Kwaliteit kost dan ook wat extra.quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wonen in de randstad is toch echt duurder als in de provincie
Als ik een schijterig appartementje in de randstad koop voor ¤400.000 of een fatsoenlijk huis met een stuk grond in de provincie, wist ik het welquote:Op zondag 29 september 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kwaliteit kost dan ook wat extra.
kijk jij kan een mp3 speler van de bart smit kopen maar dan koop ik toch liever een ipod touch want die is beter
Ik woon in de randstad en ik heb een dikke tuin en alles.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik een schijterig appartementje in de randstad koop voor ¤400.000 of een fatsoenlijk huis met een stuk grond in de provincie, wist ik het wel
Maar goed elke gek zijn gebrek
quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar AH is gay met hun zogenaamde prijsverlaging op 1000 producten.
en vervolgens 2000 producten duurder maken
Doen wequote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef badschaap het volgende:
en wij verkopen rochefort/ westmalle
Zie ik de ah nog niet zo snel doen
omg geefquote:
Picsquote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad en ik heb een dikke tuin en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hallo mevrouw die ik niet kenquote:
Dan ben je gewoon een boerquote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik word ook boer genoemd. omdat ik net buiten utrecht woon maar wel nog randstad
Kan kloppen, ben normaal alleen in KSC en R49 te vindenquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hallo mevrouw die ik niet ken
En nu kom je hier maar heen in plaats van de Klaagbaak SC?quote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan kloppen, ben normaal alleen in KSC en R49 te vinden
Nietquote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een boer
Gr gr
Ik luister jazzquote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Boeren luisteren alleen naar hardstyle en al die andere kutmuziek
Jij luistert alleen top 40?quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Boeren luisteren alleen naar hardstyle en al die andere kutmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |