Nee, dat vindt iedereen behalve de man die erover gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik nou echt de enige welke van mening is dat het buiten het strafschopgebied was?
Nee, ze hadden beter geen persconferentie kunnen geven.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog de persco gevolgd over het ontslag van Verbeek? Nog opmerkelijke feitjes naar buiten gekomen ofzo?
Nee, er zijn 2 zinnen gezegd.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog de persco gevolgd over het ontslag van Verbeek? Nog opmerkelijke feitjes naar buiten gekomen ofzo?
Hier nog een.quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik nou echt de enige welke van mening is dat het buiten het strafschopgebied was?
quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm oké. Benieuwd wat hij vanavond te melden heeft bij SA SV.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze hadden beter geen persconferentie kunnen geven.
Verklaar je reactie? Of vind jij (kennelijk) net als het gehele Fox team dat de overtreding wel in het strafschopgebied werd ingezet?quote:
Hij is voor Vitesse.quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verklaar je reactie? Of vind jij (kennelijk) net als het gehele Fox team dat de overtreding wel in het strafschopgebied werd ingezet?
Ik vind het zelfs te ver gaan om dit een persconferentie te noemen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef GGMM het volgende:
Nou nee hoor, deze persconferentie duurde helemaal niet langer dan 30 seconde.
Een groot gedeelte wel, ja.quote:Op zondag 29 september 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Of stel je dat elke Vitesse fan een geestelijke aandoening heeft.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze mijn nederige excuses CaptainCookie. Ik was niet op de hoogste van je aandoening.
Bedankt. Als mijn omgeving er rekening mee houdt kan ik er prima mee leven verder hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze mijn nederige excuses CaptainCookie. Ik was niet op de hoogste van je aandoening.
Ik zie ze ook van Ajax niet winnen idd.quote:Op zondag 29 september 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC komt kwaliteit te kort om de aanstaande kampioen te verslaan.
Ik dacht toen ik dit las eerst aan cookie clicker.quote:Op zondag 29 september 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je zelfs de club, die momenteel de tweede viool speelt achter ajax, niet kan verslaan.quote:Op zondag 29 september 2013 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ze ook van Ajax niet winnen idd.
De beta zou ik even links laten liggen. Dat werkt echt voor geen CaptainCookiequote:Op zondag 29 september 2013 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik dit las eerst aan cookie clicker.
Ook sluit het niet aan bij de verhaallijn.quote:Op zondag 29 september 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beta zou ik even links laten liggen. Dat werkt echt voor geen CaptainCookie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |