abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131678224
Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn vriend en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo, ik en mijn vriend zijn nu meer dan 6 maanden samen. We hebben bijna nooit problemen gehad of iets, soms alleen een meningsverschil. We zitten nu met een probleem, ik heb voor hem meerdere partners gehad, 4 namelijk. Hij heeft voor mij maar 1 lange relatie gehad. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik voor hem al andere partners heb gehad en met erg moeilijk, bedoel ik ook echt heel erg moeilijk. De afgelopen 2 maanden zitten we hier heel erg mee. Hij kan zich er maar niet overheen zetten en ik begrijp niet waarom. Ik hou echt zo veel van hem en ik wil hem niet kwijt, maar zoals het er nu uit ziet blijft onze relatie niet voor heel lang meer bestaan vrees ik. Elke dag is er wel wat en we zijn allebei zo goed als gebroken. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Ik wil hem gewoon niet kwijt. Hopelijk heeft iemand een idee hoe hij hier overheen komt of heeft iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!

We zijn trouwens beide 18
pi_131678314
Jij kan er niks aan veranderen dat je met meerdere partners hebt gehad TS. Dit zal hij moeten begrijpen en als ie dat niet kan dan is ie gewoon niet klaar voor een vaste relatie ;)
  zondag 29 september 2013 @ 17:10:47 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131678340
Waarom heeft hij er een probleem mee? Zie je je exen nog veel? Zitten ze nog achter jou aan?

Als het gewoon het idee is dat hij niet de eerste is dan slaat het werkelijk nergens op, al was het maar omdat hij voor jou ook al iemand anders gehad heeft.
pi_131678357
Hij moet eerst even volwassen worden en zich niet aanstellen.
pi_131678674
Als je die 4 nog met een factor 3 moet vermenigvuldigen 'want vrouw', dan snap ik je vriend eigenlijk wel. Vier versus 1 op je achttiende gaat nog wel, maar als het eerder 10 zijn, is het op een manier uit balans tussen jou en hem.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_131678690
Zou ook wat zijn als je vriend over je exen heen gaat.
  PR/Manusje van alles zondag 29 september 2013 @ 17:20:37 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_131678822
Zeg dat hij niet zo moet zeiken en dat je anders geen toekomst ziet in deze relatie.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_131678825
Hmm, balen. Ik heb het andersom.

Trek een grens. Geef duidelijk aan dat hij eroverheen moet stappen en als hij dat niet wil/kan, dat er dan geen toekomst inzit. En als je dat nu al weet, kun je er net zo goed nu een punt achter zetten :)
The meaning of life is to give life meaning.
pi_131678849
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom heeft hij er een probleem mee? Zie je je exen nog veel? Zitten ze nog achter jou aan?

Als het gewoon het idee is dat hij niet de eerste is dan slaat het werkelijk nergens op, al was het maar omdat hij voor jou ook al iemand anders gehad heeft.
Nee, ik ben helemaal over mijn exen heen en spreek ze ook nooit meer.
pi_131678927
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Truffeldoos het volgende:
Hmm, balen. Ik heb het andersom.

Trek een grens. Geef duidelijk aan dat hij eroverheen moet stappen en als hij dat niet wil/kan, dat er dan geen toekomst inzit. En als je dat nu al weet, kun je er net zo goed nu een punt achter zetten :)
Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nacht :+
  zondag 29 september 2013 @ 17:23:30 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131678946
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dan zeg 'm dat ie volwassen moet worden. Kom op zeg wat een kinderachtig gedrag dit :')
pi_131678950
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nacht :+
:D
Ik zie de relevantie eigenlijk niet.
pi_131679039
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

:D
Ik zie de relevantie eigenlijk niet.
Mwoah, ik wel!
pi_131679060
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, ik wel!
Ik ben nieuwsgierig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:26:37 #15
163650 Greys
pi_131679106
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dan moet ie echt niet zeiken.
En dat moet jij heel duidelijk gaan aangeven. Hij neemt je maar zoals je bent, je kunt NIETS veranderen aan je verleden namelijk, dus er is echt maar 1 oplossing en dat is dat ie normaal gaat doen en anders moet ie maar een maagd gaan zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131679415
Wat een loser. Vraag even of hij je een time machine koopt.
pi_131679471
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:07 schreef Nikkidv het volgende:
Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn vriend en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo, ik en mijn vriend zijn nu meer dan 6 maanden samen. We hebben bijna nooit problemen gehad of iets, soms alleen een meningsverschil. We zitten nu met een probleem, ik heb voor hem meerdere partners gehad, 4 namelijk. Hij heeft voor mij maar 1 lange relatie gehad. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik voor hem al andere partners heb gehad en met erg moeilijk, bedoel ik ook echt heel erg moeilijk. De afgelopen 2 maanden zitten we hier heel erg mee. Hij kan zich er maar niet overheen zetten en ik begrijp niet waarom. Ik hou echt zo veel van hem en ik wil hem niet kwijt, maar zoals het er nu uit ziet blijft onze relatie niet voor heel lang meer bestaan vrees ik. Elke dag is er wel wat en we zijn allebei zo goed als gebroken. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Ik wil hem gewoon niet kwijt. Hopelijk heeft iemand een idee hoe hij hier overheen komt of heeft iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!

We zijn trouwens beide 18
Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindt
pi_131679655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindt
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
pi_131679679
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon? :')
pi_131679736
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon? :')
Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|
pi_131679798
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|
Tegen hem zeggen: "Hey lul, doe wat aan je onzekerheid of zoek het lekker uit."
Kom nou. Wie denkt hij wel niet dat hij is?
pi_131679813
Ik moest hieraan denken :@
  zondag 29 september 2013 @ 17:49:08 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131679847
Hij is onzeker en is bang dat jij beter kunt krijgen.

Kun jij weinig aan veranderen. Hij moet er zelf mee aan de slag. Hoe ouder hij wordt hoe kleiner de kans is om een maagd te vinden, dus het is niet zo handig om er lang in te blijven hangen. Desnoods moet ie maar es met iemand praten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131679904
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.
pi_131679950
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')