SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Jansen: Het zegt iets over Nederland als wij bovenaanstaan.
en PSV en Vitesse. AZ is nu een raadsel en Heerenveen kan met wat geluk ook wel een keer in de top 6 eindigen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh niet veel ploegen die beter zijn. Twente gaat het uitvechten met Feyenoord en AZ. Al is bij die laatste wel van belang wie de trainer wordt.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon weer kampioen denk ik.
Nee hoor, maar misschien wel sinds jij kijktquote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.
Dit seizoen is het toch wel slechter dan andere jaren.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.
PSV gaat met Ajax strijden om de titel. Die worden 1 en 2.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en PSV en Vitesse. AZ is nu een raadsel en Heerenveen kan met wat geluk ook wel een keer in de top 6 eindigen.
Yes.quote:
nee, niveau is gewoon erg laagquote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 80 en 90 ook niet verloren werd van buitenlandse kutclubjes. Het verleden wordt veel te geromantiseerd.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, maar misschien wel sinds jij kijkt
Misschien zelfs makkelijker, ze spelen nog niet goed, maar de achterstand is wel heel klein gebleven tot nu toe.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lastiger dan de afgelopen kampioenschappen, maar ja, ik zie ze weer kampioen worden.
Vind je het gek als je kijkt wie er weg is gegaan. Dit jaar is het tijd dat nieuwe sterren opstaan. Komt het vanzelf wel weer goed.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit seizoen is het toch wel slechter dan andere jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |