eigenlijk niet.
Dan moet ie echt niet zeiken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal over mijn exen heen en spreek ze ook nooit meer.
Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindtquote:Op zondag 29 september 2013 17:07 schreef Nikkidv het volgende:
Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn vriend en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Het zit namelijk zo, ik en mijn vriend zijn nu meer dan 6 maanden samen. We hebben bijna nooit problemen gehad of iets, soms alleen een meningsverschil. We zitten nu met een probleem, ik heb voor hem meerdere partners gehad, 4 namelijk. Hij heeft voor mij maar 1 lange relatie gehad. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik voor hem al andere partners heb gehad en met erg moeilijk, bedoel ik ook echt heel erg moeilijk. De afgelopen 2 maanden zitten we hier heel erg mee. Hij kan zich er maar niet overheen zetten en ik begrijp niet waarom. Ik hou echt zo veel van hem en ik wil hem niet kwijt, maar zoals het er nu uit ziet blijft onze relatie niet voor heel lang meer bestaan vrees ik. Elke dag is er wel wat en we zijn allebei zo goed als gebroken. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Ik wil hem gewoon niet kwijt. Hopelijk heeft iemand een idee hoe hij hier overheen komt of heeft iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!
We zijn trouwens beide 18
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindt
Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon?quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon?
Tegen hem zeggen: "Hey lul, doe wat aan je onzekerheid of zoek het lekker uit."quote:Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|
Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..quote:Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |