quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werkzaamheden + verkeerde trein = fun.
Ik zat niet te luisterenquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verkeerde trein?![]()
![]()
Heerlijk zo'n iemand
nja, was op zich wel gezellig, maar er zaten een paar jonge ouders bij die maar wat graag over de kleine zonnetjes in hun leven praattenquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kringverjaardagen kunnen best leuk zijn, mits gezellige mensen![]()
Gisteravond was ik tijdens.het.fok!ken in slaap gevallenik.werd midden in dr nacht wakker met mn telefoon in mn hand
quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb in ieder geval m'n huiswerk af.
Blowen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zo hoofdpijn wat doe ik hier tegen?
Eerst de subvraag beantwoorden.quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fijnquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, was op zich wel gezellig, maar er zaten een paar jonge ouders bij die maar wat graag over de kleine zonnetjes in hun leven praatten
Stom ja.quote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zat niet te luisterenwist niet dat deze treinstel achterbleef ja
Slapenquote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb nooit geblowed hoor.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb in ieder geval m'n huiswerk af.
Niks.quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Eerst de subvraag beantwoorden.
Hoe komt dat? Wat heb je gedaan?
Ik ook niet, vandaar die opmerkingquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geblowed hoor.
het is ook gewoon koud buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |