Wat.quote:
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo ietsquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
balen.. hebben ze ook geen bloedtesten gedaan enzo? Of je niet een tekort hebt aan een stofje ofzo?
ik ookquote:
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ah leven in de brouwerij!
Hallo mensen
En dat laten ze dan gewoon maar zo zitten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo iets
Ik vreet ook wat af hier.. Nu beroerd van het vele schransen!quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil wat te snaaien hebben (nee niet vrouwmenschen, naja eigenlijk ook wel, maar gewoon wat te vreten)![]()
Ze zeiden je moet oefeningen doen maar niet gedaan en ja het werd er niet beter opquote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En dat laten ze dan gewoon maar zo zitten?
Wat ben jij aan het bunkeren dan?quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik vreet ook wat af hier.. Nu beroerd van het vele schransen!
oh, iets van een goede massage dan? Of doe eens gek, chiropractor of accupunctuur? Moet je wel een goeie zoeken natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, het enige wat opviel is dat 1 of ander bot bij de schouder niet goed in de kom zit ofzo iets
ja eh, als.je het niet eens probeertquote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze zeiden je moet oefeningen doen maar niet gedaan en ja het werd er niet beter op
Nou ik had nog nasi, dus die vanmiddag opgegeten. Daarna 2 borden soep. Een paar zakjes chips er achteraan vanavond.. Ik kan niet stoppen met eten man!quote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het bunkeren dan?
Oehquote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou ik had nog nasi, dus die vanmiddag opgegeten. Daarna 2 borden soep. Een paar zakjes chips er achteraan vanavond.. Ik kan niet stoppen met eten man!
Groeten we niet meer ofzoquote:
auto al schoon?quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 4 kg sushi op![]()
En nu hoef ik even niet meer.
ik.heb nog nooit sushi gehadquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 4 kg sushi op![]()
En nu hoef ik even niet meer.
Tsjah, ik dreig er dus wel dikker op te worden. En niet een beetje ook! Dus ik moet het bij 1 dag houden hahaha.. :pquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welkom bij de club
En ik word er ook niet dikker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |