HOE WAS HET???quote:
quote:
Bitterlemonquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Heyquote:
Jaquote:
Schrik!quote:
Wat is vrouwlijk?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom woont er nou geen leuke vrouwlijke FOK!ster in Emmen
Zaterdag a.s FC Emmen-Wimpie 2quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallo![]()
[..]
Wanneer moet de plaatselijke FC voetballen?
Verdomme je snapt wel wat ik bedoelquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zaterdag a.s FC Emmen-Wimpie 2
18.45
Spank me niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verdomme je snapt wel wat ik bedoel
Stiekem geniet je ervanquote:
quote:
quote:
Nee.quote:
quote:
Thanksquote:
Ademenquote:
Niet FOK!ken in je urnquote:
Xeorquote:
Neequote:
ja niks leven is echt tyfus saai als alle SC's dood zijn is ook al 2e avond op rij fuck deze shitquote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Wat moet ik dan doen met mijn leven?
Echt héquote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja niks leven is echt tyfus saai als alle SC's dood zijn is ook al 2e avond op rij fuck deze shit
ja normaa lzit ik nog wel op ander forum maar heb ik banquote:Op zondag 29 september 2013 01:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Echt hé
Misschien maar naar het kindertelefoon forum dan
Wat heb je daar geflikt danquote:Op zondag 29 september 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja normaa lzit ik nog wel op ander forum maar heb ik ban
*nostalgie*quote:Op zondag 29 september 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
waar zijn de tijden dat er een aantal topics vol gebaggerd werden tussen 1 en 5 snachts.
ging FOK! mopjes posten op een engels forum. die werden niet goed opgepikt.quote:
Is het nachtbagger topic niet open dan?quote:
als ik in vreemde SC's post eindigt dat meestal in een banquote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het nachtbagger topic niet open dan?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik in vreemde SC's post eindigt dat meestal in een ban
*gaat stuk*quote:
ik wil niet dansenquote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonge ik heb weer een hitje voor je dus je kan weer dansen dansen
Ga die kneiters draaien danquote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonge ik heb weer een hitje voor je dus je kan weer dansen dansen
GROLSCHHHHHHquote:
quote:
Ik ga morgen als het goed is mixje makenquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 28-09-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 154 LittleBrownie
02. 144 SgtPorkbeans
03. 126 Stuart
04. 118 supersof
05. 109 hamerhaaitje
06. 107 d4v1d
07. 104 Xeor
08. 066 c-u-t-e
09. 031 VoornaamAchternaam
10. 028 LETMEIN
11. 025 Insomnia_
12. 023 AldoTheApache
13. 021 OmgevallenFlat
14. 019 Bitterlemon
15. 016 Tjacka
16. 016 Spatieloos
17. 015 essnhills
18. 012 gianni61
19. 010 sararaats
20. 005 Divje
Reeks-statistieken!
ook wel, thanks.quote:
Ik heb 2 films gekeken. Schaken heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel, thanks.
beetje aan het schaken maar het wil niet echt
welke films?quote:Op zondag 29 september 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 2 films gekeken. Schaken heb ik nog nooit gedaan![]()
Mud en The Place Beyond the Pinesquote:
Die tweede heb ik ook nog niet zo lang geleden gekeken.quote:
Met Ryan Gosling die banken beroofd, wordt doodgeschoten en daarna gaat het over die smeris en die 2 jongens (15 jaar later)quote:Op zondag 29 september 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook nog niet zo lang geleden gekeken.
Al ben ik redelijk kwijt waar ie over ging
Oja, ik weet het weer. Mijn concentratie op films en geheugen is niet al te bestquote:Op zondag 29 september 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met Ryan Gosling die banken beroofd, wordt doodgeschoten en daarna gaat het over die smeris en die 2 jongens (15 jaar later)
Woohooquote:Op zondag 29 september 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, ik weet het weer. Mijn concentratie op films en geheugen is niet al te bestDus ik vergeet best veel films die ik gezien heb.
Ik heb zojuist tegen alle verhoudingen in mijn potje schaak toch nog gewonnen.
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 29 september 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En weer een potje gewonnen, in 8 zetten dit keer.
We kunnen concluderen dat ik deze avond in bloedvorm ben.
soms heb je zulke potjes er tussen zitten. het kortste potje wat ik heb gespeeld was 5 zettenquote:
Ik heb het nog nooit gespeeld en kan er dus niets zinnigs over zeggenquote:Op zondag 29 september 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms heb je zulke potjes er tussen zitten. het kortste potje wat ik heb gespeeld was 5 zetten![]()
het is best leuk, alleen wel lastig merk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 02:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld en kan er dus niets zinnigs over zeggen![]()
Ik zou me er ook eens in moeten verdiepenquote:Op zondag 29 september 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is best leuk, alleen wel lastig merk ik.
Ah, mooi!quote:Op zondag 29 september 2013 09:17 schreef Xeor het volgende:
Het was leuk... Super veel gelachen ook!!
mijn mobiel is dus stuk, dus ik heb me echt 2 uur verslapenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn mobiel is dus stuk, dus ik heb me echt 2 uur verslapen
nog ff studeren voordat ik straks moet gaan sportenquote:
wat voor een wil je?quote:Op zondag 29 september 2013 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even studeren en dan auto's bekijken er moet binnenkort wel eentje van mij voor de deur staan
VW Polo 1.4 16Vquote:
DJ VAquote:
Sofquote:
gianniquote:
LBquote:
Ik doe helemaal niksquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen? Ik eet after eight in bed
Wat is dat?quote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
Mondelinge communicatie huiswerk, omdat ik dat bestand nu kwijt benquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
ik kijk een beetje duf voor me uit en probeer uit te vinden hoe laat ik hier weg moetquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.quote:
saaaaaaaiquote:
sowieso dat niet wetenquote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.
quote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.
waar ga je zo heen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk een beetje duf voor me uit en probeer uit te vinden hoe laat ik hier weg moet
Ooooooh dat. Ja ik lette toen niet op de naam. Okay nu voel ik me niet dom meerquote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso dat niet weten
smurfen.........quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitwedstrijd tegen de smurfen
(nojoke)
Waar staat de joeptjoep inbox nu eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
huh ik bekijk net mijn youtube inbox. En ik reageer best veel op flimpjes, en ik heb dus best vaak antwoord gekregen, ook van de makers van het filmpje. LOL. had ik helemaal niet door.
https://www.youtube.com/inboxquote:Op zondag 29 september 2013 11:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar staat de joeptjoep inbox nu eigenlijk
als je op je naam klikt komt er zo'n menuutje en daar staat het in.quote:Op zondag 29 september 2013 11:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar staat de joeptjoep inbox nu eigenlijk
after eight is toch wel bekend?quote:
ja met mintquote:
Oh dat.quote:
8 uur is lang zatquote:Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, Ja goed.. Heb tot 8 uur uit kunnen slapen..
geen idee, nog niet buiten geweest. maar ik vind het best frisquote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er niet uit, is ´t vandaag nou warm of heel koud?
Zon, maar niet al te warmquote:Op zondag 29 september 2013 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er niet uit, is ´t vandaag nou warm of heel koud?
Ja.. maar ik vind 't echt koudquote:Op zondag 29 september 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zon, maar niet al te warm
Een trui.quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik vind 't echt koud. Nu weet ik niet wat ik aan moet.
Een warme trui... hard windjequote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik vind 't echt koud. Nu weet ik niet wat ik aan moet.
...quote:Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil niet verkracht worden
In Emmenquote:
Ik verkracht niemandquote:Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil niet verkracht worden
Hehequote:
quote:
Apeldoorn?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij kan ook niemand verkrachten, als je begrijpt wat ik bedoel
Rotjeknorquote:
Heb het niet zo op roffaquote:Op zondag 29 september 2013 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rotjeknor
Wel een mooie stad though
In een cafe zuipen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja jongens, met een meet zo rond deze tijd van 't jaar moet je ook iets binnen hebben. Dus ga maar een zaaltje huren.
Volgend jaar juni, BBQ meet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja jongens, met een meet zo rond deze tijd van 't jaar moet je ook iets binnen hebben. Dus ga maar een zaaltje huren.
Neequote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij snapte je hem niet
Heb je meet vandaag?quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Dat als jij iemand probeert te verkrachten het geen verkrachten meer is, omdat jij zo goed bent enzo. Mensen willen seks met jou, er is niemand die dat niet zou willen en daarom kan jij niet verkrachten ofzo.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat als jij iemand probeert te verkrachten het geen verkrachten meer is, omdat jij zo goed bent enzo. Mensen willen seks met jou, er is niemand die dat niet zou willen en daarom kan jij niet verkrachten ofzo.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 29 september 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn jullie wel eens in een droom verkracht?
Ja, dat zou chill zijnquote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgend jaar juni, BBQ meet.
klaar
Cafés zijn kut omdat je niet goed met elkaar kan pratenquote:
Nee, het gaat hier over een meetquote:
Dan zou jij niet mogen mee doenquote:Op zondag 29 september 2013 11:55 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
We gaan gewoon met z'n alle spatie verkrachten
Misschien gewoon ergens in een park dan... of ja ik weet nietquote:Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zou chill zijn
[..]
Cafés zijn kut omdat je niet goed met elkaar kan praten. Je bent algauw tot diegene naast je beperkt
[..]
Nee, het gaat hier over een meet.
Ik doe me gewoon voor als een andere userquote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou jij niet mogen mee doen
Tenerifequote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon met z'n alle op vakantie naar een warm land ofzo, komende winter.
Ik ga over paar weken naar Thailand, boek maar een ticket en ga meequote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon met z'n alle op vakantie naar een warm land ofzo, komende winter.
Dan doe je nog steeds niet mee, dan probeer je mee te doen, want jij kan niet verkrachten!quote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe me gewoon voor als een andere user
quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan doe je nog steeds niet mee, dan probeer je mee te doen, want jij kan niet verkrachten!
Ik moet over een paar weken naar school, helaas :/quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga over paar weken naar Thailand, boek maar een ticket en ga mee
Ik zag mijn naam voorbij komenquote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dan stel ik wel voor dat Letmein het bier regelt, gezien zijn goede smaak![]()
Kan wel kloppenquote:
Oh... dan houd het op :/quote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet over een paar weken naar school, helaas :/
quote:
GROLSCHHHH JUPILER EN HERTOG DAN ?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
GROLSCHHHH JUPILER EN HERTOG DAN ?
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
GROLSCHHHH JUPILER EN HERTOG DAN ?
Oettingerquote:
Nou, doe eens een voorstelquote:
Vrouwen die geen bier zuipen en geen peuk op de lip hebbenquote:
Laat die jongen toch lekker poepen!quote:Op zondag 29 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
Hoelang is spatie nou aan het poepen dan?
Ik neem daar ook altijd ruim de tijd voor hoorquote:Op zondag 29 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
SHE GOT NO FLOWERS IN THE DAY TIIIIIIME
quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
DESPITE THE LOVE FOR HER, YOU COUDLNT KEEP HER FROM LEAVINGG, AGAIN
quote:Op zondag 29 september 2013 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Broken heart and on the ground, like the others before hiiiiiiiim.
Spamquote:Op zondag 29 september 2013 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Aint nobody gonna stop herrrr, ar ar ar
Fijn zo'n trilfunctiequote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik neem daar ook altijd ruim de tijd voor hoor
Even lekker pielen met mn mobiel, even FOK!ken heerlijk!
quote:Op zondag 29 september 2013 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Fijn zo'n trilfunctie[ afbeelding ]
Leuk zo'n omgebouwde Pontiac Fieroquote:Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb mijn beginauto trouwens al gevonden![]()
http://www.autoweek.nl/occasion?id=5AX53
Mooi héquote:
Wel een echte poor-mans ferrariquote:
Hehequote:Op zondag 29 september 2013 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een echte poor-mans ferrariZal zwaaien als ik je zie rijden
Da;s 't betere werkquote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe
Moh, dan spaar ik wel voor een F12 Berlinetta
Is toch altijd op de 6 meter nauwkeurig?quote:Op zondag 29 september 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Kutje, mn gps is niet meer zo precies..
que?quote:Op zondag 29 september 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is toch altijd op de 6 meter nauwkeurig?
GPS. op de 6 meter nauwkeurig waar je bent, dacht ik?quote:
Oh echt?quote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GPS. op de 6 meter nauwkeurig waar je bent, dacht ik?
Leugenaarsterderder, jij kent mij heulemoal nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken d'r ook wel. Niet d'r afkorting.
struggles.quote:Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leugenaarsterderder, jij kent mij heulemoal niet
Was ook echt van 5 dagen geledenquote:
Ben niet eerder geweestquote:Op zondag 29 september 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ook echt van 5 dagen geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |