alsof jij ook maar iets weet over mijn irl situatiequote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aldo is een eckte baas
Jij hosselt niemand, ook niet in irl dus kom haten
die is huilie huilie aan het doen, met zijn kroeldoekquote:
Fappen zul je bedoelenquote:
Jij wel van de onze dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
alsof jij ook maar iets weet over mijn irl situatie
*bazenboks*quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die is huilie huilie aan het doen, met zijn kroeldoek
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van aldo weet ik dat hij altijd op krul en snow ging hitten vroeger
is nogal triest namelijkquote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Ik geef persoonlijk geen neux
3quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
Okay je moet er 1 kiezen.
1. Lelijker zijn
2. Lui zijn
3. Nooit meer bier drinken
duits is makkelijkquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ach fuck Duits, ik mag gewoon een 4 staan voor 1 vak!!
1. De rest moet ook nog een kans krijgenquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
Okay je moet er 1 kiezen.
1. Lelijker zijn
2. Lui zijn
3. Nooit meer bier drinken
Je bent zelf ein fag!quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
duits is makkelijk
Deutsch ist einfach.
schijnnarcistisch zijnquote:Op zondag 29 september 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1. De rest moet ook nog een kans krijgen
nee hoor.quote:
Geloof ik echt helemaal niks van! Jij bent de grootste alcoholist van deze SC, jij kiest 2!quote:
2 ben ik alquote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik echt helemaal niks van! Jij bent de grootste alcoholist van deze SC, jij kiest 2!
ZWEI BIER UND EINER BRATWURSTquote:Op zondag 29 september 2013 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leute wie kein Deutsch reden können
Wat betekent Leute?quote:Op zondag 29 september 2013 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leute wie kein Deutsch reden können
Duquote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZWEI BIER UND EINER BRATWURST
Vaak gewoon "mensen"quote:
Schweinekepüttelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
hihiquote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schweinekepüttel
[spoiler] NATURRRRRRWISSENSCHAFTENN
[/spoilet]
nooit gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van aldo weet ik dat hij altijd op krul en snow ging hitten vroeger
ik en krul schelen 2 jaarquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vooral als je beseft dat aldo 6 jaar ouder is dan die meiden
ewquote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nooit gedaan
[..]
ik en krul schelen 2 jaar
Pics van je pedopasquote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zieke pedoactie, ik weet het
Je plaatje faaltquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
SchweinekepüttelSCHMETTERLINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heul wel, ik krijg alleen maar een vierkantjequote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heul wel, ik krijg alleen maar een vierkantje
KRANKENWAGENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |