nee omdat het een kutwinkel is en niet thuispast in de moderne maatschappij/randstad.quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef badschaap het volgende:
is gewoon onderdeel van de sligro, maar het klopt wel dat bijna niemand weet wat de emté is boven de rivieren
randstadquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee omdat het een kutwinkel is en niet thuispast in de moderne maatschappij/randstad.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
randstad![]()
Onderontwikkelde mensen daar
Wij hebben alles als eerst alle goeie banen zijn hier te vinden en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
randstad![]()
Onderontwikkelde mensen daar
ja nou en.quote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is boven de rivieren oprotten jij uit onze stad met je emte
xbone is als brabant en de ps4 is als de randstadquote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja nou en.
Lekker 3 uur in de rij staan voor de ps 4 / xdoos one
Beansquote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah de randstad vs provincie topic is weer begonnen zie ik
Wonen in de randstad is toch echt duurder als in de provinciequote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
xbone is als brabant en de ps4 is als de randstad
stukken beter en goedkoper dan de xbone
daarom koop ik ook een ps 4quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
xbone is als brabant en de ps4 is als de randstad
stukken beter en goedkoper dan de xbone
LMIquote:
quote:
Kwaliteit kost dan ook wat extra.quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wonen in de randstad is toch echt duurder als in de provincie
Als ik een schijterig appartementje in de randstad koop voor ¤400.000 of een fatsoenlijk huis met een stuk grond in de provincie, wist ik het welquote:Op zondag 29 september 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kwaliteit kost dan ook wat extra.
kijk jij kan een mp3 speler van de bart smit kopen maar dan koop ik toch liever een ipod touch want die is beter
Ik woon in de randstad en ik heb een dikke tuin en alles.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik een schijterig appartementje in de randstad koop voor ¤400.000 of een fatsoenlijk huis met een stuk grond in de provincie, wist ik het wel
Maar goed elke gek zijn gebrek
quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar AH is gay met hun zogenaamde prijsverlaging op 1000 producten.
en vervolgens 2000 producten duurder maken
Doen wequote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef badschaap het volgende:
en wij verkopen rochefort/ westmalle
Zie ik de ah nog niet zo snel doen
omg geefquote:
Picsquote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad en ik heb een dikke tuin en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hallo mevrouw die ik niet kenquote:
Dan ben je gewoon een boerquote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik word ook boer genoemd. omdat ik net buiten utrecht woon maar wel nog randstad
Kan kloppen, ben normaal alleen in KSC en R49 te vindenquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hallo mevrouw die ik niet ken
En nu kom je hier maar heen in plaats van de Klaagbaak SC?quote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan kloppen, ben normaal alleen in KSC en R49 te vinden
Nietquote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een boer
Gr gr
Ik luister jazzquote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Boeren luisteren alleen naar hardstyle en al die andere kutmuziek
Jij luistert alleen top 40?quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Boeren luisteren alleen naar hardstyle en al die andere kutmuziek
Watquote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
> Hoe gaat het?
< Goed met jou
> Gaat wel
< Oh
< -Gaat offline-
GAST. WTF.
Dubcrap?quote:
Niet eens van: oh, wat is er?quote:
quote:
Wie stuurde dat?quote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet eens van: oh, wat is er?
gvd
Degene die de reden is dat ik me zo voel lolquote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wie stuurde dat?
Wat een autist die gap
Tssk wat een waailapquote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Degene die de reden is dat ik me zo voel lol
en hij komt wel om de minuut online vanaf een uur of twee ofzo. En begint dan niet met praten tegen mijquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Degene die de reden is dat ik me zo voel lol
vind jij dat leuk?quote:
Ergens vind ik het ook wel lolligquote:
File?quote:
Spoiler plsquote:
quote het dan nietquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ergens vind ik het ook wel lollig
Heb er al wat anders neer gepleurdquote:
ik woon niet in de randstad.quote:Op zondag 29 september 2013 18:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
non randstad dus heeft het iq van een koe
Trein.quote:
Meisje tochquote:Op zondag 29 september 2013 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Trein.
Moet 3x overstappen ipv 1 en doe er 2 uur langer over.
aldo bbyquote:
Aldoquote:
quote:
Is weekendquote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent echt altijd online ofnie?
kom maar een keer langsquote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil een keer pilsen met aldo,xeor en lmi
juist jaquote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat niet doen![]()
aldo die elk meisje op fok probeert te hosselen
Aldo is een eckte baasquote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat niet doen![]()
aldo die elk meisje op fok probeert te hosselen
zeg het hem!quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aldo is een eckte baas
Jij hosselt niemand, ook niet in irl dus kom haten
quote:
alsof jij ook maar iets weet over mijn irl situatiequote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aldo is een eckte baas
Jij hosselt niemand, ook niet in irl dus kom haten
die is huilie huilie aan het doen, met zijn kroeldoekquote:
Fappen zul je bedoelenquote:
Jij wel van de onze dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
alsof jij ook maar iets weet over mijn irl situatie
*bazenboks*quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die is huilie huilie aan het doen, met zijn kroeldoek
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van aldo weet ik dat hij altijd op krul en snow ging hitten vroeger
is nogal triest namelijkquote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Ik geef persoonlijk geen neux
3quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
Okay je moet er 1 kiezen.
1. Lelijker zijn
2. Lui zijn
3. Nooit meer bier drinken
duits is makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ach fuck Duits, ik mag gewoon een 4 staan voor 1 vak!!
1. De rest moet ook nog een kans krijgenquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
Okay je moet er 1 kiezen.
1. Lelijker zijn
2. Lui zijn
3. Nooit meer bier drinken
Je bent zelf ein fag!quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
duits is makkelijk
Deutsch ist einfach.
schijnnarcistisch zijnquote:Op zondag 29 september 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. De rest moet ook nog een kans krijgen
nee hoor.quote:
Geloof ik echt helemaal niks van! Jij bent de grootste alcoholist van deze SC, jij kiest 2!quote:
2 ben ik alquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik echt helemaal niks van! Jij bent de grootste alcoholist van deze SC, jij kiest 2!
ZWEI BIER UND EINER BRATWURSTquote:Op zondag 29 september 2013 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leute wie kein Deutsch reden können
Wat betekent Leute?quote:Op zondag 29 september 2013 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leute wie kein Deutsch reden können
Duquote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZWEI BIER UND EINER BRATWURST
Vaak gewoon "mensen"quote:
Schweinekepüttelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
hihiquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schweinekepüttel
[spoiler] NATURRRRRRWISSENSCHAFTENN
[/spoilet]
nooit gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van aldo weet ik dat hij altijd op krul en snow ging hitten vroeger
ik en krul schelen 2 jaarquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vooral als je beseft dat aldo 6 jaar ouder is dan die meiden
ewquote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nooit gedaan
[..]
ik en krul schelen 2 jaar
Pics van je pedopasquote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zieke pedoactie, ik weet het
Je plaatje faaltquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
SchweinekepüttelSCHMETTERLINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heul wel, ik krijg alleen maar een vierkantjequote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heul wel, ik krijg alleen maar een vierkantje
KRANKENWAGENquote:
Saraats Град товарища!quote:
KUGELSCHREIBERquote:
hoe oud is krul?quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nooit gedaan
[..]
ik en krul schelen 2 jaar
GROLSCHHHHHquote:
yoquote:
ja maar nu ben ik erquote:
bosjequote:
Ja uhhquote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar nu ben ik erdus nu zouhet druk moeten worden
bosje kwam alquote:
quote:
ah, nou oke. Dat is welquote:
okequote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja maar nu ben ik erdus nu zouhet druk moeten worden
quote:
ielquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin in een stevig diep gesprek
Drukquote:
hallonquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rustig. vrijdagavond een feestje, gisteren kringverjaardagquote:Op zondag 29 september 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drukgister een werkdag van 12 uur gehad, en vanmorgen bij de dagopening (die ik alleen moest doen) stond er al een rij
hoe was jouw weekend?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nu zit ik nog rechtop jaquote:
Wat doe je daarquote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Yes, 20 min wachten op utrecht centraal yes yes
BurgerKing! (Of starbucks)quote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Wachten op m'n trein.quote:
Geen honger.quote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
BurgerKing! (Of starbucks)
mooie tijd voor een whopperquote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ik zie de link mburg-uutje-roffa nietquote:
quote:
Werkzaamheden + verkeerde trein = fun.quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie de link mburg-uutje-roffa niet
Kringverjaardagen kunnen best leuk zijn, mits gezellige mensenquote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig. vrijdagavond een feestje, gisteren kringverjaardagvandaag wedstrijdje. nu bankhangn
wot.quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zorg wel even voor vertraging
Verkeerde trein?quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werkzaamheden + verkeerde trein = fun.
Ik merk het al jaquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zat niet te luisterenquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verkeerde trein?![]()
![]()
Heerlijk zo'n iemand
nja, was op zich wel gezellig, maar er zaten een paar jonge ouders bij die maar wat graag over de kleine zonnetjes in hun leven praattenquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kringverjaardagen kunnen best leuk zijn, mits gezellige mensen![]()
Gisteravond was ik tijdens.het.fok!ken in slaap gevallenik.werd midden in dr nacht wakker met mn telefoon in mn hand
quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb in ieder geval m'n huiswerk af.
Blowen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zo hoofdpijn wat doe ik hier tegen?
Eerst de subvraag beantwoorden.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fijnquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, was op zich wel gezellig, maar er zaten een paar jonge ouders bij die maar wat graag over de kleine zonnetjes in hun leven praatten
Stom ja.quote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zat niet te luisterenwist niet dat deze treinstel achterbleef ja
Slapenquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb nooit geblowed hoor.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb in ieder geval m'n huiswerk af.
Niks.quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Eerst de subvraag beantwoorden.
Hoe komt dat? Wat heb je gedaan?
Ik ook niet, vandaar die opmerkingquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geblowed hoor.
het is ook gewoon koud buitenquote:
quote:
quote:
LB heeft een crush op mij :s :Squote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB heeft een crush op mij :s :S
Logisch als je een omgevallen flat bent!quote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb al jaren lang elke dag hoofdpijn echt vervelend
Ja ja !quote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Logisch als je een omgevallen flat bent!
Jaquote:
misschien eens naar.de dokter gaan?quote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb al jaren lang elke dag hoofdpijn echt vervelend
Al eens geweest en die zeiden dat ze op het gebied nog niet zoveel wetenquote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
misschien eens naar.de dokter gaan?
Oké.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah leven in de brouwerij!
Hallo mensen
balen.. hebben ze ook geen bloedtesten gedaan enzo? Of je niet een tekort hebt aan een stofje ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Al eens geweest en die zeiden dat ze op het gebied nog niet zoveel weten
Gefeliciteerdquote:
Wat.quote:
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo ietsquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
balen.. hebben ze ook geen bloedtesten gedaan enzo? Of je niet een tekort hebt aan een stofje ofzo?
ik ookquote:
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah leven in de brouwerij!
Hallo mensen
En dat laten ze dan gewoon maar zo zitten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo iets
Ik vreet ook wat af hier.. Nu beroerd van het vele schransen!quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil wat te snaaien hebben (nee niet vrouwmenschen, naja eigenlijk ook wel, maar gewoon wat te vreten)![]()
Ze zeiden je moet oefeningen doen maar niet gedaan en ja het werd er niet beter opquote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En dat laten ze dan gewoon maar zo zitten?
Wat ben jij aan het bunkeren dan?quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik vreet ook wat af hier.. Nu beroerd van het vele schransen!
oh, iets van een goede massage dan? Of doe eens gek, chiropractor of accupunctuur? Moet je wel een goeie zoeken natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo iets
ja eh, als.je het niet eens probeertquote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze zeiden je moet oefeningen doen maar niet gedaan en ja het werd er niet beter op
Nou ik had nog nasi, dus die vanmiddag opgegeten. Daarna 2 borden soep. Een paar zakjes chips er achteraan vanavond.. Ik kan niet stoppen met eten man!quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het bunkeren dan?
Oehquote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou ik had nog nasi, dus die vanmiddag opgegeten. Daarna 2 borden soep. Een paar zakjes chips er achteraan vanavond.. Ik kan niet stoppen met eten man!
Groeten we niet meer ofzoquote:
auto al schoon?quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 4 kg sushi op![]()
En nu hoef ik even niet meer.
ik.heb nog nooit sushi gehadquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 4 kg sushi op![]()
En nu hoef ik even niet meer.
Tsjah, ik dreig er dus wel dikker op te worden. En niet een beetje ook! Dus ik moet het bij 1 dag houden hahaha.. :pquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welkom bij de club
En ik word er ook niet dikker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |