Ja geen idee specularium zei Liesje met haar broek ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja ik had deze onder mijn ctrv
[..]
?
oeh dat was ik al bijna vergetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk hooi op de vork van Johannes. Of is dat weer bijgelegd?
Boekquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee specularium zei Liesje met haar broek ofzo.
denk het nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zegt me niks sp3c, ken alleen de energiecentrale.. Bedoel je die?
Ohja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zegt me niks sp3c, ken alleen de energiecentrale.. Bedoel je die?
Lijkt wel Voorburg (en nee: daar woon ik NIET)quote:
Wat, ik heb echt geen idee??!! Ken Elandstraat, Vondelstraat, straat met dat plein in het midden en nog zo wat (oa waar die snackbar zit denk ik), maar dit zegt me NIETSquote:
Kleine gare kutstudio.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
DWDD wordt ook in een gasfabriek opgenomen. Zomaar nutteloze info
Geloof je gelijk, maar het helpt niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
ofwel?
volgens mij is het echt een gasfabriek
Je kan ook meteen los gaan natuurlijk, sla die wijn achterover en op naar de clubs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, ja zo, misschien, of slapen.
Nee je hebt gelijk, sp3c maakt me in de war met gasfabriek. Het is inderdaad de energie centrale. Bij de verademing.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat, ik heb echt geen idee??!! Ken Elandstraat, Vondelstraat, straat met dat plein in het midden en nog zo wat (oa waar die snackbar zit denk ik), maar dit zegt me NIETS
Dankquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, sp3c maakt me in de war met gasfabriek. Het is inderdaad de energie centrale. Bij de verademing.
Hm... ik zal nu maar geen godwin grapje makenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
DWDD wordt ook in een gasfabriek opgenomen. Zomaar nutteloze info
Ja maar dat zie je al op tv.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het me ook veel groter voorgesteld. En ik denk dat die van P&W nog kleiner is.
Gewoon doen joh.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm... ik zal nu maar geen godwin grapje maken
Neuh al had ik het wel in mijn achterhoofd terwijl ik dit typte, maar zo heet het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Hm... ik zal nu maar geen godwin grapje maken
Je ziet niet echt de zaal bij P&W (nou ja zaal, de studio).quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je al op tv.
Alleen op tv lijkt alles groter.
Mijn penis is dan ook ruim een meter terwijl het normaal 33 cm is.
De Constant Rebecqueplein e.o?quote:
Nuttig voor wat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef Jian het volgende:
Een wesp is gewoon een nuttig insect. Stond in dat ene boek met die grote letters dat ik half uit heb.
Volgens dat testje had jij ook een penis.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens dat testje gisteren was het volgens mij geen 33 cm schat
Dat testje was een liegbeest. Alleen mijn echte naam gaf wel een juist resultaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ziet niet echt de zaal bij P&W (nou ja zaal, de studio).
Volgens dat testje gisteren was het volgens mij geen 33 cm schat
Welk testje?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens dat testje had jij ook een penis.
Ja van 5 cm maar ik vermoed dat dat iets anders was danquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens dat testje had jij ook een penis.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van 5 cm maar ik vermoed dat dat iets anders was dan
Een knettergeile Corrie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van 5 cm maar ik vermoed dat dat iets anders was dan
Waar lach ik?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Lach maar, jouw clitoris is 14 cm lang.
THE LILY NANO LARVA
Whiskers2009's Penis
Ability : 15%
Ik heb 2 boeken, geen series meerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja...Ik ga zo maar eens een serie aanzetten, en eten pakken ofzo
Zet je tv aan ofzo (en geef mij die boeken)quote:
Hier ook niet, ik zou niet weten hoe ik dit dorp uit kom aangezien de buurtbus niet meer rijdt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier nu idd wel wat rustig en saai..
Maar is stappen geen optie
Fiets, brommer, taxi?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik zou niet weten hoe ik dit dorp uit kom aangezien de buurtbus niet meer rijdt.
OWH.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
sp3c zit zijn pener in te zepen onder de douche en de rest is DWHN kijken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Stappen, dan moet je naar buiten he? Nah.
Jij hebt liever dat er iemand binnenkomt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Stappen, dan moet je naar buiten he? Nah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen fiets. Ik doe alles lopend of als ik de stad in ga met de bus/tram.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Geen fiets hebben is wel ernstig.
Ja maar dan heb je nog een bus, Jezus Corrie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fiets. Ik doe alles lopend of als ik de stad in ga met de bus/tram.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat er iemand binnenkomt?Is wel handiger ja, hoef ik zelf niet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer een 3 jochie.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat er iemand binnenkomt?Bezoek is leuker idd, tenminste als je ze kent en lol hebt samen.. Goedkoper ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Oh heb ik wel, maar ik ga dat pokke eind niet fietsen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
Geen fiets hebben is wel ernstig.
Als jij 3 zegt is het zoeyzo een 8.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel handiger ja, hoef ik zelf niet weg.
Meer een 3 jochie.
Fiets zou best handig zijn hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog een bus, Jezus Corrie.
Ajax op tv, WE hebben gewonnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
sp3c zit zijn pener in te zepen onder de douche en de rest is DWHN kijken.
Lui saai ding..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh heb ik wel, maar ik ga dat pokke eind niet fietsen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij 3 zegt is het zoeyzo een 8.
quote:
Dan neem je vrienden mee.. DUH!!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
16,5 km heb ik geen zin in, geen brommer, en taxi is te duur.
Woon je in Chaam ofzo??quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
16,5 km heb ik geen zin in, geen brommer, en taxi is te duur.
Neuh, Amsterdam, maar niet hardop zeggen want dan gaat sp3c weer schelden en plaatjes posten van kunstschaatsen met kleine doeltjesquote:
maakt ook niet uit, het ding werkt toch niet meerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je gelijk, maar het helpt niks
Een dorp met 1500 inw klinkt sowieso NIET als een plaats waar ik wil wonen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Chaam klinkt niet als een plaats waar ik wil wonen.
Klinkt als Koningin Emmakadequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, het ding werkt toch niet meer
als je vanaf de XL de straat uitloopt richting die grote kerk en dan gewoon doorblijft lopen dan loop je er vanzelf tegenaan, kan niet missen, enorm gebouw
Mijn ouders wonen daar, ikzelf woonde tot voor kort in Tilburg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een dorp met 1500 inw klinkt sowieso NIET als een plaats waar ik wil wonen..
Ulicoten? Gilze? Goirle?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar, ikzelf woonde tot voor kort in Tilburg.
Tilburgquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Vroeger ging ik vaak naar 013.
Topshows daar.
Daar moet ik maandag naar toe, leuke steden daar in het Zuidenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar, ikzelf woonde tot voor kort in Tilburg.
Tilburg is NIET leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar moet ik maandag naar toe, leuke steden daar in het Zuiden
Bavel, Veldhoven?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, dit dorp ligt bij een andere stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |