quote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij kan ook niemand verkrachten, als je begrijpt wat ik bedoel
Rotjeknorquote:
Heb het niet zo op roffaquote:Op zondag 29 september 2013 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rotjeknor
Wel een mooie stad though
In een cafe zuipen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja jongens, met een meet zo rond deze tijd van 't jaar moet je ook iets binnen hebben. Dus ga maar een zaaltje huren.
Volgend jaar juni, BBQ meet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja jongens, met een meet zo rond deze tijd van 't jaar moet je ook iets binnen hebben. Dus ga maar een zaaltje huren.
Neequote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij snapte je hem niet
Heb je meet vandaag?quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Dat als jij iemand probeert te verkrachten het geen verkrachten meer is, omdat jij zo goed bent enzo. Mensen willen seks met jou, er is niemand die dat niet zou willen en daarom kan jij niet verkrachten ofzo.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat als jij iemand probeert te verkrachten het geen verkrachten meer is, omdat jij zo goed bent enzo. Mensen willen seks met jou, er is niemand die dat niet zou willen en daarom kan jij niet verkrachten ofzo.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 29 september 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn jullie wel eens in een droom verkracht?
Ja, dat zou chill zijnquote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgend jaar juni, BBQ meet.
klaar
Cafés zijn kut omdat je niet goed met elkaar kan pratenquote:
Nee, het gaat hier over een meetquote:
Dan zou jij niet mogen mee doenquote:Op zondag 29 september 2013 11:55 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
We gaan gewoon met z'n alle spatie verkrachten
Misschien gewoon ergens in een park dan... of ja ik weet nietquote:Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zou chill zijn
[..]
Cafés zijn kut omdat je niet goed met elkaar kan praten. Je bent algauw tot diegene naast je beperkt
[..]
Nee, het gaat hier over een meet.
Ik doe me gewoon voor als een andere userquote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou jij niet mogen mee doen
Tenerifequote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon met z'n alle op vakantie naar een warm land ofzo, komende winter.
Ik ga over paar weken naar Thailand, boek maar een ticket en ga meequote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon met z'n alle op vakantie naar een warm land ofzo, komende winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |