wordquote:
Nee, dat vindt iedereen behalve de man die erover gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik nou echt de enige welke van mening is dat het buiten het strafschopgebied was?
Nee, ze hadden beter geen persconferentie kunnen geven.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog de persco gevolgd over het ontslag van Verbeek? Nog opmerkelijke feitjes naar buiten gekomen ofzo?
Nee, er zijn 2 zinnen gezegd.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog de persco gevolgd over het ontslag van Verbeek? Nog opmerkelijke feitjes naar buiten gekomen ofzo?
Hier nog een.quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik nou echt de enige welke van mening is dat het buiten het strafschopgebied was?
quote:Op zondag 29 september 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm oké. Benieuwd wat hij vanavond te melden heeft bij SA SV.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze hadden beter geen persconferentie kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |