Neequote:
ja niks leven is echt tyfus saai als alle SC's dood zijn is ook al 2e avond op rij fuck deze shitquote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Wat moet ik dan doen met mijn leven?
Echt héquote:Op zondag 29 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja niks leven is echt tyfus saai als alle SC's dood zijn is ook al 2e avond op rij fuck deze shit
ja normaa lzit ik nog wel op ander forum maar heb ik banquote:Op zondag 29 september 2013 01:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Echt hé
Misschien maar naar het kindertelefoon forum dan
Wat heb je daar geflikt danquote:Op zondag 29 september 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja normaa lzit ik nog wel op ander forum maar heb ik ban
*nostalgie*quote:Op zondag 29 september 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
waar zijn de tijden dat er een aantal topics vol gebaggerd werden tussen 1 en 5 snachts.
ging FOK! mopjes posten op een engels forum. die werden niet goed opgepikt.quote:
Is het nachtbagger topic niet open dan?quote:
als ik in vreemde SC's post eindigt dat meestal in een banquote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het nachtbagger topic niet open dan?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik in vreemde SC's post eindigt dat meestal in een ban
*gaat stuk*quote:
ik wil niet dansenquote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonge ik heb weer een hitje voor je dus je kan weer dansen dansen
Ga die kneiters draaien danquote:Op zondag 29 september 2013 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonge ik heb weer een hitje voor je dus je kan weer dansen dansen
GROLSCHHHHHHquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |