Ah, mooi!quote:Op zondag 29 september 2013 09:17 schreef Xeor het volgende:
Het was leuk... Super veel gelachen ook!!
mijn mobiel is dus stuk, dus ik heb me echt 2 uur verslapenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn mobiel is dus stuk, dus ik heb me echt 2 uur verslapen
nog ff studeren voordat ik straks moet gaan sportenquote:
wat voor een wil je?quote:Op zondag 29 september 2013 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even studeren en dan auto's bekijken er moet binnenkort wel eentje van mij voor de deur staan
VW Polo 1.4 16Vquote:
DJ VAquote:
Sofquote:
gianniquote:
LBquote:
Ik doe helemaal niksquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen? Ik eet after eight in bed
Wat is dat?quote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
Mondelinge communicatie huiswerk, omdat ik dat bestand nu kwijt benquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
ik kijk een beetje duf voor me uit en probeer uit te vinden hoe laat ik hier weg moetquote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.quote:
saaaaaaaiquote:
sowieso dat niet wetenquote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.
quote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vroeg je de vorige keer ook al. En misschien de keer daarvoor ook al. Heb er een keer een plaatje van gepost voor je.
waar ga je zo heen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk een beetje duf voor me uit en probeer uit te vinden hoe laat ik hier weg moet
Ooooooh dat. Ja ik lette toen niet op de naam. Okay nu voel ik me niet dom meerquote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso dat niet weten
smurfen.........quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitwedstrijd tegen de smurfen
(nojoke)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |